Formule 1

Nah, waarschijnlijk wordt het een F1 TV abonnement. 65 euro voor een jaar. Voor mij persoonlijk een betere deal dan viaplay.
Ik kreeg bij F1 TV geen abonnement afgesloten Foutmeldingen op de pagina (twee afzonderlijke dagen geprobeerd, beide keren niet gelukt). Voor mij reden om er gewoon niet eens meer aan te beginnen.
Als dat met aanmelden al niet wil, dan ga ik mezelf mogelijke irritaties op racedagen besparen.
Ik begreep dat F1 TV na komend seizoen sowieso niet langer beschikbaar zal zijn in Nederland?
 
Volgens mij verhuist de Premier League daar ook heen.
Premier League vanaf augustus 2022.

Naast de Formule 1 is er nog veel meer te kijken met Viaplay. Zo biedt Viaplay heel veel sport, zoals het PDC wereldkampioenschap darten, voetbal uit de Bundesliga en Premier league (vanaf augustus 2022) en vechtsport uit de MMA.
 

Grand Prix van Singapore blijft zeker tot en met 2028 op F1-kalender

link

De Grand Prix van Singapore blijft de komende jaren op de Formule 1-kalender staan. Het Marina Bay Street Circuit heeft het contract met de koningsklasse van de autosport vrijdag verlengd tot en met 2028.

"Ik ben blij dat Singapore nog zeven jaar op de Formule 1-kalender staat", zegt Formule 1-baas Stefano Domenicali in een persbericht.

Mooi. :D
 
En als je zowel mobiele telefonie als internet bij kpn hebt, krijg je 5.- korting. (Als nieuwe klant zelfs tijdenlijk helemaal gratis.)
Ook bij Ziggo zijn er aanbiedingen om klanten te binden en / of te houden.
Klik.
Ik heb bij Ziggo een jaar gratis ESPN gekregen, zonder erom te vragen. Kreeg een SMS dat ik hem gratis kon activeren en stopt automatisch na een jaar.
 
Christian Horner heeft wel echt humor. Hij bood bij een veiling voor een liefdadigheidsinstelling mee op een rondleiding door de Mercedesfabriek.
:clap2::party:

FK833OuWUAEhQZq
 
Met n typefout in zijn eigen naam? Zal fake zijn verwacht ik maar anders n mooie stunt!
De typfout in zijn naam had ik ook gezien, maar daar sla ik niet zo snel op aan. Mijn naam wordt ook vaker verkeerd geschreven dan goed. En in dit geval kan het gewoon een typfout zijn van de persoon die de veilingnummers registreert.

That said, het werd in eerste instantie gebracht alsof het een grap van Horner zelf was, maar als je het nu opzoekt op het net staat zijn naam al tussen haakjes omdat men niet met zekerheid kan zeggen dat het ook daadwerkelijk om Horner gaat. Hij was daar overigens wel echt aanwezig en ik denk ook wel dat hij iets makkelijker 4000.- voor een goed doel kan missen dan de gemiddelde prankster.
Hoe dan ook een leuke grap, vond ik. ;)
 
Laatst bewerkt:
De typfout in zijn naam had ik ook gezien, maar daar sla ik niet zo snel op aan. Mijn naam wordt ook vaker verkeerd geschreven dan goed. En in dit geval kan het gewoon een typfout zijn van de persoon die de veilingnummers registreert.

That said, het werd in eerste instantie gebracht alsof het een grap van Horner zelf was, maar als je het nu opzoekt op het net staat zijn naam al tussen haakjes omdat men niet met zekerheid kan zeggen dat het ook daadwerkelijk om Horner gaat. Hij was daar overigens wel echt aanwezig en ik denk ook wel dat hij iets makkelijker 4000.- voor een goed doel kan missen dan de gemiddelde prankster.
Hoe dan ook een leuke grap, vond ik. ;)

De grap is al eerder uitgehaald door DC met in zijn kielzog Horner, dus wie weet.

 
Terug
Bovenaan Onderaan