Formule 1

Degene met de beste auto/motor wint in 99 van de 100 gevallen.
Klopt. Er zijn natuurlijk toptalenten zoals Max die meer uit hun auto kunnen halen dan een andere coureur. Maar zelfs dan komen zij tegen de beste auto tekort. En als je dan ook nog de combinatie hebt van een toptalent als Hamilton én een topauto zoals de Mercedes, dan wordt het allemaal wel heel erg voorspelbaar. Het enige dat nog rest is de hoop dat er iets onvoorspelbaars gebeurt.
 
3e training gaat door en is bezig. Vooralsnog Verstappen met de snelste tijd. Albon er vlak achter, dan Occon en Perez. Bottas vooralsnog op een ruime seconde en Hamilton om ruim 3 seconden.
Klamp mij er maar niet aan vast, voor je het weet wordt je doodgemaakt met een blije mus :cautious:
 
Max Verstappen voorlopig op P1 in Q3. 0.068 voor Bottas en 0.081 voor Hamilton.
Het zijn kleine verschillen.
 
Max Verstappen op de 3e plaats op de Nurbürgring.
Bottas op pole. Hamilton op 2.

Kwalificatie

1 Bottas
2 Hamilton +0.256
3 Verstappen +0.293
4 Leclerc +0.766
5 Albon +0.778
6 Ricciardo +0.954
7 Ocon +0.973
8 Norris + 1.189
9 Perez + 1.435
10 Sainz +1.440
 
Laatst bewerkt:
Lewis op pole is het grootste gevaar voor een optocht. Daarnaast zat Max er best dicht tegenaan, dus ik heb nog wel wat hoop.

A fools hope, wellicht, maar toch.
Nu pakt Bottas pole, maar dat maakt elkaar ook niet veel uit. Hamilton zal er toch wel voorbij gaan. Wat me nog het meeste tegenvalt is dat Verstappen op het moment supreme niet kon uitblinken. Dat is toch wat de echt groten laten zien, en er staan wanneer het om het echie gaat, iets wat Hamilton doorgaans wel altijd doet. Los van deze kwali, m.ij bekruipt toch het gevoel dat Verstappen, hoe stabiel hij ook presteert, beter presteert vanuit een underdog positie, en niet vanuit een favorietenrol.
 
Nu pakt Bottas pole, maar dat maakt elkaar ook niet veel uit. Hamilton zal er toch wel voorbij gaan. Wat me nog het meeste tegenvalt is dat Verstappen op het moment supreme niet kon uitblinken. Dat is toch wat de echt groten laten zien, en er staan wanneer het om het echie gaat, iets wat Hamilton doorgaans wel altijd doet. Los van deze kwali, m.ij bekruipt toch het gevoel dat Verstappen, hoe stabiel hij ook presteert, beter presteert vanuit een underdog positie, en niet vanuit een favorietenrol.
Verstappen heeft niet dezelfde auto als Hamilton. Geef ze eens dezelfde auto's en dan wil ik het wel eens zien.
 
Terug
Bovenaan Onderaan