Formule 1

Klopt, maar in het algemeen als iemand zegt je hoeft mij niet te vertellen wat ik moet doen is dat met een negatieve ondertoon. Dan kun je het nog zo lief zeggen, maar het is en blijft negatief.

Het klinkt mij als een hypothetische hoeft waarin hij naar zichzelf toe redeneert. Ik zie nergens terug dat dat ook is gedaan door Red Bull (op onprettige wijze).

Laat hem maar podiums gaan pakken.
 
Nah, en dan geeft de laatste vrije training toch wel weer een ander beeld, duimen voor een goede kwalificatie.
 
Max Verstappen op de 2e plaats. Leclerc op pole position.
Hamilton op de 7e plaats.
Leclerc crasht in 30 seconden voor het einde van Q3. Verstappen kan zijn laatste ronde niet meer afmaken. Leclerc heeft waarschijnlijk niet veel aan zijn pole position want zijn auto is zwaar beschadigd.
 
Kwalificatie GP Monaco

1 Leclerc
2 Verstappen +0.230
3 Bottas +0.255
4 Sainz +0.265
5 Norris + 0.274
6 Gasly +0.554
7 Hamilton + 0.749
8 Vettel +1.073
9 Perez +1.227
10 Giovinazzi +1.433

2 t/m 5 heel dicht bij elkaar. Hamilton valt tegen en Perez valt alweer erg tegen.
 
Max kan morgen goede zaken doen in t klassement, P1 bereiken lijkt mij te hoog gegrepen, zeker met t geluk wat Hamilton iedere keer heeft.
 
P1 zal nodig zijn om goede zaken te doen.
P1 betekend hele goede zaken doen, zal mij benieuwen, Hamilton lijkt wat vaker kleine foutjes te maken. Daarnaast is t lastig inhalen op Monaco. Wat dat betreft is P1 pakken mooi maar hangt t ook sterk af van wat Hamilton gaat bereiken in de race.
 
Een analyse heeft uitgewezen dat de versnellingsbak van Charles Leclerc geen ernstige schade heeft opgelopen. Dat heeft het team van Ferrari zojuist bevestigd. Zondagochtend zal verder onderzoek worden uitgevoerd en wordt besloten of het onderdeel bruikbaar is voor de race.

Hopelijk vinden ze morgen toch nog een defect. :cautious:
En anders moet Max Verstappen een hele goede start hebben en direct aan de leiding gaan en Leclerc Hamilton op afstand houden. ;)
 
Max Verstappen op de 2e plaats. Leclerc op pole position.
Hamilton op de 7e plaats.
Leclerc crasht in 30 seconden voor het einde van Q3. Verstappen kan zijn laatste ronde niet meer afmaken. Leclerc heeft waarschijnlijk niet veel aan zijn pole position want zijn auto is zwaar beschadigd.
Dan zal het wel weer allemaal mooi in het voordeel van de Hamster uit gaan pakken. Zo'n Leclerc die dan toch net op tijd zijn wagen gefixt krijgt en dan Verstappen ophoudt, waardoor de karavaan erachter (inclusief Hamilton) weer mooi aan kan sluiten. Dan een pitstop voor Verstappen en daarna een rode vlag oid.
 
Wanneer Max niet als een debiel na 1 bocht de leiding wilt hebben, tenzij het echt kan natuurlijk, dan wint hij. Zo niet zie ik hem na 2 bochten crashen.
 
Ik gok dood of de gladiolen in bocht 1. De enige manier om weg te rijden van het veld.
Het is vrijwel onmogelijk om vanaf de 2e startplek op kop te komen in de 1e bocht.
Dan moet Leclerc een een heel slechte start hebben en Verstappen een hele goede. start.
Het meest waarschijnlijke is dat Verstappen achter Leclerc blijft in de 1e ronde.
Als Hamilton maar niet te snel te dichtbij komt. Dan mis je Perez weer om een buffer te zijn en niet voor Hamilton gekwalificeerd te hebben. De 9e plaats voor een Red Bull is ook ondermaats. Gelukkig staan Sainz, Norris en Gasly nog voor Hamilton.
 
Laatst bewerkt:
Dit wordt nog wat Max gaat er natuurlijk alles aan doen om plek 1 te veroveren. Waarschijnlijk ook op punten waarvan wij denken hier kan je hem nooit inhalen gaat die het proberen. Lecerc is een ook een eigenwijze lul en gaat hem er nooit langs laten, die wil in z’n eigen “land” wel winnen. Ik verwacht dat ze elkaar eruit kegelen..🙃
 
Dit wordt nog wat Max gaat er natuurlijk alles aan doen om plek 1 te veroveren. Waarschijnlijk ook op punten waarvan wij denken hier kan je hem nooit inhalen gaat die het proberen. Lecerc is een ook een eigenwijze lul en gaat hem er nooit langs laten, die wil in z’n eigen “land” wel winnen. Ik verwacht dat ze elkaar eruit kegelen..🙃
Ik sluit het ook niet uit. Het zijn allebei haantjes. Leclerc zal eindelijk weer eens een overwinning willen pakken voor Ferrari. (Waar komt hun snelheid ineens vandaan?)
Ik denk dat Verstappen gewoon blij moet zijn met de tweede plaatst en hopen dat ze Leclerc eventueel in de pits kunnen passeren.
 
Kan m ook n keer plekjes kostten volgens mij als t taalgebruik op de boordradio zo klinkt? Of hooguit boetes voor zoiets?
Dan kunnen ze elke coureur straffen. Er wordt wat gevloekt. Ze zitten ook vol adrenaline als ze aan het racen zijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan