Fortuna Sittard - PSV | Zaterdag 18 augustus | Eindstand 1-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Dat was geen penal waard. ;)
Wat wordt er trouwens veel gezeurd op de scheidsrechters, hier maar ook in de wedstrijdchat van overige teams. Is dat niet ietwat overdreven, of zijn de scheidsrechters echt zo slecht?

Ligt eraan welke, en ze kunnen natuurlijk ook gewoon een slechte dag hebben; het zijn ook maar mensen. Maar dit keer viel de hele arbitrage tegen, inclusief grensrechters en VAR dus, en dan gaat het wel irriterenopvallen.
 
Dat was geen penal waard. ;)
Wat wordt er trouwens veel gezeurd op de scheidsrechters, hier maar ook in de wedstrijdchat van overige teams. Is dat niet ietwat overdreven, of zijn de scheidsrechters echt zo slecht?

Ja ze zijn echt slecht. Heb je de wedstrijden wel gezien?
 
Slechte wedstrijd toch gewonnen. Ik vond Hendrix beste van het veld aan de kant van PSV. Goed verdedigend werk, en een paar keer goed de bal weten vasthouden of een pass te geven na een medespeler wanneer hij erg onder druk werd gezet.
 
Ajax niet, maar PSV wel, zo erg als hier beschreven vond ik het niet, maar er zaten wat fouten bij. Maar goed ik kan het ook verkeerd hebben hoor, zo goed ken ik de regels nou ook weer niet. ;)
Het hangen op De Jong voor de 1-1 had wat jouw betreft ook niet afgefloten moeten worden?
 
Mark van Bommel: "Tempo ging omlaag en we waren erg slordig. Alsof je jezelf een beetje in slaap sust.
Dante Rigo heb ik ingebracht om het spel te versnellen. Bij de tegenstander hadden er 5 of 6 kramp. Wij trainen heel hard en vooral op wedstrijdsituaties en daardoor zijn we wedstrijdfit. Dat je op het laatst scoort komt natuurlijk ook wat geluk bij."
 
Het hangen op De Jong voor de 1-1 had wat jouw betreft ook niet afgefloten moeten worden?
Dat was die ene fout wat ik zei in me post, en dat klopt ook wel dat er fouten worden gemaakt door de scheids, maar het viel me gewoon op dat er hier continue wordt gepost dat de scheids de ene na de andere fout maakt, daarom had ik hierover ook een vraag gesteld. Want zoals ik eerder aangaf kan ik het ook mis hebben. Daarom vroeg ik het, want ik denk dat jullie er meer verstand van hebben dan ik.
 
Mark van Bommel: "Tempo ging omlaag en we waren erg slordig. Alsof je jezelf een beetje in slaap sust.
Dante Rigo heb ik ingebracht om het spel te versnellen. Bij de tegenstander hadden er 5 of 6 kramp. Wij trainen heel hard en vooral op wedstrijdsituaties en daardoor zijn we wedstrijdfit. Dat je op het laatst scoort komt natuurlijk ook wat geluk bij."

Heb geen interviews gezien helaas, maar dat klinkt als een zeer accurate beschrijving van de wedstrijd.
 
Heb geen interviews gezien helaas, maar dat klinkt als een zeer accurate beschrijving van de wedstrijd.

Dit zei hij op de persconferentie.
Tevens dat hij de manier van trainen mee heeft genomen uit zijn eigen ervaringen in het buitenland als speler en van de verschillende trainers die hij meegemaakt heeft. En ook dat hij met Jürgen Dirkx o.a. bij Bayern is gaan kijken hoe ze daar trainen en samen met Renier Robbemond tot oefenvormen zijn gekomen voor de trainingen.
 
Pereiro is wel consequent ik irriteer me mateloos aan zijn inzet. Hendriks en Rosario kwamen tegen 3 man te staan door zijn luiheid.
Hendriks ook een zwakke pot afgewerkt de backs waren doorslaggevend en prima aanwinsten.
Thomas achter de spits op 10 zou ik zeggen.
 
Het ging zeker niet vanzelf en precies wat L. de Jong zei..positiespel moet sneller, wat ik wel zag in de tweede helft, voorafgaand aan de tweede goal. Fraai om te zien. :):)
 
Dit zei hij op de persconferentie.
Tevens dat hij de manier van trainen mee heeft genomen uit zijn eigen ervaringen in het buitenland als speler en van de verschillende trainers die hij meegemaakt heeft. En ook dat hij met Jürgen Dirkx o.a. bij Bayern is gaan kijken hoe ze daar trainen en samen met Renier Robbemond tot oefenvormen zijn gekomen voor de trainingen.

Tja, het zou pas gek zijn als hij zich niet zou verdiepen in allerhande trainingsvormen.
 
Zoals verwacht een zwaar bevochten pot. Stond me al aardig te verbijten dat we tegen Fortuna punten zouden verspelen, dus Rigo verdient wel een standbeeld.
 
Dat was geen penal waard. ;)
Wat wordt er trouwens veel gezeurd op de scheidsrechters, hier maar ook in de wedstrijdchat van overige teams. Is dat niet ietwat overdreven, of zijn de scheidsrechters echt zo slecht?
Wat mij betreft kan het niveau van de scheidsrechters hier echt omhoog. Blom en Boekel zijn prutsers
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan