Fortuna Sittard - PSV | Zondag 12 mei | Eindstand 1-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Peter Bosz: "We waren niet goed vandaag "
"Je moet als sporter en zeker als speler van PSV een winnaarsmentaliteit hebben en dat hadden er vandaag een aantal en een aantal ook niet."

Daarom zit Bosz bij PSV en kan een Alonso naar iedere club die hij wil. Een ploeg motiveren hoort daar ook bij of zeg gewoon die 93 punten interesseren ons geen moer.
En voor hetzelfde geld zakt een Alonso straks bij een Real of een Bayern gigantisch door het ijs. We gaan het allemaal zien. Bosz heeft PSV laten spelen zoals het jaren niet gespeeld heeft, heeft al vroeg een grote voorsprong genomen en die nooit meer weggegeven en het werk zit erop. Dit overkomt heel veel ploegen. Ook heel veel goede ploegen en ook heel veel grote trainers.

Een van de enige redenen dat zo’n record heel leuk zou zijn, is dat Sjaak Swart en lotgenoten in elk TV programma zou uitgenodigd worden om te vertellen dat PSV 2024 echt niks is in vergelijking met het gouden Ajax. Dat is ons wel afgenomen vandaag. Henk Spaan tranen. Voor de rest was het slechts een mooie bijzaak.

En voor hetzelfde geld zakt een Alonso straks bij een Real of een Bayern gigantisch door het ijs. We gaan het allemaal zien. Bosz heeft PSV laten spelen zoals het jaren niet gespeeld heeft, heeft al vroeg een grote voorsprong genomen en die nooit meer weggegeven en het werk zit erop. Dit overkomt heel veel ploegen. Ook heel veel goede ploegen en ook heel veel grote trainers.
Ben ook heel blij met Bosz hoor maar had graag gezien dat we de laatste 2 wedstrijden ook serieus zouden nemen. Ook een Luuk wil toch topscorer worden zou je denken. Maar goed prima seizoen en het shirt was niet eens zo heel lelijk.

Een van de enige redenen dat zo’n record heel leuk zou zijn, is dat Sjaak Swart en lotgenoten in elk TV programma zou uitgenodigd worden om te vertellen dat PSV 2024 echt niks is in vergelijking met het gouden Ajax. Dat is ons wel afgenomen vandaag. Henk Spaan tranen. Voor de rest was het slechts een mooie bijzaak.
Het Ajax van ‘72 mag van mij voor altijd in de boeken als het allerbeste team in Nederland ever. 3 keer de Europa Cup 1 op rij. Poeh.

Sem Steijn scoort net een hattrick tegen Volendam. Ik vind Sem toch een speler die PSV in de gaten moet houden. Hij is nog jong, maar Ik denk dat hij zich enorm goed zou ontwikkelen bij een Topclub als PSV...👍
Sem Steijn heeft 2 x met Ruud van Nistelrooij getraind om aan zijn traptechniek te werken. Ruud van Nistelrooij zat ook naast Maurice Steijn op de tribune.

Nou, maar goed dat ik mijn tijd niet verspild heb om deze wedstrijd live te volgen. Weer een haalbaar record door de neus laten boren. Maar goed, ze moeten nog wat records overlaten voor volgens seizoen, zullen we maar zeggen :cautious:

Ja viel mij op ze deden of ze een finale speelde ipv van een kampioen wedstrijd van je tegenstander en ipv het feestje mee vieren wilde ze het verzieken. Zeer opvallend en kost ze van mij veel sympathie die ik altijd wel had voor Sparta ben er na PSV het meeste geweest en altijd gemoedelijk in het Kasteel.
Het nieuwe Ajax-bloed wat ze door de lichamen stroomt wellicht.

Waarom zoiets niet na de laatste wedstrijd?

Ik heb nog een uur zitten kijken. Weinig beweging en weinig duels gewonnen. Jammer van het puntenrecord. Dan maar het doelpuntenrecord en volgende week Luuk een hattrick.
Dan gaan ze denk zelf op vakantie.

Zou leuk zijn als ze deze trip gewoon zelf betalen en de daadwerkelijke kosten die PSV dan niet hoeft te betalen verdeeld worden onder het personeel dat er voor een stuiver werkt.

Blijkbaar was het record toch niet zo belangrijk. Bosz kan wel roepen van wel, maar als je Veerman en Bakayoko op de bank laat beginnen en een mid-weekje Ibiza boekt voor de hele selectie, geef je maar 1 boodschap af naar het team: Doe maar wat jongens, het maakt niet meer uit.

Daarom zit Bosz bij PSV en kan een Alonso naar iedere club die hij wil. Een ploeg motiveren hoort daar ook bij of zeg gewoon die 93 punten interesseren ons geen moer.
Er is natuurlijk wel een groot verschil. PSV speelt nergens meer om behalve de records, terwijl Leverkusen nog vol in de focus zit vanwege de Europa League en de bekerfinale. Dan is het makkelijker om voluit te gaan in de competitie. Bovendien denk ik dat als PSV nog ongeslagen was, ze dan wel motivatie hadden om de laatste twee wedstrijden te winnen.

Laatst bewerkt:
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan