Formule 1

GP Oostenrijk

1e training saai ...
2e training ... Max Verstappen achterwaarts in de bandenstapel. Even later rijdt Bottas voorwaarts tegen de vangrail. Voor beiden is het einde training.
Vettel vliegt ook van de baan en komt net voor de bandenstapel tot stilstand.

Het lijkt wel of de auto's zo van de weg waaien of ze willen harder rijden dan het circuit toelaat.

Terwijl het best lekker weer is hier en windstil :D
945A6B88-9485-474B-8A21-AC6CE9DE8F8B.jpeg
 
Zucht, heeft Mercedes een keer problemen, draait Ferrari weer lekker. Weer geen kans op pole voor Verstappen.

Het zal in Mexico moeten gebeuren. Op andere circuits, zie ik hem nooit pole pakken. Heeft Ferrari een probleem, dan draait Mercedes lekker, heeft Mercedes een probleem, dan draait Ferrari en met name Leclerc lekker.

Verder een mooie kwalificatie. 3 verschillende teams op 1, 2, 3. Bottas faalt wederom weer, langzamer dan Verstappen zelfs. In het begin zag het nog allemaal leuk uit met Bottas, maar je weet gewoon op een gegeven moment dat die gaat verslappen, en nooit een echte concurrent zal zijn voor Hamilton. Man, wat wil ik Max in die Mercedes zien. Maar dat zal helaas niet gebeuren.

Benieuwd of Hamilton nog een straf gaat krijgen voor ophouden van Raikkonen. Dan staat Max zelfs op P2 morgen.
 
Het zal in Mexico moeten gebeuren. Op andere circuits, zie ik hem nooit pole pakken. Heeft Ferrari een probleem, dan draait Mercedes lekker, heeft Mercedes een probleem, dan draait Ferrari en met name Leclerc lekker.

Verder een mooie kwalificatie. 3 verschillende teams op 1, 2, 3. Bottas faalt wederom weer, langzamer dan Verstappen zelfs. In het begin zag het nog allemaal leuk uit met Bottas, maar je weet gewoon op een gegeven moment dat die gaat verslappen, en nooit een echte concurrent zal zijn voor Hamilton. Man, wat wil ik Max in die Mercedes zien. Maar dat zal helaas niet gebeuren.

Benieuwd of Hamilton nog een straf gaat krijgen voor ophouden van Raikkonen. Dan staat Max zelfs op P2 morgen.
Die krijgt toch nooit een straf?
 
GP Oostenrijk. Een heel slechte start van Max Verstappen. Hij valt direct terug naar de 7e plaats. :eek:
 
Wow, ik keek net en zag dat Leclerc na zijn pitstop 15 seconden achterlag op Verstappen, en nu kijk ik weer en ligt hij nog maar 7 seconden achter :fear:
 
De Ferrari's en Mercedessen hebben een pitstop gemaakt en Max Verstappen rijdt aan de leiding.
Hij moet nog wel een pitstop maken.
 
Ach, hij ligt wel ff aan de leiding nu... maar valt straks bij zijn bandenwissel 5 plaatsen terug.
 
Terug
Bovenaan Onderaan