Formule 1

Hmm, dus die actie op Silverstone ziet Mercedes als flawless. Dat zet die actie in een ander perspectief. ;)

Maar ze hebben eieren voor hun geld gekozen. Nobody likes a whiner.

Overigens dat de regels nogal arbitrair zijn of worden toegepast hebben ze gelijk in. De ene keer mag je de bocht ruim afsnijden, de andere keer wordt je bestraft als je de bocht een beetje afrijdt.
 
Hmm, dus die actie op Silverstone ziet Mercedes als flawless. Dat zet die actie in een ander perspectief. ;)

Maar ze hebben eieren voor hun geld gekozen. Nobody likes a whiner.

Overigens dat de regels nogal arbitrair zijn of worden toegepast hebben ze gelijk in. De ene keer mag je de bocht ruim afsnijden, de andere keer wordt je bestraft als je de bocht een beetje afrijdt.
Precies. Hopelijk pakken ze alle punten aan en niet alleen de safety car. Met die hippe wagens van tegenwoordig kunnen ze bij een safety car toch ook gewoon de tijdverschillen gelijk houden. Dat zou veel eerlijker zijn.

Maar goed, Max is dus kampioen. Gefeliciteerd Max!
 
Het is natuurlijk een verklaring van niks. Ik zag Hauptsturmanführer Toto de verklaring geven op tv. De hele verklaring benadrukt nog maar weer eens dat Toto zich genaaid voelt en ze de titel ontnomen is door die ene SC beslissing. En daar gaan mij haren echt recht van overeind staan, aangezien er met geen woord gerept wordt over de dubieuze beslissingen (met als dieptepunt natuurlijk Silverstone, Hongarije en Jeddah) in het voordeel van de Mannschaft t/m zondag aan toe. Om dan maar dom te blijven roeptoeteren dat je door die SC beslissing de titel hebt verloren is (Red) Bullshit. De titel had in Mexico of Qatar al vergeven moeten worden aan Max Verstappen als alles eerlijk was gegaan. Deze verklaring betekent gewoon geen reet en heeft Toto onder druk afgegeven.

Wat wel vaststaat uiteraard is dat de FIA echt iets moet gaan doen aan die inconsistentie qua straffen.
 
Het is niet zeker dat Lewis Hamilton volgend jaar nog steeds in de Formule 1 rijdt, zegt Mercedes-teambaas Toto Wolff.

Dan kan heel F1 meteen gecanceld worden ook, zonder hem & Max is het niet de moeite waard
 
Het is niet zeker dat Lewis Hamilton volgend jaar nog steeds in de Formule 1 rijdt, zegt Mercedes-teambaas Toto Wolff.

Dan kan heel F1 meteen gecanceld worden ook, zonder hem & Max is het niet de moeite waard

Sinds wanneer ben jij zo'n Lewis fan geworden..
 
Sinds wanneer ben jij zo'n Lewis fan geworden..

Ik haat die kneus, maar hij is wel de enige kneus die samen met Max F1 boeiend houdt, zonder die 2 zijn de overige 18 gewoon ruk en boring. Zij houden elkaar scherp en goed, als 1 weg valt dan gaat de ander domineren en is het geen fuck aan
 
Ik haat die kneus, maar hij is wel de enige kneus die samen met Max F1 boeiend houdt, zonder die 2 zijn de overige 18 gewoon ruk en boring. Zij houden elkaar scherp en goed, als 1 weg valt dan gaat de ander domineren en is het geen fuck aan
Wellicht kan Russel in een Mercedes iets betekenen? Of zijn de andere f1 autos nu wel wat gelijkwaardiger?

Wel eens dat het gevecht max vs Lewis heel spannend was en dat ik hier volgend seizoen weer op hoop.
 
Ah jo maak je niet druk, Hamilton is natuurlijk out of the picture als 1st loser dus dacht laten we dit ff in het nieuws brengen, dan ben ik weer ff trending. Natuurlijk rijdt hij volgend jaar weer F1, wat moet hij anders doen met zijn leven. BLM bullshit zal niet voor altijd trending blijven, dus dan gaat die maar rijden.

Lewis Hamilton Signs $147 Million Contract Extension until 2023,​

Dus de pannenkoek heeft niks te willen al zou die willen stoppen
 
Laatst bewerkt:
Ik haat die kneus, maar hij is wel de enige kneus die samen met Max F1 boeiend houdt, zonder die 2 zijn de overige 18 gewoon ruk en boring. Zij houden elkaar scherp en goed, als 1 weg valt dan gaat de ander domineren en is het geen fuck aan
Elke andere goede coureur kan hard rijden in een Mercedes. Zet er Leclerc, Russell, Alonso of bijv. Ricciardo of Norris in een mercedes en het gaat ook hard. Hamilton is goed maar niet exceptioneel zoals Verstappen.
 
Elke andere goede coureur kan hard rijden in een Mercedes. Zet er Leclerc, Russell, Alonso of bijv. Ricciardo of Norris in een mercedes en het gaat ook hard. Hamilton is goed maar niet exceptioneel zoals Verstappen.

Hamilton is qua ervaring heer en meester, Max is qua ballen en talent de eindbaas. Overige 18 zijn allemaal simpele zieltjes die kunnen rijden maar niks speciaals hebben. Al zet je ze in een Mercedes of RB zal het gewoon goed gaan maar niet spectaculair als wat de 2 dit seizoen deden.
 
Elke andere goede coureur kan hard rijden in een Mercedes. Zet er Leclerc, Russell, Alonso of bijv. Ricciardo of Norris in een mercedes en het gaat ook hard. Hamilton is goed maar niet exceptioneel zoals Verstappen.
I disagree.

Zou wel leuk zijn als t allemaal gelijkwaardiger word. Bonus pk's voor de mindere teams?
 
Hamilton is qua ervaring heer en meester, Max is qua ballen en talent de eindbaas. Overige 18 zijn allemaal simpele zieltjes die kunnen rijden maar niks speciaals hebben. Al zet je ze in een Mercedes of RB zal het gewoon goed gaan maar niet spectaculair als wat de 2 dit seizoen deden.

Hamilton en Verstappen waren duidelijk verder dan de rest. En "de rest" is niet alleen een verzameling simpele zieltjes.
 
Hamilton en Verstappen waren duidelijk verder dan de rest. En "de rest" is niet alleen een verzameling simpele zieltjes.

Als ik zie hoeveel ze gelapt werden etc, en natuurlijk ligt het soms ook aan hun auto's, maar het verschil tussen 2 vs 18 is in mijn ogen niet groot maar gigantisch. Bottas/Peres en falen ook terwijl ze goede auto hebben, zo zie ik de rest ook wisselvallig zijn als 2de rijder naast de 2 echte F1 mannen.
 
Het is niet zeker dat Lewis Hamilton volgend jaar nog steeds in de Formule 1 rijdt, zegt Mercedes-teambaas Toto Wolff.

Dan kan heel F1 meteen gecanceld worden ook, zonder hem & Max is het niet de moeite waard
Dat zei hij vorig jaar ook al. :rolleyes: :cautious:
 
Ik lees dat ie kennelijk een straf kan krijgen voor het niet naar het gala toegaan. 1e, 2e en 3e zouden verplicht zijn te komen. :maniac:
 
Zit ff F1 café te kijken, Max heeft het meeste aan kop gelegen, ja, lijkt mij toch net zo weinigzeggend als balbezit.
 
Lekker dramatische montage en muziekje met wat nieuwe camerahoeken. Helaas alleen rechtstreeks via YouTube te kijken.

Formule 1 vindt alle drama duidelijk wel lekker. :maniac:

 
Terug
Bovenaan Onderaan