Formule 1

De Viaplay app vraagt of ik tevreden ben en of ik ze wil beoordelen..

... "Tarief in Google" staat er op de knop. Tarief. Ah ja. "Rate in Google" op z'n Engels natuurlijk. :maniac::FP:

Miljardenbedrijf. Google Translate.
Personeel voor dat soort zaken is allemaal veels te duur joh; scheelt toch weer een drankje bij de exotische golfclub voor de CEO's.:bandage:

Dat had ik dus laatst ook toen ik via Vliegtickets.nl een ticket boekte. Was vroeger gewoon Nederlands, maar toen ik iets wilde wijzigen, kreeg ik ook zo'n Google translate antwoord terug. Dan komt zo'n bedrijf bij mij gelijk zo louche over.

Ik kreeg deze laatst ook binnen, geen Google translate, maar wel vanuit het officiële kanaal van een bedrijf:

Geachte Heer/Mevrouw,



Telefonisch zijn wij enkel bereikbaar op werkdagen tussen 9u00-12u00 en 13u00 en 17u00. Zou ik u adres/straat + huisnummer mogen aub? Dan kunnen wij het even via onze systeem nakijken.



Bij voorbaat dank
:oops:
Kon het bedrijf daarna direct niet meer serieus nemen.o.O
 
Leclerc start zondag vanaf de laatste plaats op de grid. Ferrari vervangt meer motoronderdelen aan de auto en daarom krijgt Leclerc nog meer gridstraffen. Hij krijgt namelijk een nieuwe verbrandingsmotor, turbo, MGU-H en MGU-K. Dat betekent in principe, met de Control Electronics-wissel van vrijdag in het achterhoofd, dat Ferrari een hele motor wisselt. Leclerc zal daarom de GP van Canada achteraan moeten starten.
 
Wat een aanfluiting was die P3 sessie. Als je je setup niet aan wil passen omdat je een droge kwali verwacht, ga dan gewoon niet naar buiten, of is men soms verplicht om een paar rondjes te klokken?
 
Wat een aanfluiting was die P3 sessie. Als je je setup niet aan wil passen omdat je een droge kwali verwacht, ga dan gewoon niet naar buiten, of is men soms verplicht om een paar rondjes te klokken?
Nee dat is niet verplicht. Leclerc heeft bijvoorbeeld geen ronde voltooid. Red Bull heeft volgens mij een paar rondjes gereden om het gevoel met de natte baan te krijgen, mocht het tijdens de kwalificatie ook gaan regenen.
 
Nee dat is niet verplicht. Leclerc heeft bijvoorbeeld geen ronde voltooid. Red Bull heeft volgens mij een paar rondjes gereden om het gevoel met de natte baan te krijgen, mocht het tijdens de kwalificatie ook gaan regenen.
Nou voor het gevoel hadden ze dan net zo goed de Benny Hill theme song kunnen afspelen; die had voor RBR prima onder die sessie gepast.
 
En Russell vliegt de baan af. Gegokt en verloren.
Jammer voor Russell, maar wel mooi om dat gezicht van Toto Wolff te zien. :lmao:
 
Max Verstappen op pole position

1 Verstappen
2 Alonso +0.645
3 Sainz +0.797
4 Hamilton + 1.592
5 Magnussen +1.661
6 Schumacher +2.057
7 Ocon +2.230
8 Russell + 2.258
9 Riciardo +2.450
10 Zhou +2.731
 
Terug
Bovenaan Onderaan