Formule 1

Oh daar heb ik zelf nooit zoveel moeite mee. Gewoon de y-as lezen :xp:

Maar goed, inmiddels dus wel gevonden dat in totaal Mercedes misschien niet het ergst was. Blijft staan dat er waarschijnlijk wat aan gedaan zal worden, inmiddels hebben Gasly, Ricciardo, Russell en volgens mij nog meer coureurs ook aangegeven dat er iets moet veranderen.
Kan het ook wel lezen, maar gaat in tegen de beginselen van een goede grafiek. Juist met dit soort truckjes kan je een boodschap behoorlijk manipuleren. Op basis van de grafiek lijkt het probleem bij Mercedes tot bijna 2x zo groot te zijn, alleen is dat dus kul als je goed kijkt.
 
Kan het ook wel lezen, maar gaat in tegen de beginselen van een goede grafiek. Juist met dit soort truckjes kan je een boodschap behoorlijk manipuleren. Op basis van de grafiek lijkt het probleem bij Mercedes tot bijna 2x zo groot te zijn, alleen is dat dus kul als je goed kijkt.

Ik die alleen heel vluchtig naar het plaatje kijk, heb dergelijke nuances vanuit jullie dus ook nodig, voordat ik een flater sla op een kringverjaardag. Zit ik daar te oreren over het porpoising probleem die bij Mercedes 2x zo groot is, I'm somewhat of a F1 expert after all, blijkt het gelul. Sta ik mooi voor schut.
 
Ik die alleen heel vluchtig naar het plaatje kijk, heb dergelijke nuances vanuit jullie dus ook nodig, voordat ik een flater sla op een kringverjaardag. Zit ik daar te oreren over het porpoising probleem die bij Mercedes 2x zo groot is, I'm somewhat of a F1 expert after all, blijkt het gelul. Sta ik mooi voor schut.
Ik zou dat serieus wel triest vinden ja, dat je op een kringverjaardag bent :maniac:
 
De FIA gaat wel wat doen aan het stuiteren, stuiter je teveel dan moet je auto omhoog. Mij benieuwen hoe ver Mercedes gaat terugvallen.

Dit is niet wat Mercedes beoogde. :ROFL: :lmao:
De auto omhoog zetten hadden ze al lang kunnen doen, maar dat gaat ten koste van de snelheid en daarom hebben ze het niet gedaan. De ruggen van hun coureurs interesseert ze niet zo veel. Nu heeft de FIA de beslissing genomen.
 
Dit is niet wat Mercedes beoogde. :ROFL: :lmao:
De auto omhoog zetten hadden ze al lang kunnen doen, maar dat gaat ten koste van de snelheid en daarom hebben ze het niet gedaan. De ruggen van hun coureurs interesseert ze niet zo veel. Nu heeft de FIA de beslissing genomen.
U snapt m :D
 
Dit is niet wat Mercedes beoogde. :ROFL: :lmao:
De auto omhoog zetten hadden ze al lang kunnen doen, maar dat gaat ten koste van de snelheid en daarom hebben ze het niet gedaan. De ruggen van hun coureurs interesseert ze niet zo veel. Nu heeft de FIA de beslissing genomen.
Perfecte oplossing. Anders zou het oneerlijk zijn naar de teams die hun zaakjes wél op orde hebben.
 
Max Verstappen is snelste in zowel P1 als P2

P1
1 Verstappen
2 Sainz +0.246
3 Alonso +0.373
4 Perez +0.461
5 Leclerc +0.508

P2
1 Verstappen
2 Leclerc +0.081
3 Sainz +0.225
Perez valt tegen met een 11e plaats +1.040
 
Leclerc heeft 10 plaatsen gridstraf te pakken.
Wellicht gaat Ferrari nog meer onderdelen vervangen en zal hij van de laatste plaats starten.
Dit haalt wel meteen behoorlijk wat spanning uit de wedstrijd. Leclerc zal natuurlijk wel behoorlijk wat plaatsen naar voren rijden en mogelijk in de top 4 eindigen, maar Verstappen zal tijdens de race geen last van hem hebben.
 
Terug
Bovenaan Onderaan