Formule 1

Monaco hoort bij F1. Net zoals Ferrari bij F1 hoort.
Ik vind Monaco altijd wel wat hebben. En vaak op dezelfde dag als de Indy500. Altijd mooie autosport dag.

Het is in ieder geval 1 van de autosport evenementen waar ik ieder jaar weer naar uit kijk.
 

Marko bevestigt gesprekken met Sainz: 'Hij heeft een aanbod gekregen dat we niet kunnen overtreffen'

Red Bull Racing-topadviseur Helmut Marko geeft aan dat de Oostenrijkse renstal praat met Carlos Sainz, maar een ander team hem op dit moment zo'n goed aanbod heeft gedaan, dat Red Bull waarschijnlijk niet kan overtreffen of evenaren. Naast Sainz wijst de Oostenrijker ook twee andere coureurs aan die voor de toekomst interessant kunnen zijn voor Red Bull.
 
Ik zie Sainz naar Audi gaan (het team waar het bod naar wijst).
Moet ie wel zin hebben in een tussenjaar want volgend jaar zal het nog Stake F1 zijn en niet meedoen voor de prijzen.
 


De streamingsdienst zou zich nu verzekeren van de rechten tot en met 2029.
 


De streamingsdienst zou zich nu verzekeren van de rechten tot en met 2029.
En dat zonder geld?
 
Ziggo betaalde meer en toch geeft FOM de rechten aan die kutzender. Nou, dan maar wat langer bij F1 TV.
Ik zag vorige week weer 5 minuten Viaplay op SBS9 en viel met mijn neus in de cringe-boter met de track walk en het kontkussen op de grid. Meteen uitgezet en een goed gevoel over mijn keuze die zender eruit te gooien.

En dan gaat de abonnementsprijs ook nog eens naar de 18.-
Schandalig.


Nou, sprintracekwalificatie begint... Ben benieuwd.
 
Ziggo betaalde meer en toch geeft FOM de rechten aan die kutzender. Nou, dan maar wat langer bij F1 TV.
Ik zag vorige week weer 5 minuten Viaplay op SBS9 en viel met mijn neus in de cringe-boter met de track walk en het kontkussen op de grid. Meteen uitgezet en een goed gevoel over mijn keuze die zender eruit te gooien.

En dan gaat de abonnementsprijs ook nog eens naar de 18.-
Schandalig.


Nou, sprintracekwalificatie begint... Ben benieuwd.
Nu brand, straks regen, voldoende verrassingen als ik t zo op X lees?
 
Atlijd gekke situatie als het tijdens de kwalificatie begint te regenen, of juist begint op te drogen. Ben benieuwd naar SQ3, want dat is een heel andere sport op een natte baan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan