Financiën PSV

Wij worden tweede..
Dream on. Met onze machtige breedte in de voorhoede. Hazard is gewoon automatisch een flop op basis van dat ie het grootste deel van zijn verhuurperiode geblesseerd doorbrengt. Dan hebben we Luuk (niet consistent, heeft aanvoer nodig), Silva (raakt in vorm, maar zien of hij het kan vasthouden), Bakayoko (wat beter de afgelopen wedstrijden, maar nog steeds jeugdig en erg grillig) en El Ghazi (voldoet niet) om het voorin mee te doen. En Xavi, als ie weer eens weggeplukt moet worden van zijn beste positie (10). Verdediging is nog altijd een zorgenkindje en PSV wint amper uitwedstrijden, dus er gaan nog veel punten verloren.
 
Laatst bewerkt:
Het is de verantwoordelijkheid van de club dat spelers veilig op het veld kunnen staan. PSV had die idioot niet binnen mogen laten, en toen hij binnen was ervoor moeten zorgen dat hij niet het veld op kon. Dat zijn nou eenmaal de feiten. Wie is er dan verantwoordelijk als de club het niet is?
Hoe voorkom je dan dat zo iemand niet binnenkomt als hij andermans kaartje gebruikt? Niets is 100% waterdicht
 
Dream on. Met onze machtige breedte in de voorhoede. Hazard is gewoon automatisch een flop op basis van dat ie het grootste deel van zijn verhuurperiode geblesseerd doorbrengt.
Daarom is de Europese uitschakeling een zegen. Az en fn mogen minimaal nog 2x aan de bak daarin. En hopelijk vaker. Die extra belasting gaat meetellen
 
Dream on. Met onze machtige breedte in de voorhoede. Hazard is gewoon automatisch een flop op basis van dat ie het grootste deel van zijn verhuurperiode geblesseerd doorbrengt. Dan hebben we Luuk (niet consistent, heeft aanvoer nodig), Silva (raakt in vorm, maar zien of hij het kan vasthouden), Bakayoko (wat beter de afgelopen wedstrijden, maar nog steeds jeugdig en erg grillig) en El Ghazi (voldoet niet) om het voorin mee te doen. En Xavi, als ie weer eens weggeplukt moet worden van zijn beste positie (10). Verdediging is nog altijd een zorgenkindje en PSV wint amper uitwedstrijden, dus er gaan nog veel punten verloren.
Haha, het sentiment is hier soms wel iets te pessimistisch toch? Ik denk ook niet dat we tweede gaan eindigen of eerste maar het is niet uitgesloten.
 
Ik herinner me nog het staafincident, toen werd ajax gewoon een jaar uitgesloten van Europees voetbal. Het zou me niks verbazen als ons dat ook te wachten staat. En ook niet eens onterecht, als dat bij een andere club zou gebeuren tegen bv Benitez, zouden we een zware straf heel gewoon vinden. PSV had z'n zaakjes gewoon slecht op orde, dit mag niet gebeuren , en dat is de verantwoordelijkheid van de club, zeker omdat de idioot uit het thuisvak kwam, en al een stadionverbod had.
Wat een moraalridders kent onze club toch. Laatst las ik hier ook al dat Obispo een langere schorsing verdiend had en Branthwaite rood. :(
Is het masochisme, losersgen in het PSV DNA, bangschijterij of wat dan ook dat zodra PSV iets misdoet het hier op randstadmedia gaat lijken?
Geen enkele club moet uitgesloten worden voor één seizoen op basis van het gedrag van 1 idioot. Daarmee verklaar je een club gewoon failliet. Het kan niet zo zijn dat ze bij Feyenoord met regelmaat als collectief een uitvak in elkaar trappen, en dat moeten bekopen met 1 wedstrijd zonder publiek. En wij bij zo'n actie 1 seizoen lang niet meer mogen meedoen. Geef een boete, desnoods een wedstrijd zonder publiek (al is dat nog steeds achterlijk, want wat kan ik er nou weer aan doen). Maar uitsluiting zou echt absurd zijn.
Volledig eens met je laatste zin. Het zou absurd zijn.

Hopelijk toont onze pr en juridische afdeling in dat geval meer ballen dan bij de onterechte schorsing van Roger door de KNVB destijds .
Is de boete trouwens nu wel of niet betaald die we kregen toen de aanklager van de KNVB leuzen vanuit het Ajax vak negeerde en ons wel strafte?

Ga maar vast eens kijken wat er voor min of meer soortgelijke gevallen zijn geweest en hoe de UEFA daar mee omging.
Misschien hier of daar met willekeur, zodat we in dat absurde geval wat te protesteren hebben.
 

Aan de andere kant had hij volgens mij niet ook al een gebiedsverbod? Dus had de politie niet ervoor moeten zorgen dat hij überhaupt niet in de buurt van het stadion kon komen?

Er zijn meerdere fouten gemaakt, door meerdere partijen en PSV zal ook zeker (terecht) gestraft worden door de UEFA. Maar om alle schuld in de schoenen te schuiven is ook niet geheel terecht
 
Aan de andere kant had hij volgens mij niet ook al een gebiedsverbod? Dus had de politie niet ervoor moeten zorgen dat hij überhaupt niet in de buurt van het stadion kon komen?

Er zijn meerdere fouten gemaakt, door meerdere partijen en PSV zal ook zeker (terecht) gestraft worden door de UEFA. Maar om alle schuld in de schoenen te schuiven is ook niet geheel terecht
Psv is in dit geval toch verantwoordelijk voor eigen supporters.. leren van deze fout, dan heb je er nog iets aan.
 
Aan de andere kant had hij volgens mij niet ook al een gebiedsverbod? Dus had de politie niet ervoor moeten zorgen dat hij überhaupt niet in de buurt van het stadion kon komen?

Er zijn meerdere fouten gemaakt, door meerdere partijen en PSV zal ook zeker (terecht) gestraft worden door de UEFA. Maar om alle schuld in de schoenen te schuiven is ook niet geheel terecht
Meerdere fouten door meerdere partijen, inderdaad.
Onzin om als het braafste jongetje van de klas je eigen rol hierin zo op te blazen.
Dat er een straf moet volgen is logisch en wordt door niemand ontkend.
Maar 35000 mensen en de hele PSV aanhang en de club door de daad van eén mafkees te duperen met uitsluiting zou kant noch wal raken.
 
Meerdere fouten door meerdere partijen, inderdaad.
Onzin om als het braafste jongetje van de klas je eigen rol hierin zo op te blazen.
Dat er een straf moet volgen is logisch en wordt door niemand ontkend.
Maar 35000 mensen en de hele PSV aanhang en de club door de daad van eén mafkees te duperen met uitsluiting zou kant noch wal raken.
Nee, Feijenoord was verantwoordelijk voor die doorgesnoven supporters die Rome besloten te verbouwen en psv is verantwoordelijk voor dit incident. Ad van psv moet samen met de politie maar opnieuw het protocol bekijken mbt gebiedsverbod handhaven. Er hangen overal camera's in en rond het stadion dus ook daar liggen mogelijkheden dit soort zaken strakker te organiseren.
 
Terug
Bovenaan Onderaan