Formule 1

Ferrari overheerst vrijwel de hele race, maar Vettel maakt een fout en valt terug en Lecrerc heeft een probleem met zijn motor en Hamilton haalt Leclerc in. :maniac:
 
Safetycarsituatie en het hele veld komt op 3 rondes voor het einde bij elkaar te liggen. :maniac:

De race eindigt achter de safetycar. Zeer teleurstellend.
 
Laatst bewerkt:
Hulkenberg en Ricciardo vallen allebei uit 4 rondes voor het einde.
Lekker Renault. :lmao:

Haha heerlijk toch? 2 uitvalbeurten alweer voor Ricciardo. Zal die al spijt hebben van zijn stap naar Renault?

Jammer van de safetycar, anders had Max ook nog Lerclec gepakt. Mercedes ontzettend veel geluk.
 
Haha heerlijk toch? 2 uitvalbeurten alweer voor Ricciardo. Zal die al spijt hebben van zijn stap naar Renault?

Jammer van de safetycar, anders had Max ook nog Lerclec gepakt. Mercedes ontzettend veel geluk.
Gewoon een bewuste keuze. Lekker in de luwte je geld verdienen. De Robin Haase van de formule 1. Ieder toernooi in de eerste ronde eruit en gewoon miljonair worden.
 
Max Verstappen staat na 2 races nu op de 3e plaats. Erg onverwacht voor de beide Ferrari's.

1
finland.svg
Valtteri Bottas Mercedes AMG 44
2
groot-brittannie.svg
Lewis Hamilton Mercedes AMG 43
3
nederland.svg
Max Verstappen Red Bull 27
4
monaco.svg
Charles Leclerc Ferrari 26
5
duitsland.svg
Sebastian Vettel Ferrari 22
6
finland.svg
Kimi Räikkönen Alfa Romeo 10
 
Formule 1 zal volgens Britse media de komende 5 jaren naar Zandvoort komen.

maar ....

Lammers: "Formule 1 Grand Prix in Zandvoort feitelijk nog niet rond"

link

De terugkeer van de Formule 1 Grand Prix van Nederland naar Circuit Zandvoort is nabij, maar is nog geen zekerheid. De als aanspreekpunt fungerende Jan Lammers ontkracht daarmee voorbarige geluiden dat de deal al getekend zou zijn.
 
Formule 1 zal volgens Britse media de komende 5 jaren naar Zandvoort komen.

maar ....

Lammers: "Formule 1 Grand Prix in Zandvoort feitelijk nog niet rond"

link

De terugkeer van de Formule 1 Grand Prix van Nederland naar Circuit Zandvoort is nabij, maar is nog geen zekerheid. De als aanspreekpunt fungerende Jan Lammers ontkracht daarmee voorbarige geluiden dat de deal al getekend zou zijn.
Ik hoop nog steeds dat 'ie niet in Zandvoort komt. Jan Lammers, die tot aan z'n ellepijp bij Prins Vierkantenbril in z'n koninklijke kanarie zit en diezelfde prins die zich al jaren verrijkt over de rug van de burger willen dit alleen om hun eigen ego te strelen. Laat ze het dan ook maar helemaal zelf betalen.
 
Laatst bewerkt:
Ik hoop nog steeds dat 'ie niet in Zandvoort komt. Jan Lammers, die tot aan z'n ellepijp bij Prins Vierkantenbril in z'n koninklijke kanarie zit en diezelfde prins die zich al jaren verrijkt over de rug van de burgen willen dit alleen om hun eigen ego te strelen. Laat ze het dan ook maar helemaal zelf betalen.

Vind ik ook. Volgens mij is het trouwens in Assen gemakkelijker te organiseren.
 
Ik hoop nog steeds dat 'ie niet in Zandvoort komt. Jan Lammers, die tot aan z'n ellepijp bij Prins Vierkantenbril in z'n koninklijke kanarie zit en diezelfde prins die zich al jaren verrijkt over de rug van de burgen willen dit alleen om hun eigen ego te strelen. Laat ze het dan ook maar helemaal zelf betalen.

En niet te vergeten: het is gewoon een oersaai en smal circuit.
 
Terug
Bovenaan Onderaan