Formule 1

Daar ben ik inderdaad ook bang voor. Sport is toch het leukst als er wat spanning bij komt kijken. Mocht RB echt zo oppermachtig blijken, dan ga je toch hopen dat Perez nu echt de tweestrijd met Max aangaat.
Dat gaat Perez niet lukken. De kans is veel groter dat hij vervangen wordt door Ricciardo als hij niet presteert.
 
Red Bull komt vooralsnog sterk over, ja. Als chauvinistische Nederlander dikke prima als het Mercedesque wordt, maar voor de spanning is het wat minder.
Ik ben ook zeer chauvinistisch, en ik hoop oprecht dat Max ze er allemaal iedere keer uit rijdt. Figuurlijk. Met een heleboel pole-positions. Voor een beetje spanning kijk ik wel naar Nyck de Vries.
 
Eigenlijk een stuk minder na de testdagen. Ik ben bang dat het een saai red bull seizoen gaat worden zonder enige spanning. Soort van Mercedes achtige praktijken, dus dodelijk saai.
Ik denk dat het een stuk spannender wordt dan afgelopen jaar. Een testweekend zegt heel erg weinig.
 
Die Fernando Alonso, 40 jaar oud, en gewoon bovenaan in VT2, nadat hij 2de was in VT1. Ook in de long run van VT2 reed Alonso vergelijkbare tijden als Verstappen. Aston Martin lijkt een goede auto gemaakt te hebben.

Nyck de Vries lijkt met 16e en 19e plaats niet een hele goed auto te hebben.
 
Die Fernando Alonso, 40 jaar oud, en gewoon bovenaan in VT2, nadat hij 2de was in VT1. Ook in de long run van VT2 reed Alonso vergelijkbare tijden als Verstappen. Aston Martin lijkt een goede auto gemaakt te hebben.

Nyck de Vries lijkt met 16e en 19e plaats niet een hele goed auto te hebben.
Zou leuk zijn, een seizoen waarin het gaat tussen Verstappen en Alonso.
 
Die Fernando Alonso, 40 jaar oud, en gewoon bovenaan in VT2, nadat hij 2de was in VT1. Ook in de long run van VT2 reed Alonso vergelijkbare tijden als Verstappen. Aston Martin lijkt een goede auto gemaakt te hebben.

Nyck de Vries lijkt met 16e en 19e plaats niet een hele goed auto te hebben.
De Aston Martin lijkt qua auto veel op de Red Bull. Vanmiddag in de kwalificatie eens kijken wat de echte verhoudingen zijn.
 
Meeste geld - beste auto - kampioen

Simpeler wordt het niet. De meest oneerlijke sport die er bestaat. PSV heeft meer geld dus mag met een goede bal spelen en wanneer RKC de bal krijgt wisselen we hem snel om voor een lekke bal.
 
Meeste geld - beste auto - kampioen

Simpeler wordt het niet. De meest oneerlijke sport die er bestaat. PSV heeft meer geld dus mag met een goede bal spelen en wanneer RKC de bal krijgt wisselen we hem snel om voor een lekke bal.
Niet helemaal, uiteindelijk rijden er nog altijd 2 coureurs in die beste auto ;)
 
Meeste geld - beste auto - kampioen

Simpeler wordt het niet. De meest oneerlijke sport die er bestaat. PSV heeft meer geld dus mag met een goede bal spelen en wanneer RKC de bal krijgt wisselen we hem snel om voor een lekke bal.

Geld speelt in voetbal dus geen rol? ;)
 
ff een vraagje aan de kenners. Ik heb géén Smart-tv. Als ik het zo zie dan kan ik kiezen uit viaplay voor €14 per maand bij een jaarabbo maar zie dat F1 TV pro qua F1 meer biedt voor €65 per jaar (mis ik alleen de series en films van viaplay, maar daar zat ik toch al niet op te wachten. Iemand ervaring met F1 tv pro?
 
ff een vraagje aan de kenners. Ik heb géén Smart-tv. Als ik het zo zie dan kan ik kiezen uit viaplay voor €14 per maand bij een jaarabbo maar zie dat F1 TV pro qua F1 meer biedt voor €65 per jaar (mis ik alleen de series en films van viaplay, maar daar zat ik toch al niet op te wachten. Iemand ervaring met F1 tv pro?
Jazeker. Ik had eerst Viaplay en nu F1TV. Het verschil met coverage is dat je bij Viaplay ook een uur voor en nabeschouwing en de gridwalk hebt. Voor mij geen gemis. Je kan voor elke sessie inschakelen op F1TV en commentaar/subtitels in elke taal doen. Ik heb normaal Engels commentaar op staan omdat ik dat fijner vindt dan de Viaplay mannen.
 
Jazeker. Ik had eerst Viaplay en nu F1TV. Het verschil met coverage is dat je bij Viaplay ook een uur voor en nabeschouwing en de gridwalk hebt. Voor mij geen gemis. Je kan voor elke sessie inschakelen op F1TV en commentaar/subtitels in elke taal doen. Ik heb normaal Engels commentaar op staan omdat ik dat fijner vindt dan de Viaplay mannen.
Top, al dat geleuter rondom de sport heb ik niet zoveel mee (ook niet bij voetbal). Heb de F1 wel een beetje gemist vorig jaar, illegale streams ben ik niet zo van maar Viaplay is gewoon ruim €150 euro door heel veel content waar ik niet op zit te wachten.

Neem aan dat ik F1 tv in geval van reizen ook op de telefoon kan kijken?
 
Top, al dat geleuter rondom de sport heb ik niet zoveel mee (ook niet bij voetbal). Heb de F1 wel een beetje gemist vorig jaar, illegale streams ben ik niet zo van maar Viaplay is gewoon ruim €150 euro door heel veel content waar ik niet op zit te wachten.

Neem aan dat ik F1 tv in geval van reizen ook op de telefoon kan kijken?
Ja, Viaplay is heel duur. Ze hebben ook kanalen met onboards van elke afzonderlijke coureur. Dat is leuk voor een paar shots maar dan houdt het wel op. Je kan F1TV inderdaad gewoon via de app ( ook op telefoon) kijken.
 
Ja, Viaplay is heel duur. Ze hebben ook kanalen met onboards van elke afzonderlijke coureur. Dat is leuk voor een paar shots maar dan houdt het wel op. Je kan F1TV inderdaad gewoon via de app ( ook op telefoon) kijken.

Verdere aanbod van Viaplay is ook niet spectaculair. Ze hebben dat F1 gebeuren wel nodig.
 
Terug
Bovenaan Onderaan