Formule 1

FLLJFs4WQAkXb4a
 

Red Bull F1 clinches new $500M title sponsorship with Oracle​

link

MILTON KEYNES, England (AP) — The Red Bull Formula One team has secured a new title sponsorship worth around $500 million with technology firm Oracle, placing it among the most lucrative commercial deals in sports.

Sponsordeal 5 jaar lang $ 100 miljoen per jaar. :money:
 

Vanaf 23:00 de nieuwe auto.
Eigenlijk kun je hun livery op elk nieuw model plakken en dan weet je hoe het ding er uit gaat zien.
Bij de presentatie van gisteren hebben ze eigenlijk alleen de livery laten zien (die je al kunt voorspellen), maar verder is het een totaal andere auto dan die je straks zult zien race. Deze auto heeft een andere ophanging, geen DRS en zo zullen er nog 100 dingen anders zijn op race day.
 
Ik dacht opgevangen te hebben dat Honda toch involved zou blijven qua motorisch gedeelte? Vreemd dat die naam dan ontbreekt?
 
Ik dacht opgevangen te hebben dat Honda toch involved zou blijven qua motorisch gedeelte? Vreemd dat die naam dan ontbreekt?
Klopt, dat is vreemd. Honda heeft eerst de samenwerking opgezegd, maar vervolgens heel veel stappen teruggezet (onder de nieuwe directeur). Eerst alleen een adviserende rol, maar inmiddels is het ook een veel actievere rol. Het enige wat zo ongeveer nog ontbreekt is de officiële naam.
 
Eigenlijk kun je hun livery op elk nieuw model plakken en dan weet je hoe het ding er uit gaat zien.
Bij de presentatie van gisteren hebben ze eigenlijk alleen de livery laten zien (die je al kunt voorspellen), maar verder is het een totaal andere auto dan die je straks zult zien race. Deze auto heeft een andere ophanging, geen DRS en zo zullen er nog 100 dingen anders zijn op race day.
Inderdaad. Is alleen voor de show en natuurlijk willen ze andere teams niet nu al wijzer maken.
 
Screenshot_20220211-090834_Reddit.jpg
Eerste echte vergelijking, omdat HAAS en Aston iets meer hebben weggegeven dan het standaard model. Toch wel grote verschillen, ben benieuwd hoe ze het gaan doen voor het echie.
 
McLaren heeft vrijdag de nieuwe auto voor het komende Formule 1-seizoen gepresenteerd.

p5mx5vtadicw_wd1280.jpg


bobx6vval2ih_wd1280.jpg

De MCL33
 
Ik zie echt helemaal niks aan die plaatjes. Hahaha raceauto’s. Net als vorig jaar.
Als je naar de body kijkt van de auto zie je wezenlijke verschillen; ook bij de wielophanging. Verder zijn ze volgens mij weer wat smaller dan vorig jaar. Iedereen heeft dacht ik wel verplicht dezelfde voor- en achtervleugel.
 
Krijg net melding dat Masi als wedstrijdleider de wacht is aangezegd.
Mercedes hun zin.

Maar ik heb er ook geen problemen mee hoor. Genoeg bizarre beslissingen zijn doorslaggevend geweest afgelopen seizoen. Ik weet alleen niet of het poppetje veranderen zoveel gaat uitmaken, misschien moet niet 1 persoon onder alle druk dit soort beslissingen on the fly maken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan