Ralf Edström
Assistent Coach
Ook gewoon een domme opstelling waarmee je Foruna extra brandstof geeft.Als spelers hier zichzelf niet voor kunnen motiveren helpt daar geen enkele coach aan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Ook gewoon een domme opstelling waarmee je Foruna extra brandstof geeft.Als spelers hier zichzelf niet voor kunnen motiveren helpt daar geen enkele coach aan.
En voor hetzelfde geld zakt een Alonso straks bij een Real of een Bayern gigantisch door het ijs. We gaan het allemaal zien. Bosz heeft PSV laten spelen zoals het jaren niet gespeeld heeft, heeft al vroeg een grote voorsprong genomen en die nooit meer weggegeven en het werk zit erop. Dit overkomt heel veel ploegen. Ook heel veel goede ploegen en ook heel veel grote trainers.Daarom zit Bosz bij PSV en kan een Alonso naar iedere club die hij wil. Een ploeg motiveren hoort daar ook bij of zeg gewoon die 93 punten interesseren ons geen moer.
Ben ook heel blij met Bosz hoor maar had graag gezien dat we de laatste 2 wedstrijden ook serieus zouden nemen. Ook een Luuk wil toch topscorer worden zou je denken. Maar goed prima seizoen en het shirt was niet eens zo heel lelijk.En voor hetzelfde geld zakt een Alonso straks bij een Real of een Bayern gigantisch door het ijs. We gaan het allemaal zien. Bosz heeft PSV laten spelen zoals het jaren niet gespeeld heeft, heeft al vroeg een grote voorsprong genomen en die nooit meer weggegeven en het werk zit erop. Dit overkomt heel veel ploegen. Ook heel veel goede ploegen en ook heel veel grote trainers.
Het Ajax van ‘72 mag van mij voor altijd in de boeken als het allerbeste team in Nederland ever. 3 keer de Europa Cup 1 op rij. Poeh.Een van de enige redenen dat zo’n record heel leuk zou zijn, is dat Sjaak Swart en lotgenoten in elk TV programma zou uitgenodigd worden om te vertellen dat PSV 2024 echt niks is in vergelijking met het gouden Ajax. Dat is ons wel afgenomen vandaag. Henk Spaan tranen. Voor de rest was het slechts een mooie bijzaak.
Sem Steijn heeft 2 x met Ruud van Nistelrooij getraind om aan zijn traptechniek te werken. Ruud van Nistelrooij zat ook naast Maurice Steijn op de tribune.Sem Steijn scoort net een hattrick tegen Volendam. Ik vind Sem toch een speler die PSV in de gaten moet houden. Hij is nog jong, maar Ik denk dat hij zich enorm goed zou ontwikkelen bij een Topclub als PSV...![]()
Steijn moet je meteen halen.Sem Steijn heeft 2 x met Ruud van Nistelrooij getraind om aan zijn traptechniek te werken. Ruud van Nistelrooij zat ook naast Maurice Steijn op de tribune.
Waarom zoiets niet na de laatste wedstrijd?
Zeker... goeie speler, maar met Til, Saibari, Tillman en Babadi... nog een nummer 10 halen lijkt me niet zo verstandigSteijn moet je meteen halen.
Kopen en direct aan t buitenland verhuren, Bayern van Nederland wordenZeker... goeie speler, maar met Til, Saibari, Tillman en Babadi... nog een nummer 10 halen lijkt me niet zo verstandig![]()
Het nieuwe Ajax-bloed wat ze door de lichamen stroomt wellicht.Ja viel mij op ze deden of ze een finale speelde ipv van een kampioen wedstrijd van je tegenstander en ipv het feestje mee vieren wilde ze het verzieken. Zeer opvallend en kost ze van mij veel sympathie die ik altijd wel had voor Sparta ben er na PSV het meeste geweest en altijd gemoedelijk in het Kasteel.
Dan gaan ze denk zelf op vakantie.Waarom zoiets niet na de laatste wedstrijd?
Ik heb nog een uur zitten kijken. Weinig beweging en weinig duels gewonnen. Jammer van het puntenrecord. Dan maar het doelpuntenrecord en volgende week Luuk een hattrick.
Ha, Ajax heeft er 59!Wel 57 uitgoals, dat is dus ook een record![]()
Er is natuurlijk wel een groot verschil. PSV speelt nergens meer om behalve de records, terwijl Leverkusen nog vol in de focus zit vanwege de Europa League en de bekerfinale. Dan is het makkelijker om voluit te gaan in de competitie. Bovendien denk ik dat als PSV nog ongeslagen was, ze dan wel motivatie hadden om de laatste twee wedstrijden te winnen.Daarom zit Bosz bij PSV en kan een Alonso naar iedere club die hij wil. Een ploeg motiveren hoort daar ook bij of zeg gewoon die 93 punten interesseren ons geen moer.