Formule 1

Vettel verprutst het en zo mag Verstappen eens als 4de aan de race beginnen, met de verrassend snelle McLarens achter zich.
 
De Grand Prix van Frankrijk is van start gegaan zonder incidenten. De optocht kan beginnen. :sleep:

Niet alleen is de Mercedes oppermachtig, maar rijdt ook iedereen als koorknaapjes. Geen enkele opwinding. Enerzijds natuurlijk wel fijn dat Verstappen zo volwassen rijdt. Ik denk dat het in dat opzicht voor RBR goed heeft uitgepakt dat RIC verkaste naar Renault; het lijkt erop dat VER heel erg zijn verantwoording heeft genomen als nr.1 coureur van het team, maar anderzijds is het ook erg saai om naar te kijken, zeker in de wetenschap dat p5 het maximaal haalbare is voor de RB van Verstappen.
 
Pfff t gat tussen Stroll en de nr 5 is 40 seconden. En dan is Stroll ook nog de enige die geen pitstop heeft gedaan... Gasly heeft nog n hoop te lerenndie staat 12e...
 
GP Frankrijk

1 Hamilton
2 Bottas
3 Leclerc
4 Verstappen
5 Vettel
6 Sainz

:sleep:

Xdr2yA-NVtYJOpgPf0MKZTtKxXL6lZpoGuER7hBVdf3pGjG5ViekGDZIBkOwwJiPHkoS=s132
 
GP Frankrijk

1 Hamilton
2 Bottas
3 Leclerc
4 Verstappen
5 Vettel
6 Sainz

:sleep:

Xdr2yA-NVtYJOpgPf0MKZTtKxXL6lZpoGuER7hBVdf3pGjG5ViekGDZIBkOwwJiPHkoS=s132

Toch was dit met afstand de saaiste race van het seizoen. Er gebeurde gewoon letterlijk niks. Geen spektakel, alles netjes binnen de lijntjes, treintje rijden. De uitslag vooraf al bekend. Lewis Hamilton wint. Zullen we de winnaar van de resterende Grand Prix's ook maar gelijk vastleggen dan :sleep::sleep::sleep::

Lewis Hamilton wint de grand prix van Oostenrijk, GB, Duitsland, Hongarije, België, Italië, Singapore, Rusland, Japan, Mexico, VS, Brazilië en Abu Dhabi.

Misschien dat Bottas Rusland nog wint trouwens, want dat saaie circuit is zijn favo circuit. Wel enorm spannend natuurlijk! Wie wint er, Mercedes of Mercedes?:poop:
 
Lang leven splitscreen op de TV, F1 links en netflix rechts. In een uur tijd heb ik hooguit 25 seconde naar links gekeken denk ik :rolleyes:
 
Saai, saaier, formule 1. Kunne we de komende race niet gewoon schriftelijk afdoen? Ik snap echt niet dat sponsoren dit nog financieren. Actie willen we hebben, geen filerijden, dat kan ik zelf ook wel.
 
Ik denk dat ik komend weekend ook meer in de kroeg zal zitten dan op het circuit. Wat een afgang van de FIA en de overige teams dat Mercedes er zo bovenuit kan steken en vervolgens zonder enige gène ook nog eens een handje geholpen wordt met de banden en het niet consequent bestraffen (hoeft voor mij helemaal niks bestraft te worden, maar is nu gewoon tenenkrommend hoe er willekeurig gestraft wordt). Jammer, veel fans haken af ondertussen. Ik vul vast een 4 in voor Max op het Toto-formulier komend weekend :confused:
 
Ik denk dat ik komend weekend ook meer in de kroeg zal zitten dan op het circuit. Wat een afgang van de FIA en de overige teams dat Mercedes er zo bovenuit kan steken en vervolgens zonder enige gène ook nog eens een handje geholpen wordt met de banden en het niet consequent bestraffen (hoeft voor mij helemaal niks bestraft te worden, maar is nu gewoon tenenkrommend hoe er willekeurig gestraft wordt). Jammer, veel fans haken af ondertussen. Ik vul vast een 4 in voor Max op het Toto-formulier komend weekend :confused:

Ik denk als je voorspelt dat Hamilton de winnaar is dat je minder dan je inleg terugkrijgt.
 
Ik kijk enkel nog de samenvatting. Die was dan ook vanochtend om 00.30 uur. Er is werkelijk geen ene kloten aan. Max zei gelijk in het begin over de boordradio dat hij vermogen verloor bij het uitaccelereren in de bocht. Toen wist ik al genoeg...:sleep:
 
Ik kijk enkel nog de samenvatting. Die was dan ook vanochtend om 00.30 uur. Er is werkelijk geen ene kloten aan. Max zei gelijk in het begin over de boordradio dat hij vermogen verloor bij het uitaccelereren in de bocht. Toen wist ik al genoeg...:sleep:

Vast een strategische zet van dat kanaal om het om 00:30 uit te zenden. Lekker in slaap vallen met de F1, misschien een gat in de markt.
 
Ha, ik had het al afgezet toen Max zijn bolide vermogen verloor...Ik had er geen enkele fiducie meer in, en bovendien is Investigation Discovery véél interessanter, en leuker om te kijken.
 
Ha, ik had het al afgezet toen Max zijn bolide vermogen verloor...Ik had er geen enkele fiducie meer in, en bovendien is Investigation Discovery véél interessanter, en leuker om te kijken.

Bij gebrek aan PSV zet ik het op, puur uit gewoonte eigenlijk; maar je weet bij voorbaat toch al dat het een 1-2 wordt voor Mercedes, dat Vettel het weer gaat verkloten, en dat Max het maximale eruit haalt, dus P5 of bij iets doms van Ferrari P4.
 
GP Oostenrijk

1e training saai ...
2e training ... Max Verstappen achterwaarts in de bandenstapel. Even later rijdt Bottas voorwaarts tegen de vangrail. Voor beiden is het einde training.
Vettel vliegt ook van de baan en komt net voor de bandenstapel tot stilstand.

Het lijkt wel of de auto's zo van de weg waaien of ze willen harder rijden dan het circuit toelaat.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan