Francisco 'Maza' Rodríguez

Maza komt tekort dat is duidelijk. Hij is niet snel en kan niet opbouwen. Oijer-Marcellis wordt het duo voor komend jaar dus Maza kan naar een andere club uitkijken.
 
Maza is gewoon geen speler voor psv niveau. De wedstrijden die hij gespeeld heeft waren gewoon drama! Hij is langzaam, sloom en totaal niet flexibel in zijn omschakeling. Menig voorhoede speler kan met techniek en lichte snelheid maza dollen. Het is gewoon een pure fout van Reker om zo iemand hoop te geven. Reker had z`n arrogante kop nooit moeten laten zien bij chivas en gewoon moeten afgaan op het rapport dat de Visser heeft gegeven. Dan zou maza gewoon nog lekker bij chivas in de basis staan. Hoop dat chivas hem nog terug wilt. Lekker werk hoor Reker !!!
 
Ik kan me nog herinneren dat Maza en Brechet samen in het centrum stonden, tegen Marseille. Ik had de luiers en zakdoeken paraat liggen.
Gelukkig speelde ze toen wel degelijk, anders hadden die 2 voor ervoor gezorgd dat PSV afgedroogd werd
 
Ik kan me nog herinneren dat Maza en Brechet samen in het centrum stonden, tegen Marseille. Ik had de luiers en zakdoeken paraat liggen.
Gelukkig speelde ze toen wel degelijk, anders hadden die 2 voor ervoor gezorgd dat PSV afgedroogd werd

Ik kan me Brechet nog wel herrineren tegen Atletico Madrid. Hij kreeg alle hoeken van het veld te zien door Aguero, hij werd echt hard gedolt. Nu is het gelukkig al niet meer zo erg, maar die herrineringen van toen hou ik nog altijd bij Brechet.
 
'Maza' terug in selectie Mexico
16 mei 2009

Javier Aguirre heeft PSV verdediger Francisco Maza Rodriguez na geruime tijd weer opgeroepen voor het nationale elftal van Mexico. Omdat hij voor PSV nauwelijks in actie is gekomen, verloor hij onder Sven Göran Eriksson zijn vaste plaats in het elftal.


Mexico speelt op 6 en 10 juni respectievelijk tegen El Salvador en Trinidad and Tobago in de strijd om WK kwalificatie. 27 mei zal hij zich net als Carlos Salcido moeten melden bij het nationale elftal van de Mexicanen.



:cool:
 
'Maza' terug in selectie Mexico
16 mei 2009

Javier Aguirre heeft PSV verdediger Francisco Maza Rodriguez na geruime tijd weer opgeroepen voor het nationale elftal van Mexico. Omdat hij voor PSV nauwelijks in actie is gekomen, verloor hij onder Sven Göran Eriksson zijn vaste plaats in het elftal.


Mexico speelt op 6 en 10 juni respectievelijk tegen El Salvador en Trinidad and Tobago in de strijd om WK kwalificatie. 27 mei zal hij zich net als Carlos Salcido moeten melden bij het nationale elftal van de Mexicanen.



:cool:


Misschien krijgt hij nu nog íetsje meer motivatie en speelt dan beter en is iig een handige 3e centrale verdediger? :D
 
Ik vind Rodriguez beter dan hoe het Brechet het afgelopen jaar heeft gedaan. Ze zeiden dat Brechet een hele goede verdediger zou zijn maar ik vond hem heel slecht dit seizoen.
 
Ik vind Rodriguez beter dan hoe het Brechet het afgelopen jaar heeft gedaan. Ze zeiden dat Brechet een hele goede verdediger zou zijn maar ik vond hem heel slecht dit seizoen.

Maza heeft maar 2 wedstijde gespeeld ofzo, en n paar invalbeurtjes gehad, maar werd in die wedstrijd als een halve pinchhitter ingebracht.
Brechet is verre van het niveau dat PSV beoogt, maar persoonlijk vind ik Maza toch minder goed.

Maar wie weet brengen het Mexicaanse elftal en Rutten hier verandering in.
 
Maza heeft maar 2 wedstijde gespeeld ofzo, en n paar invalbeurtjes gehad, maar werd in die wedstrijd als een halve pinchhitter ingebracht.
Brechet is verre van het niveau dat PSV beoogt, maar persoonlijk vind ik Maza toch minder goed.

Maar wie weet brengen het Mexicaanse elftal en Rutten hier verandering in.

Het lijkt me beter als ze Brechet verkopen, hebben ze weer geld voor andere spelers.
 
Ik vind dat ze Brechet nog zeker een jaar moeten houden, want hoewel hij heel slecht begon aan het seizoen, vind ik toch dat hij zich gedurende het seizoen goed heeft ontwikkeld en uiteindelijk een stabiele factor is geworden...
 
Ik vind dat ze Brechet nog zeker een jaar moeten houden, want hoewel hij heel slecht begon aan het seizoen, vind ik toch dat hij zich gedurende het seizoen goed heeft ontwikkeld en uiteindelijk een stabiele factor is geworden...

de enige factor die bij brechet stabiel is is zn traagheid en zn blunders
 
de enige factor die bij brechet stabiel is is zn traagheid en zn blunders

Het viel me dit seizoen heel erg op dat bij elk tegendoelpunt Brechet betrokken was. Op een gegeven moment snapte ik niet waarom Stevens hem nog opstelde.
Maar soms snapte ik zo veel niet van Stevens.
 
maza geeft veel te veel de ruimte in de rug weg (zie de goal in AZ)
Zelfs in oefenwedstrijden tegen amateurclubs gaf hij ruimte weg in zijn rug. Dit zijn meestal fatale fouten.
niet goed genoeg voor PSV!
 
Terug
Bovenaan Onderaan