Fortuna Sittard - PSV | Zaterdag 18 augustus | Eindstand 1-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
De VAR werkte niet door een technische storing. Ik lees net dat Danny Makkelie de VAR was. :unsure: Dan is het maar goed dat er een technische storing was. :maniac: ;)
 
Zo gehoopt dat we hiervan af zouden zijn in dit seizoen: de ene week geweldig, de andere week met hangen en wurgen de overwinning.

Elke week een overwinning, daar kan ik geen genoeg van krijgen hoor! ;)

Maar die wisselvalligheid zal nooit verdwijnen. Dat is onvermijdelijk gezien de jonge selecties die niet overlopen van kwaliteit.
 
  • Leuk
Reactions: DrJ
Elke week een overwinning, daar kan ik geen genoeg van krijgen hoor! ;)

Maar die wisselvalligheid zal nooit verdwijnen. Dat is onvermijdelijk gezien de jonge selecties die niet overlopen van kwaliteit.

Je hebt nu eenmaal in een seizoen een paar van dit soort potjes. Met de hakken over de sloot winnen. Soms heb je pech en verlies je punten. Ajax heeft hetzelfde, maar Ajax komt er voetballend makkelijker doorheen, maar die willen het vaak weer te mooi, waardoor ze de deksel op de neus krijgen.
 
Elke week een overwinning, daar kan ik geen genoeg van krijgen hoor! ;)

Maar die wisselvalligheid zal nooit verdwijnen. Dat is onvermijdelijk gezien de jonge selecties die niet overlopen van kwaliteit.

De talenten hebben meer dan genoeg kwaliteit, maar het zijn en blijven talenten, en dus zijn ze wisselvallig.
 
Veel wedstrijden spelen en de wisselvalligheid zal minder worden en zo niet dan zijn ze niet goed genoeg.

Klopt. Wat je nu ook krijgt is dat ze zich teveel willen gaan bewijzen in de weinige speeltijd die sommige van die talenten krijgen, waardoor het dan juist fout gaat, en dan lijkt het weer of ze er niks van kunnen. Eigenlijk zou het beter zijn om een aantal talenten te verhuren aan een eredivisieclub die hen speeltijd kan garanderen.
 
Klopt. Wat je nu ook krijgt is dat ze zich teveel willen gaan bewijzen in de weinige speeltijd die sommige van die talenten krijgen, waardoor het dan juist fout gaat, en dan lijkt het weer of ze er niks van kunnen. Eigenlijk zou het beter zijn om een aantal talenten te verhuren aan een eredivisieclub die hen speeltijd kan garanderen.

Je kunt wel iedereen gaan verhuren, maar je moet wel een selectie overhouden. Er komen nog schorsingen en blessures die opgevangen moeten worden.
 
Je kunt wel iedereen gaan verhuren, maar je moet wel een selectie overhouden. Er komen nog schorsingen en blessures die opgevangen moeten worden.
Precies. Zou het liefst zien dat ook Isimat nog zou blijven om die reden. We spelen sowieso Europees, plus beker en competitie. Brede selectie aanhouden..
 
Angelino heeft mij blij verrast. Rosario doet er weinig aan mijn mening te herzien over hem, en Luuk de Jong mag van mij heel lullig gezegd wel een splinter in zijn voet krijgen die ze er over 6 maanden pas uit kunnen krijgen als hij er 6 maanden niet op loopt.
 
Ik stel voor dat we volgende wedstrijden gewoon doelpunten gaan maken zodat we het niet telkens over de wedstrijdleiding hoeven te hebben. Van Bommel kan bijvoorbeeld andere keuzes maken dan De Jong in de Spits!

Man van 10 miljoen Romero waarvan scoren in de KK divisie al niet lukt?
 
Ik ben blij met de 3 punten, maar ik was ook blij en verbaasd dat Semedo eruit ging. Daar ging echt veel dreiging vanuit. Ik snapte er geen bal van dat Rigo erin kwam en geen spits erbij. Ik hoopte op Gakpo maar uiteindelijk was het een zéér gelukkige wissel. Veel clubs gaan zich daar nog stuk bijten op deze goed georganiseerde ploeg.
 
Gisteren was er echt geen creativiteit op het middenveld, want Pereiro speelde erg zwak en van Hendrikx en Rosario hoef je geen creativiteit te verwachten. Hopelijk speelt Ryan Thomas komend weekend wel mee, zodat we kunnen zien of hij de creatieve factor is in combinatie met Pereiro.....zo niet, dan hoop ik toch echt nog op Gutierrez voor 1 september...
 
Tja, het zou pas gek zijn als hij zich niet zou verdiepen in allerhande trainingsvormen.
Ook waar, maar van voetbaltrainers zijn we nu eenmaal niet veel gewend qua nieuwe stof zoeken e.d.
de 2 VAR van Ajax was terecht van wat ik begreep, gewoon dom van die VVV-er. Terecht toegekende VAR-momenten meetellen in zo'n lijst is zinloos. Wat je hooguit kan meetellen zijn de discutabele momenten dat de VAR niet werd ingezet en de discutabele momenten die door de VAR beslist werden. En dan bedoel ik niet wat ons forum discutabel vindt. Vermoed dat zowel FOX als VI als SV dit soort momenten wel gaat benoemen. Dan heb je een totaal van ca. 10 man die zich er over uitspreken. Bij een verhouding tussen de 3 tegen 7 en 7 tegen 3 kan je m.i. spreken van discutabel. Kortom heel wat werk om dit enigszins betrouwbaar te doen.
Maar dan nog het volgende, wat is voordeel. Vorige week kwam een Feyenoorder lomp in, lomper dan de speler van Excelsior die na raadpleging VAR rood kreeg. Deze speler kreeg echter niets. Maar Feyenoord verloor wel, dus echt voordeel was er niet. Wat nu als diezelfde speler volgend weekend de winnende maakt voor Feyenoord? Dan moet je dus gaan beoordelen of deze niet gegeven rode kaart bij wel geven voor minimaal 2 wedstrijden schorsing had gezorgd.

Kortom, niet te doen. Daarbij, je kan het lijstje manipuleren zoals de knvb een voetbalwedstrijd met de VAR naar zijn hand zet (btw, is de knvb wel een hij, vind het namelijk een enorm zeikwijf af en toe).
Blijft inderdaad erg lastig. In die zin kan een schorsing van een speler van de tegenstander wel eens in het nadeel zijn. Stel rood tegen PSV en dan mist de beste speler van de tegenstander de wedstrijd tegen Ajax..... Eigenlijk een vreemd systeem.

BTW, ik dacht dat organisaties (zoals de KNVB dus) altijd al vrouwelijk waren.
Hofland is misschien ook wel een trainer om in de gaten te houden voor de toekomst.
Ook een lekkere constructie weer. Eijer is hoofdcoach, maar alleen op papier.
Angelino heeft mij blij verrast. Rosario doet er weinig aan mijn mening te herzien over hem, en Luuk de Jong mag van mij heel lullig gezegd wel een splinter in zijn voet krijgen die ze er over 6 maanden pas uit kunnen krijgen als hij er 6 maanden niet op loopt.
Op een fout laat hij net zoveel zien.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan