Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Mijn wens is dat Rosario wat langer geblesseerd is, in ieder geval niet fit genoeg om de wedstrijd te missen. Juist om te zien of deze duo goed bij elkaar past.Ja. Jahaa, en nu Schmidt, wat nu?
Boscagli een linie naar achteren en Viergever slachtofferen voor Sangaré?
Of Boscagli laten staan en Sangaré voor.....oh, als dat eens waar mocht zijn.
Sweet dreams!
Zal je zien dat hij hoe dan ook weer in de basis staat. Iedereen heeft rust nodig volgens Schmidt behalve onze vriend Rosario, ookal gaat hij met een blesssure eruit.Mijn wens is dat Rosario wat langer geblesseerd is, in ieder geval niet fit genoeg om de wedstrijd te missen. Juist om te zien of deze duo goed bij elkaar past.
Is er trouwens al een update over Rosario?
Viergever is gewoon de beste optie. We hebben nu rust achterin nodig. En met Teze ziet het er goed uit..Ja. Jahaa, en nu Schmidt, wat nu?
Boscagli een linie naar achteren en Viergever slachtofferen voor Sangaré?
Of Boscagli laten staan en Sangaré voor.....oh, als dat eens waar mocht zijn.
Sweet dreams!
Ben bang dat het gewoon weer Rosario-Sangaré wordt en Boscagli terug de verdediging in.Viergever is gewoon de beste optie. We hebben nu rust achterin nodig. En met Teze ziet het er goed uit..
Denk het ook, maar Schmidt was wel erg tevreden, dus wie weet.Ben bang dat het gewoon weer Rosario-Sangaré wordt en Boscagli terug de verdediging in.
Dan is het toch fijn dat we Viergever hebben. Hij kan eventueel ook nog als back, noodverbandje.. Als hij in ieder geval voor de breedte erbij blijft. Vond m erg goed in de EL en tegen Ajax. Ik neem aan dat ie in de pikorde in ieder geval voor Boomwortel staat..Ben bang dat het gewoon weer Rosario-Sangaré wordt en Boscagli terug de verdediging in.
Denk dat ie inderdaad voor Baum staat, vooral voor de LCV positieDan is het toch fijn dat we Viergever hebben. Hij kan eventueel ook nog als back, noodverbandje.. Als hij in ieder geval voor de breedte erbij blijft. Vond m erg goed in de EL en tegen Ajax. Ik neem aan dat ie in de pikorde in ieder geval voor Boomwortel staat..
PSV speelde tegen Ajax ook gewoon 4-2-2-2. Zit niet heel veel verschil tussen die formatie en 4-4-2.Als Schmidt voor hetzelfde concept kiest als tegen Ajax, dus 4-4-2, dan zie ik het wel goed komen tegen Fortuna. Vervalt hij weer in zijn oude gewoonte van 4-2-2-2, dan zie ik PSV zelfs tegen Fortuna punten verspelen. Ik ga nu uit van het positieve van Schmidt (hij heeft zijn lesje wel geleerd, hoop ik) en denk aan een 0-3 eindstand.
Ik denk dat hij bedoelt: als PSV tegen Fortuna met dezelfde intensiteit gaat spelen, komt het wel goed. Ik denk dat het sowieso wel goed komt tegen Fortuna, de vraag is alleen: gat het weer pijn aan de ogen doen of niet?PSV speelde tegen Ajax ook gewoon 4-2-2-2. Zit niet heel veel verschil tussen die formatie en 4-4-2.
Nog belangrijker Madueke keert terug bij de wedstrijdselectie! Eindelijk, heerlijke speler met veel flair en een goede positieve energie.Rosario heeft een paardenkus prima, eindelijk verlossing.
Nou of dat verlossing is gaan we zien. De combi Boscagli - Rosario was zo slecht nog niet, kijken wat Boscagli - Sangare gaat brengen.Rosario heeft een paardenkus prima, eindelijk verlossing.
Een 5-0 met de rust.Nou of dat verlossing is gaan we zien. De combi Boscagli - Rosario was zo slecht nog niet, kijken wat Boscagli - Sangare gaat brengen.
Elke opstelling zonder Rosario is een vooruitgang...Nou of dat verlossing is gaan we zien. De combi Boscagli - Rosario was zo slecht nog niet, kijken wat Boscagli - Sangare gaat brengen.