Financiën PSV

Geen idee, daarom vroeg ik het :lol:

Een boete/wedstrijd zonder publiek lijkt mij terecht. Uitsluiting om dit voorval lijkt mij iets te
Ik weet niet precies meer waarmee ze bestraft zijn. In ieder geval boete. Ik zou het kunnen Googlen maar ik ben ff lui en doe het niet. 😁
 
Ik weet niet precies meer waarmee ze bestraft zijn. In ieder geval boete. Ik zou het kunnen Googlen maar ik ben ff lui en doe het niet. 😁
Van hetzelfde. Laten we het maar op een boete houden met de mogelijkheid dat de straf net wat anders is geweest
 
Van hetzelfde. Laten we het maar op een boete houden met de mogelijkheid dat de straf net wat anders is geweest
Heb 'm toch maar opgezocht maar de uefa kon niets doen omdat de incidenten zich buiten het stadion hebben afgespeeld. Wel hebben de daders cel en taakstraffen gekregen. Maar dat staat buiten de uefa.
 
Psv is in dit geval toch verantwoordelijk voor eigen supporters.. leren van deze fout, dan heb je er nog iets aan.
Je kunt PSV toch onmogelijk verantwoordelijk houden dat een of andere mafkees zijn gebiedsverbod negeert?
Dat ie uiteindelijk binnenkomt had natuurlijk niet gemogen, maar dat hij in de wijk rondloopt is niet PSV aan te rekenen.

Hoe je moet gaan voorkomen dat dit niet gebeurt weet ik niet. Lijkt me niet haalbaar om bij iedereen die naar binnen wil paspoortcontrole te doen om te zien of er wellicht iemand tussen zit die een stadionverbod heeft.
 
Je kunt PSV toch onmogelijk verantwoordelijk houden dat een of andere mafkees zijn gebiedsverbod negeert?
Dat ie uiteindelijk binnenkomt had natuurlijk niet gemogen, maar dat hij in de wijk rondloopt is niet PSV aan te rekenen.

Hoe je moet gaan voorkomen dat dit niet gebeurt weet ik niet. Lijkt me niet haalbaar om bij iedereen die naar binnen wil paspoortcontrole te doen om te zien of er wellicht iemand tussen zit die een stadionverbod heeft.
Het zal vooral de privacywet zijn dat het heel moeilijk maakt om dit soort dingen fatsoenlijk te handhaven. Anders knal je bij elke ingang gewoon een camera neer met gezichtsherkenning en dan ben je klaar.
 
Je kunt PSV toch onmogelijk verantwoordelijk houden dat een of andere mafkees zijn gebiedsverbod negeert?
Dat ie uiteindelijk binnenkomt had natuurlijk niet gemogen, maar dat hij in de wijk rondloopt is niet PSV aan te rekenen.

Hoe je moet gaan voorkomen dat dit niet gebeurt weet ik niet. Lijkt me niet haalbaar om bij iedereen die naar binnen wil paspoortcontrole te doen om te zien of er wellicht iemand tussen zit die een stadionverbod heeft.
Dat doet ook niemand. Hij heeft niet in de wijk de keeper van Sevilaa aangevallen, maar in het stadion, waar hij klant is van PSV.
 
Je kunt PSV toch onmogelijk verantwoordelijk houden dat een of andere mafkees zijn gebiedsverbod negeert?
Dat ie uiteindelijk binnenkomt had natuurlijk niet gemogen, maar dat hij in de wijk rondloopt is niet PSV aan te rekenen.

Hoe je moet gaan voorkomen dat dit niet gebeurt weet ik niet. Lijkt me niet haalbaar om bij iedereen die naar binnen wil paspoortcontrole te doen om te zien of er wellicht iemand tussen zit die een stadionverbod heeft.
Misschien moeten de controles maar strenger dan. Je hoeft niet iedereen te checken maar ik verwacht toch de volgende Europese pot wel dat er even gehandhaafd gaat worden mbt gebiedsverboden. Dat moet in samenwerking met politie en Burgemeester. Even het protocol strakker organiseren.
 
Het zal vooral de privacywet zijn dat het heel moeilijk maakt om dit soort dingen fatsoenlijk te handhaven. Anders knal je bij elke ingang gewoon een camera neer met gezichtsherkenning en dan ben je klaar.
Als het om ordehandhaving gaat kun je preventief een hoop doen. Als je op een stadioncamera een persoon ziet die er niet mag zijn kun je gewoon ingrijpen en hem of haar verwijderd en overhandigen aan de politie
 
Waarom niet? Ze moeten eigenlijk vooral nog de resterende toppers goed doorkomen. Ze zitten ook in een aardige flow nu en het valt daar kwa blessures ook niet tegen. Garanties heb je niet, maar minimaal 2e gaan ze wel worden. PSV moet nog maar zien dat het 4e wordt. Mijn stelling dat Feyenoord momenteel minimaal gelijkwaardig is aan PSV (+gunstigere financiele omstandigheden) is nog niet eens gebaseerd op een kampioenschap van ze. Als ze kampioen worden zijn ze ons gewoon volledig voorbij als ze slim omgaan met het CL geld.
Feyenoord heeft alle toppers al gehad, behoudens Ajax uit. Verder alleen maar redelijk eenvoudige wedstrijden. Dus volgens mij moeten wij hopen dat Feyenoord Ajax verslaat en dat PSV echt gaat presteren en Ajax en AZ gaat verslaan.
Nee, Feijenoord was verantwoordelijk voor die doorgesnoven supporters die Rome besloten te verbouwen en psv is verantwoordelijk voor dit incident. Ad van psv moet samen met de politie maar opnieuw het protocol bekijken mbt gebiedsverbod handhaven. Er hangen overal camera's in en rond het stadion dus ook daar liggen mogelijkheden dit soort zaken strakker te organiseren.
Ik vraag me af hoe je voorkomt dat zo iemand het stadion in komt? Dan moet je van iedereen de identiteit controleren. Alhoewel, dat gebeurde min of meer tijdens Corona ook. Tegenhouden dat hij het veld in rent, is waarschijnlijk een kwestie van nog meer stewards bij de boarding. In Engeland zie je er volgens mij ook meer.
 
Het zal vooral de privacywet zijn dat het heel moeilijk maakt om dit soort dingen fatsoenlijk te handhaven. Anders knal je bij elke ingang gewoon een camera neer met gezichtsherkenning en dan ben je klaar.
Alle reden voor de TK om eens te kijken naar die privacy wet die het ook al extra moeilijk maakt voor politie en justitie om gegevens over crimineel tuig onderling uit te wisselen.
 
Feyenoord heeft alle toppers al gehad, behoudens Ajax uit. Verder alleen maar redelijk eenvoudige wedstrijden. Dus volgens mij moeten wij hopen dat Feyenoord Ajax verslaat en dat PSV echt gaat presteren en Ajax en AZ gaat verslaan.

Ik vraag me af hoe je voorkomt dat zo iemand het stadion in komt? Dan moet je van iedereen de identiteit controleren. Alhoewel, dat gebeurde min of meer tijdens Corona ook. Tegenhouden dat hij het veld in rent, is waarschijnlijk een kwestie van nog meer stewards bij de boarding. In Engeland zie je er volgens mij ook meer.
Misschien in de ed niet, maar wel Europees zou ik dat nog strakker organiseren.
 
Als het om ordehandhaving gaat kun je preventief een hoop doen. Als je op een stadioncamera een persoon ziet die er niet mag zijn kun je gewoon ingrijpen en hem of haar verwijderd en overhandigen aan de politie
Maar mag het ook als je iedereen die binnenkomt door het systeem haalt om te checken of ze op de zwarte lijst staan? In plaats van een of andere wannabe VAR achter een stel beeldschermen te zetten
 
1 Europese thuiswedstrijd zonder publiek en een boete van € 100.000,=.
De uefa kon toch niets doen? Of is m'n bron achterhaald?
 
Maar mag het ook als je iedereen die binnenkomt door het systeem haalt om te checken of ze op de zwarte lijst staan? In plaats van een of andere wannabe VAR achter een stel beeldschermen te zetten
dat weet ik niet. Politie mag altijd id vragen. Of psv dat zomaar zelf mag zonder toestemming van burgemeester of Politie weet ik niet.
 
We hebben geen voetbalwet in NL en daarom kan er ook niet worden gedaan aan handhaving. Voor PSV is het onmogelijk om in je eentje dit soort veroordeelde mensen op te sporen bij binnenkomst. Daar heb je de wet en politie voor nodig die de meldingsplicht van zo’n iemand moet handhaven. Dat is deel 1 van het verhaal.
Deel 2, en dat heeft niets met het stadionverbod te maken, gaat over de daad zelf. Dat heeft plaatsgevonden binnen het controlegebied van PSV, het stadion. Dat is de plek waar PSV wel zelf kan handhaven en maatregelen kan treffen. Dat heeft men dus klaarblijkelijk niet voldoende gedaan. En daarom krijgt PSV terecht een straf. En dat gaat niet alleen een geldboete zijn. We hebben nog geluk dat de doelman van Sevilla geen acteur was die ging liggen etc maar die zelf de dader overmeesterd heeft. Als hij persoonlijk schade hier aan had ondervonden, dan had je nog een groter probleem gehad.
 
Meerdere fouten door meerdere partijen, inderdaad.
Onzin om als het braafste jongetje van de klas je eigen rol hierin zo op te blazen.
Dat er een straf moet volgen is logisch en wordt door niemand ontkend.
Maar 35000 mensen en de hele PSV aanhang en de club door de daad van eén mafkees te duperen met uitsluiting zou kant noch wal raken.
Precies daar hebben we Makkelie al voor.
 
Misschien moeten de controles maar strenger dan. Je hoeft niet iedereen te checken maar ik verwacht toch de volgende Europese pot wel dat er even gehandhaafd gaat worden mbt gebiedsverboden. Dat moet in samenwerking met politie en Burgemeester. Even het protocol strakker organiseren.
Ja, dat schiet niet op. Het is of iedereen op paspoort en stadionverbod controleren, of niemand. Misschien kunnen we China bellen voor hun face-id software en implementatie ervan :rolleyes:
 
Positief stuk in het ED van vandaag over de financién van PSV.
Frans Jansen is daar goed bezig zo lijkt het.
Nu nog zorgen dat we minstens EL geld opstrijken na dit tegenvallende seizoen, maar daar moet in het veld voor gezorgd worden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan