Florian Jozefzoon (A)

Jozefzoon is waardevoller geweest voor PSV als invaller dan Maher als basisspeler. Ik hoop dat ze hem echt kunnen behouden. Mocht Narsingh ook vertrekken dan verlies je wel twee buitenspelers met grote snelheid. Zo'n specifiek wapen heb je gewoon nodig als je zo snel wil omschakelen zoals PSV de afgelopen jaren is gaan doen.
 
Er wordt geschreven dat hij voor een half miljoen te koop is, voor dat geld zou ik hem er gewoon bijhouden, er vanuitgaande dat hij geen mega salaris heeft. Ik vind hem wel een redelijke back up.
 
Er wordt geschreven dat hij voor een half miljoen te koop is, voor dat geld zou ik hem er gewoon bijhouden, er vanuitgaande dat hij geen mega salaris heeft. Ik vind hem wel een redelijke back up.

Dat vind ik ook. Als PSV toch op alle fronten mee wil blijven doen, dan moet Cocu gewoon meer spelers gebruiken, waaronder Jozefzoon.
 
Ik heb hem altijd best aardig vinden voetballen. Scoorde met regelmaat en is een nuttige speler als je op de counter speelt.
 
Goeie gozer denk ik, maar net te min voor PSV. Bruikbaar voor de bank, maar ook qua type is het niet wat we nodig hebben.
Het is geen speler die iets forceert als je achter staat. Juist een speler voor als je een voorsprong verdedigt.

Ik zou zeggen; Bedankt voor bewezen diensten en succes verder!
 
Leuk geprobeerd en wat mij betreft heeft Jozefzoon boven verwachting gepresteerd. Wie herinnert zich nu niet de assist op Depay voor 4-3 tegen Feyenoord. Alleen dat was de aankoopsom al waard. Leuke gozer, op naar speeltijd.
 
Leuk geprobeerd en wat mij betreft heeft Jozefzoon boven verwachting gepresteerd. Wie herinnert zich nu niet de assist op Depay voor 4-3 tegen Feyenoord. Alleen dat was de aankoopsom al waard. Leuke gozer, op naar speeltijd.

En de 1-3 tegen Ajax! Of de twee gele kaarten in vijf minuten tijd voor twee schwalbes in de voorronde EL?! :D
 
Ideale 12e man en als ie 5 ton opbrengt krijgen we het aankoop bedrag terug lijkt me prima.
 
Er wordt geschreven dat hij voor een half miljoen te koop is, voor dat geld zou ik hem er gewoon bijhouden, er vanuitgaande dat hij geen mega salaris heeft. Ik vind hem wel een redelijke back up.

Ik vind Jozefzoon een zeer bruikbare speler en zou hem er graag bijhouden. Maar als hij zelf weg wil, kun je weinig doen. Plus ik vind het wel reeel dat PSV met een loyale werknemer meedenkt.
 
Ik vind Jozefzoon een zeer bruikbare speler en zou hem er graag bijhouden. Maar als hij zelf weg wil, kun je weinig doen. Plus ik vind het wel reeel dat PSV met een loyale werknemer meedenkt.

Beetje als met Schaars. Vind t wel echt jammer van beide. Maakt je selectie wel breed/compleet dit soort gasten.
 
En de 1-3 tegen Ajax! Of de twee gele kaarten in vijf minuten tijd voor twee schwalbes in de voorronde EL?! :D

Ho ho, die tweede was zeker diacutabel. Die eerste was wel n schwalbe.
Goeie jongen, jammer dat ie lang geblesseerd was, begrijpelijk dat hij verder wil, eeen vaste basisplaats zit er gewoon niet in.
 
Ho ho, die tweede was zeker diacutabel. Die eerste was wel n schwalbe.
Goeie jongen, jammer dat ie lang geblesseerd was, begrijpelijk dat hij verder wil, eeen vaste basisplaats zit er gewoon niet in.

True, maar het was gewoon een grappig moment. :D

Sympathieke jongen, gun hem al het goeds! Jammer dat het niet bij ons is, maar zoals je zegt, een basisplaats zit er niet in.
 
Terug
Bovenaan Onderaan