Formule 1

FGweAr6XMAM8Qdj


Over het gehele seizoen is Max Verstappen gewoon de beste coureur.
 
Ah jo maak je niet druk, Hamilton is natuurlijk out of the picture als 1st loser dus dacht laten we dit ff in het nieuws brengen, dan ben ik weer ff trending. Natuurlijk rijdt hij volgend jaar weer F1, wat moet hij anders doen met zijn leven. BLM bullshit zal niet voor altijd trending blijven, dus dan gaat die maar rijden.

Lewis Hamilton Signs $147 Million Contract Extension until 2023,​

Dus de pannenkoek heeft niks te willen al zou die willen stoppen
Volgens mij heeft hij nog genoeg andere hobbies; ook iets met een eigen kledinglijn of zoiets. Best knap iig, dat ie een hoop kan combineren en toch top kan blijven presteren in de F1.
 
Waarom kreeg Hamilton eigenlijk de Fastest Lap Award als het totaal hetzelfde was?
:unsure: Waarschijnlijk omdat hij een "raketmotor" had en na de laatste race er als een haas vandoor ging. :geek:
Op alle overige punten heeft Verstappen beter gescoord. De FIA wil hem niet met lege handen naar huis laten gaan.
En daarom bij deze prijs een gelijk spel. .... Oh wacht ... Hij was er niet eens. :rolleyes:
 
:unsure: Waarschijnlijk omdat hij een "raketmotor" had en na de laatste race er als een haas vandoor ging. :geek:
Op alle overige punten heeft Verstappen beter gescoord. De FIA wil hem niet met lege handen naar huis laten gaan.
En daarom bij deze prijs een gelijk spel. .... Oh wacht ... Hij was er niet eens. :rolleyes:

Ik was eigenlijk gewoon benieuwd naar de beargumentatie die er vast zal zijn (net zoals het kampioenschap voor Max bij gelijke stand), maar ik merk dat we dat eigenlijk niet weten. :sneaky:

Of okay, misschien heeft de FIA weer rare regels. Kan ook.
 
Ik was eigenlijk gewoon benieuwd naar de beargumentatie die er vast zal zijn (net zoals het kampioenschap voor Max bij gelijke stand), maar ik merk dat we dat eigenlijk niet weten. :sneaky:

Of okay, misschien heeft de FIA weer rare regels. Kan ook.
Jawel. Dit is de uitleg: Hamilton en Verstappen hebben allebei 6 x de snelste ronde gereden, maar Hamilton heeft er 6 punten mee gewonnen en Verstappen 5 omdat Verstappen 1 x de snelste ronde heeft gereden toen hij niet bij de 1e 10 eindigde in de Grand Prix van Azerbeidzjan en uitviel.

FGp0GLtXIAU4jSi
 
Jawel. Dit is de uitleg: Hamilton en Verstappen hebben allebei 6 x de snelste ronde gereden, maar Hamilton heeft er 6 punten mee gewonnen en Verstappen 5 omdat Verstappen 1 x de snelste ronde heeft gereden toen hij niet bij de 1e 10 eindigde in de Grand Prix van Azerbeidzjan en uitviel.

FGp0GLtXIAU4jSi

Kijk! Dank u.
 

'Hamilton liet Mercedes weten niet te stoppen met de Formule 1'​

link

Lewis Hamilton stopt niet met de Formule 1 en dient gewoon zijn tweejarig contract met Mercedes uit om het in 2022 en 2023 opnieuw op te nemen tegen Max Verstappen.

Nou wat een verrassing. :rolleyes: Alsof dat nog twijfelachtig zou zijn. :geek:
 
Ik zat nog eens wat te lezen over de laatste race en "wat sportief Hamiltin wel niet was dat hij Max feliciteerde". Dat werd zo geroemd, zo sportief, zo volwassen, je moet het maar kunnen...al dat soort sentimenten. Maar het is toch gewoon heel normaal dat je na de strijd elkaar een hand geeft? Iedere tennisser doet dat bij iedere wedstrijd, iedere ....afijn. Commerciele lulkoek dus.
 
Ik zat nog eens wat te lezen over de laatste race en "wat sportief Hamiltin wel niet was dat hij Max feliciteerde". Dat werd zo geroemd, zo sportief, zo volwassen, je moet het maar kunnen...al dat soort sentimenten. Maar het is toch gewoon heel normaal dat je na de strijd elkaar een hand geeft? Iedere tennisser doet dat bij iedere wedstrijd, iedere ....afijn. Commerciele lulkoek dus.
Eens. Al kan ik me in dit geval wel voorstellen dat je even een momentje voor jezelf nodig hebt. Maar ik begrijp uit de post van Der Jaufe dat dit moment nogal lang aanhoudt.
 
Eens. Al kan ik me in dit geval wel voorstellen dat je even een momentje voor jezelf nodig hebt. Maar ik begrijp uit de post van Der Jaufe dat dit moment nogal lang aanhoudt.
Dat ja, daarbij, het is niet dat zijn laatste kans op zijn enige wereldtitel is weggevallen. Meneer heeft 6x gewonnen, ondervindt tegenstand en verliest. Nou, huil een traan, kijk naar je prijzenkast en ga door.
 
Terug
Bovenaan Onderaan