Fred Rutten

Rutten kan daar zijn "verloren zoon" Jonathan Reis weer in de armen sluiten want die heeft net voor 4 jaar getekend. Wie weet werkt de combinatie nog?

Ze zullen daar nog wel drie dure spitsen hebben lopen, dus succes om die allemaal te laten spelen, zoals hun voorzittert zal willen.
 
Ze zullen daar nog wel drie dure spitsen hebben lopen, dus succes om die allemaal te laten spelen, zoals hun voorzittert zal willen.

Kan hij even bij Van Marwijk info inwinnen hoe een dergelijk overschot aan goede spitsen te managen. :D
 
Vitesse gaat er van uit dat trainer Fred Rutten zondag de eerste training leidt, meldt AD Sportwereld. Hoewel de oefenmeester dinsdagavond nog geen definitief 'ja' of 'nee' tegen de Arnhemse club zei, leeft binnen Vitesse het gevoel dat de deal uiteindelijk wel rondkomt.

Dinsdagavond sprak Rutten in Oosterbeek met interim-directeur Erwin Kasakowski, die geflankeerd werd door de omstreden zaakwaarnemer Vlado Lemic. Voor Rutten wacht in Arnhem een weerzien met zijn voormalige oogappel Jonathan Reis, die begeleid wordt door Lemic. Reis kwam gisteren een nieuw vierjarig contract met Vitesse overeen.

Bij PSV was het indertijd Rutten die het altijd voor de Braziliaan opnam na diens privé-problemen en zware blessure. Des te teleurgestelder was Rutten dat Reis toen geen nieuwe verbintenis in Eindhoven aanging en koos voor een overstap naar Arnhem. Ook de privé-fysiotherapeut van Reis blijft bij Vitesse werkzaam.
 
Waar is Rutten mee bezig? Bij die club kun je toch onmogelijk normaal functioneren door die gekke eigenaar. Daar zou je geen trainer moeten willen worden.
 
Waar is Rutten mee bezig? Bij die club kun je toch onmogelijk normaal functioneren door die gekke eigenaar. Daar zou je geen trainer moeten willen worden.

Het lijkt me ook niks voor Rutten. Ik denk dat hij wil bewijzen dat hij wel een toptrainer is. Of toch de grote zak met geld.
 
Ik snap het ook niet. Rutten is een bouwer, die voor langere tijd met dezelfde spelers moet werken en ze dan echt beter kan maken. Bij Vitesse is alles gericht op de korte termijn.
 
Plus het feit dat volgens de kranten Stanley Menzo officieel van niks op de hoogte is.
Dat wil je toch niet op je geweten hebben, kort nadat je zelf een vervelend ontslag hebt ondergaan?
Anderzijds: makkelijk oordelen voor ons. Maar ook een voetbaltrainer moet ergens van leven.
 
Laatst bewerkt:
Vind het wel mooi voor Fred. Was geen fan van hem als trainer, wel als mens en gun hem daarom het beste. Vitesse is dat natuurlijk niet. Had ook verwacht dat Rutten een jaar sabbatical zou nemen.
 
Waar is Rutten mee bezig? Bij die club kun je toch onmogelijk normaal functioneren door die gekke eigenaar. Daar zou je geen trainer moeten willen worden.

Zoveel opties heeft hij nou ook weer niet. Vitesse lijkt me na twee mislukkingen toch wel het hoogst haalbare voor Rutten. En ik denk ook dat hij stiekem verwacht Reis weer aan de praat te krijgen.
 
Jemig. Je zult Stanley Menzo zijn. Vliegbrevet op zak. Goede kop met hersens. En eindelijk, eindelijk gaat de hoofdtrainer weg en komt jouw kans. De kans waar je al die tijd op hebt zitten wachten. Contracteren ze verdomme Fred Rutten als hoofdcoach.
Sorry Stanley. Lullig voor je. Als ik jou was, was ik allang gevlogen..
 
Jemig. Je zult Stanley Menzo zijn. Vliegbrevet op zak. Goede kop met hersens. En eindelijk, eindelijk gaat de hoofdtrainer weg en komt jouw kans. De kans waar je al die tijd op hebt zitten wachten. Contracteren ze verdomme Fred Rutten als hoofdcoach.
Sorry Stanley. Lullig voor je. Als ik jou was, was ik allang gevlogen..

Met dat brevet op zak moet hij dat ook makkelijk kunnen.
 
Jemig. Je zult Stanley Menzo zijn. Vliegbrevet op zak. Goede kop met hersens. En eindelijk, eindelijk gaat de hoofdtrainer weg en komt jouw kans. De kans waar je al die tijd op hebt zitten wachten. Contracteren ze verdomme Fred Rutten als hoofdcoach.
Sorry Stanley. Lullig voor je. Als ik jou was, was ik allang gevlogen..

Je hebt mensen die een goede functie krijgen omdat ze zwart zijn(Davids) maar je hebt ook mensen die geen goede functie krijgen omdat ze zwart zijn(Menzo):shifty:
 
Zoveel opties heeft hij nou ook weer niet. Vitesse lijkt me na twee mislukkingen toch wel het hoogst haalbare voor Rutten. En ik denk ook dat hij stiekem verwacht Reis weer aan de praat te krijgen.

Da's wel heel stiekem. Ik verwacht van Fred geen helende krachten.
 
Da's wel heel stiekem. Ik verwacht van Fred geen helende krachten.

Reis is een gevoelig ventje en Rutten kan erg goed met hem over weg. Ik sta er niet van te kijken als dat jong zijn vorm hervind, mits zijn medische toestand dit toelaat uiteraard. Overigens wel leuk voor Fred dat diverse spelers als Aissati en Chanturia zich heel positief over hem uitlaten. Ik gun die man een mooie carrière, alleen niet bij PSV. :D
 
Terug
Bovenaan Onderaan