Fortuna Sittard - PSV | Zondag 7 maart | Eindstand: 1-3

Status
Je kunt niet meer reageren.

Rednas

Administrator
Administrator
PKAsMmr.jpg
 
Mooi, gewoon wederom op een fatsoenlijk tijdstip
FOR PSV.jpg

Met een elftal dat eindelijk begint te draaien zet ik in op een voorzichtige 1-4.
 
Ja. Jahaa, en nu Schmidt, wat nu?

Boscagli een linie naar achteren en Viergever slachtofferen voor Sangaré?
Of Boscagli laten staan en Sangaré voor.....oh, als dat eens waar mocht zijn.
Sweet dreams!
 
Ja. Jahaa, en nu Schmidt, wat nu?

Boscagli een linie naar achteren en Viergever slachtofferen voor Sangaré?
Of Boscagli laten staan en Sangaré voor.....oh, als dat eens waar mocht zijn.
Sweet dreams!
Mijn wens is dat Rosario wat langer geblesseerd is, in ieder geval niet fit genoeg om de wedstrijd te missen. Juist om te zien of deze duo goed bij elkaar past.
Is er trouwens al een update over Rosario?
 
Mijn wens is dat Rosario wat langer geblesseerd is, in ieder geval niet fit genoeg om de wedstrijd te missen. Juist om te zien of deze duo goed bij elkaar past.
Is er trouwens al een update over Rosario?
Zal je zien dat hij hoe dan ook weer in de basis staat. Iedereen heeft rust nodig volgens Schmidt behalve onze vriend Rosario, ookal gaat hij met een blesssure eruit.
 
Ja. Jahaa, en nu Schmidt, wat nu?

Boscagli een linie naar achteren en Viergever slachtofferen voor Sangaré?
Of Boscagli laten staan en Sangaré voor.....oh, als dat eens waar mocht zijn.
Sweet dreams!
Viergever is gewoon de beste optie. We hebben nu rust achterin nodig. En met Teze ziet het er goed uit..
 
Viergever is gewoon de beste optie. We hebben nu rust achterin nodig. En met Teze ziet het er goed uit..
Ben bang dat het gewoon weer Rosario-Sangaré wordt en Boscagli terug de verdediging in.
 
Ben bang dat het gewoon weer Rosario-Sangaré wordt en Boscagli terug de verdediging in.
Dan is het toch fijn dat we Viergever hebben. Hij kan eventueel ook nog als back, noodverbandje.. Als hij in ieder geval voor de breedte erbij blijft. Vond m erg goed in de EL en tegen Ajax. Ik neem aan dat ie in de pikorde in ieder geval voor Boomwortel staat..
 
Als Schmidt voor hetzelfde concept kiest als tegen Ajax, dus 4-4-2, dan zie ik het wel goed komen tegen Fortuna. Vervalt hij weer in zijn oude gewoonte van 4-2-2-2, dan zie ik PSV zelfs tegen Fortuna punten verspelen. Ik ga nu uit van het positieve van Schmidt (hij heeft zijn lesje wel geleerd, hoop ik) en denk aan een 0-3 eindstand.
 
Dan is het toch fijn dat we Viergever hebben. Hij kan eventueel ook nog als back, noodverbandje.. Als hij in ieder geval voor de breedte erbij blijft. Vond m erg goed in de EL en tegen Ajax. Ik neem aan dat ie in de pikorde in ieder geval voor Boomwortel staat..
Denk dat ie inderdaad voor Baum staat, vooral voor de LCV positie
 
Als Schmidt voor hetzelfde concept kiest als tegen Ajax, dus 4-4-2, dan zie ik het wel goed komen tegen Fortuna. Vervalt hij weer in zijn oude gewoonte van 4-2-2-2, dan zie ik PSV zelfs tegen Fortuna punten verspelen. Ik ga nu uit van het positieve van Schmidt (hij heeft zijn lesje wel geleerd, hoop ik) en denk aan een 0-3 eindstand.
PSV speelde tegen Ajax ook gewoon 4-2-2-2. Zit niet heel veel verschil tussen die formatie en 4-4-2.
 
PSV speelde tegen Ajax ook gewoon 4-2-2-2. Zit niet heel veel verschil tussen die formatie en 4-4-2.
Ik denk dat hij bedoelt: als PSV tegen Fortuna met dezelfde intensiteit gaat spelen, komt het wel goed. Ik denk dat het sowieso wel goed komt tegen Fortuna, de vraag is alleen: gat het weer pijn aan de ogen doen of niet?
 
Ik voorspel een 1-3 (want de nul houden lijkt wel een droom te zijn voor dit PSV), maar wel een vrij eenvoudige winst. Zeker als ik nu echt de wedstrijd niet live kan volgen. De laatste weken had ik het idee dat ik de jinx van Viergever had overgenomen, zodra ik iets meekreeg van een stand ging het mis. Dus dan maar mezelf opofferen en gewoon wachten tot de wedstrijd gespeeld is😅.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan