Constantine Renoir
Routinier
Is nog maar pas 21 he. Hopelijk komt ie weer terug op zn niveau, want was/is een uitzonderlijk aanvallend talent.Die kans lijkt klein.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Is nog maar pas 21 he. Hopelijk komt ie weer terug op zn niveau, want was/is een uitzonderlijk aanvallend talent.Die kans lijkt klein.
Is nog maar pas 21 he. Hopelijk komt ie weer terug op zn niveau, want was/is een uitzonderlijk aanvallend talent.
Knap dat je in 1 seizoen 482 dagen geblesseerd kan zijn. Keigeblesseerd noemen we dat in Eindhoven.![]()
Fodé Fofana - Blessurehistorie
Dit is de blessure historie van Fodé Fofana van de club PSV Eindhoven II. Op deze pagina worden alle blessures als ook schorsingen en afwezigheden van de speler getoond.www.transfermarkt.nl
Kleine kans.
En toch geen enkele wedstrijd missenKnap dat je in 1 seizoen 482 dagen geblesseerd kan zijn. Keigeblesseerd noemen we dat in Eindhoven.
Bekijk bijlage 6699
Of ze kunnen gewoon niet op hem rekenen.Knap dat je in 1 seizoen 482 dagen geblesseerd kan zijn. Keigeblesseerd noemen we dat in Eindhoven.
Bekijk bijlage 6699
Zit ie nog steeds bij PSV? Nooit meer bij stilgestaan. Ik heb wel een tip voor hem: Stop met topsport.Staat Fofana alweer op het veld?
Zolang ie nog lekker salaris kan vangen zou ik mooi niet stoppen...Zit ie nog steeds bij PSV? Nooit meer bij stilgestaan. Ik heb wel een tip voor hem: Stop met topsport.
Nope, heeft nog een contract voor 1 jaar, maar lijkt nog geblesseerd te zijn. Ondertussen denk ik niet dat er veel ruimte voor hem is in JPSV, daar breken andere talenten door en zijn ook nog extra talenten gehaald deze periode. Einde verhaal bij PSV, misschien verkopen in de winter, of verhuren zodat hij wel aan zijn ontwikkeling kan werken.Staat Fofana alweer op het veld?
Ik denk dat deze jongen, hoe spijtig ook, moet gaan nadenken over een ander leven dan dat als profvoetballer. Extra zuur omdat hij absoluut talent heeft en velen toch een tijdje dachten dat er een potentiele topspits aan zat te komen. Maar ja, na zoveel blessures (die ook maar blijven terugkomen) lijkt zijn lichaam topsport niet meer te trekken en staat hij daarnaast al jaren stil in zijn ontwikkeling. Einde oefening, denk ik. Misschien kan hij het nog wel een tijdje rekken door in de KKD te gaan spelen of in buitenlandse competitie van laag niveau als hij echt wil, maar ik denk dat hij zijn lichaam een plezier doet als hij er gewoon mee kapt. Een carriere van enig hoof niveau zit er sowieso niet meer in, is mijn inschatting.Nope, heeft nog een contract voor 1 jaar, maar lijkt nog geblesseerd te zijn. Ondertussen denk ik niet dat er veel ruimte voor hem is in JPSV, daar breken andere talenten door en zijn ook nog extra talenten gehaald deze periode. Einde verhaal bij PSV, misschien verkopen in de winter, of verhuren zodat hij wel aan zijn ontwikkeling kan werken.
Acht de kans dat PSV zijn contract ontbind als die fit is ook nog wel aanwezig zodat hij dan mogelijk ergens anders weer de draad kan oppakken.Ik denk dat deze jongen, hoe spijtig ook, moet gaan nadenken over een ander leven dan dat als profvoetballer. Extra zuur omdat hij absoluut talent heeft en velen toch een tijdje dachten dat er een potentiele topspits aan zat te komen. Maar ja, na zoveel blessures (die ook maar blijven terugkomen) lijkt zijn lichaam topsport niet meer te trekken en staat hij daarnaast al jaren stil in zijn ontwikkeling. Einde oefening, denk ik. Misschien kan hij het nog wel een tijdje rekken door in de KKD te gaan spelen of in buitenlandse competitie van laag niveau als hij echt wil, maar ik denk dat hij zijn lichaam een plezier doet als hij er gewoon mee kapt. Een carriere van enig hoof niveau zit er sowieso niet meer in, is mijn inschatting.
Fofana was ik helemaal vergeten dat we die ook nog hebben..https://www.voetbalprimeur.nl/nieuw...aan-comeback-hij-verkiest-de-achtergrond.html
Moet een hel zijn al die blessures als je zo jong en talentvol bent, als je blijft proberen om terug te komen dan ben je wel een vechter.
Stiekem hoop ik op een rentree zoals Mauro en Boscagli maar Fofana is geloof ik nog veel langer geblesseerd?
Dapper dat hij het probeert, maar heb niet het gevoel dat hij het gaat redden.https://www.voetbalprimeur.nl/nieuw...aan-comeback-hij-verkiest-de-achtergrond.html
Moet een hel zijn al die blessures als je zo jong en talentvol bent, als je blijft proberen om terug te komen dan ben je wel een vechter.
Stiekem hoop ik op een rentree zoals Mauro en Boscagli maar Fofana is geloof ik nog veel langer geblesseerd?
Niet bij PSV in ieder geval, te lang eruitDapper dat hij het probeert, maar heb niet het gevoel dat hij het gaat redden.
Gewoon afscheid van nemen.Niet bij PSV in ieder geval, te lang eruit
Niet bij PSV in ieder geval, te lang eruit
Prestatiecontract voor komend seizoen met optie tot verlenging. Loop je als club weinig risico.Lullig verhaal dit, maar PSV moet gewoon zakelijk en hard zijn hier, sorry dude we zijn een bedrijf en met/aan jou hebben we helaas niks, nu niet en in de toekomst ook te groot risico. Dus bloemen geven en doei
Ik zou gewoon doorselecteren in plaats van dit soort geitenpaadjes te kiezen. We willen toch van de blessuregevallen af?Prestatiecontract voor komend seizoen met optie tot verlenging. Loop je als club weinig risico.