CNG MrKrateos
Bondscoach
Prima deal, houden wij Bosz.Daarom zit Bosz bij PSV en kan een Alonso naar iedere club die hij wil. Een ploeg motiveren hoort daar ook bij of zeg gewoon die 93 punten interesseren ons geen moer.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Prima deal, houden wij Bosz.Daarom zit Bosz bij PSV en kan een Alonso naar iedere club die hij wil. Een ploeg motiveren hoort daar ook bij of zeg gewoon die 93 punten interesseren ons geen moer.
Ben ook heel blij met Bosz hoor maar had graag gezien dat we de laatste 2 wedstrijden ook serieus zouden nemen. Ook een Luuk wil toch topscorer worden zou je denken. Maar goed prima seizoen en het shirt was niet eens zo heel lelijk.
Nou ja, in de horeca betekent PSV iets heel anders hè..Ik denk dat PSV ook geleerd heeft dat je je niet massaal vol kunt laten lopen op maandag en dan op zondag weer goed kunt presteren.
En dan gok ik dat er op zondag ook niet alleen spa rood is gedronken en iedereen al om half tien netjes onder de wol lag…Ik denk dat PSV ook geleerd heeft dat je je niet massaal vol kunt laten lopen op maandag en dan op zondag weer goed kunt presteren.
Nou ja, in de horeca betekent PSV iets heel anders hè..![]()
Hier in Zwitserland eveneens.Nou ja, in de horeca betekent PSV iets heel anders hè..![]()
Witte gij da nie?Wa dan?
Net zoals de NSB in Noorwegen de NS is en hun NSB NS.Hier in Zwitserland eveneens.
Pistolen Schützen Verein.![]()
PSV - Wikipedia
nl.wikipedia.org
Zie onderste
Het kan wel als je het maar wil, maar er was te weinig wil.Ik denk dat PSV ook geleerd heeft dat je je niet massaal vol kunt laten lopen op maandag en dan op zondag weer goed kunt presteren.
Je had niet zoiets van ik vermouth dat het iets anders isWitte gij da nie?
(Vroeger dacht ik, vanwege de kroeg in omgeving Eindhoven stond dat het echt PSV gerelateerd was.)
Kleedkamervragen?Eens, behalve dat shirt. Godskolere wat een afzichtelijk ding is dat zeg. Kamervragen zijn op z'n plaats.
Eigenlijk ontbreekt de neon verlichting nog. Dan kan ie officieel als Las Vegas shirt worden verkochtEens, behalve dat shirt. Godskolere wat een afzichtelijk ding is dat zeg. Kamervragen zijn op z'n plaats.
Of dat er bijbehorende schoenen komen met verlichting eronder. Fast and Furious style.Eigenlijk ontbreekt de neon verlichting nog. Dan kan ie officieel als Las Vegas shirt worden verkocht
Als we toch bezig zijn. Dan maar all in..Of dat er bijbehorende schoenen komen met verlichting eronder. Fast and Furious style.
Precies. Volledig camp gaan. Verplicht nagels lakken in Muppet-roze.Als we toch bezig zijn. Dan maar all in..
Kunnen we daarna meteen door naar het Songfestival ookPrecies. Volledig camp gaan. Verplicht nagels lakken in Muppet-roze.