Formule 1

Engels en Duits voetbal. Darts..... iets anders dan sport heb ik eigenlijk nog niet gekeken op viaplay.
Darts, dat is dus het enige waarvoor ik dan twijfel over viaplay, maar dan ook slechts het WK in de winter. Is mij het verschil tussen F1TV en Viaplay (zo'n €100) niet waard.
 
Meeste geld - beste auto - kampioen

Simpeler wordt het niet. De meest oneerlijke sport die er bestaat. PSV heeft meer geld dus mag met een goede bal spelen en wanneer RKC de bal krijgt wisselen we hem snel om voor een lekke bal.
De meest oneerlijke sport is nog altijd betaald voetbal. :cautious: :sneaky:
 
Top, al dat geleuter rondom de sport heb ik niet zoveel mee (ook niet bij voetbal). Heb de F1 wel een beetje gemist vorig jaar, illegale streams ben ik niet zo van maar Viaplay is gewoon ruim €150 euro door heel veel content waar ik niet op zit te wachten.

Neem aan dat ik F1 tv in geval van reizen ook op de telefoon kan kijken?
Als je viaplay wil nemen en niet direct na het f1 seizoen wil opzeggen. Kun je maandelijks rond de 10 euro betalen. Scheelt weer iets.

Ook kun je viaplay delen (2 schermen tegelijk kijken). Dit was voor mij en reden om viaplay te kiezen (en eerste jaar was 100 euro). Maar het is wel een vrij dure zender voor wat je krijgt.
 
Als je viaplay wil nemen en niet direct na het f1 seizoen wil opzeggen. Kun je maandelijks rond de 10 euro betalen. Scheelt weer iets.

Ook kun je viaplay delen (2 schermen tegelijk kijken). Dit was voor mij en reden om viaplay te kiezen (en eerste jaar was 100 euro). Maar het is wel een vrij dure zender voor wat je krijgt.
Ik deel mijn viaplay dan ook met 1 iemand anders, dat scheelt weer de helft van de prijs.
 
Gloeiende gloeiende, F1 tv is alleen mogelijk met een creditcard, laat ik nou net die laatste Nederlander zijn die zulks niet heeft.
Kun je het niet afsluiten door de app te downloaden op je telefoon en dan via dat eco-systeem te betalen? Weet niet welke betaalopties je daar hebt , aangenomen dat je Apple of Android hebt met een store.
 
Terug
Bovenaan Onderaan