Al scoort ie er slechts 10, dat is voor Fortuna al uitstekend.afgelopen seizoen 44 wedstrijden gespeeld, 9 gescoord. Nu is de competitie hier anders dan in Frankrijk, en wie weet trapt ie er 20 in hier, maar klinkt niet als een zekerheidje.
Als Giakkomakis bij VVV al 25 (of zo) kan scoren, kan Yilmaz bij Fortuna ook wel 35 scorenAl scoort ie er slechts 10, dat is voor Fortuna al uitstekend.
Fortuna Sittard heeft een Turkse eigenaar Işıtan Gün.Wat de fuckHoe krijgen ze dat nou weer voor elkaar
Götze, de weltmeister, of Burak, een keer een hattrick tegen Oranje? Qua naam onvergelijkbaar!Blijft een stunt qua naam vergelijkbaar met ons toen we de naam Götze binnen haalden.
Dat bedoelde ik.Götze, de weltmeister, of Burak, een keer een hattrick tegen Oranje? Qua naam onvergelijkbaar!
De stunt is wel van gelijkwaardige grootte. Fortuna en Burak. Mooi!
Zolang hij er maar niet meer dan 42 maakt is er weinig aan de hand.Als Giakkomakis bij VVV al 25 (of zo) kan scoren, kan Yilmaz bij Fortuna ook wel 35 scoren![]()
Ze hebben daar wel een lekker spitsje.. geweldige vrije trap gisteren. Gaan ze nog veel plezier aan beleven...
Het Romario syndroom blijkbaar...Hij wil alleen niet met de pers praten en bepaalt zelf wanneer en hoe hij traint. Kan me niet voorstellen dat dit jaren goed gaat.
Als je elke wedstrijd scoort wel. Of elke keer als je er bent op Turkse pizza's trakteren.Hij wil alleen niet met de pers praten en bepaalt zelf wanneer en hoe hij traint. Kan me niet voorstellen dat dit jaren goed gaat.
Gaat ook niet goed natuurlijk maar gaat toch maar om een seizoen.Hij wil alleen niet met de pers praten en bepaalt zelf wanneer en hoe hij traint. Kan me niet voorstellen dat dit jaren goed gaat.
De club zal waarschijnlijk volledig in Turkse handen komen. Een Turkse eigenaar en een Turkse trainer.Yilmaz als speler/trainer? Of wordt Fatih Terim aangesteld...
Denk dat ze een weekje wachten op Ten Hag.Yilmaz als speler/trainer? Of wordt Fatih Terim aangesteld...
Gewoon ontslagen door een Turk in je eigen land‘Yilmaz ontslaat Ultee’
Ja wtf is dat dan, begin er dan gewoon niet aan. Geen fan van Ultee maar heeft misschien net 1 a 2 weken zijn selectie echt kunnen vormen en testen. Maar idd een verdere Turkse coupe is waarschijnlijk.