Ongezouten
Clubicoon
Originele titel![]()
Deze film kijk ik wel naar uit.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Originele titel![]()
Deze film kijk ik wel naar uit.
Wrong bet (ook een goede film trouwens)Auch, mijn mannelijke ego bloed nu, ik heb Chicago fire, The Rookie, Blue bloods, 911, CSi Miami, Third watch, station19 allemaal afgekeken en dacht dat ik de man was pff![]()
VET!!!Het is alles behalve een detective. Je wordt langzaam naar binnen gezogen in het verhaal. Een van de spannendste series die ik ooit gezien heb. Ook mooi: The killing (amerikaanse versie)
Vet nichterig!!!Auch, mijn mannelijke ego bloed nu, ik heb Chicago fire, The Rookie, Blue bloods, 911, CSi Miami, Third watch, station19 allemaal afgekeken en dacht dat ik de man was pff![]()
Bosch. Beste detective serie ooit. Southland, ook zeer goed.Iemand nog aanraders voor een leuke serie met meerdere seizoenen? Zit thuis met een gebroken voet en inmiddels ontstoken hechtingen/ wond en verveel me te pletter.
Ik heb net Luther afgekeken en die was top. Ik zoek zoiets als Sopranos, the Wire, OZ, Bashee etc.
Sterkte met het herstel. Ik ben zelf nogal fan van Slow Horses met een heerlijk grofgebekte Gary OldmanIemand nog aanraders voor een leuke serie met meerdere seizoenen? Zit thuis met een gebroken voet en inmiddels ontstoken hechtingen/ wond en verveel me te pletter.
Ik heb net Luther afgekeken en die was top. Ik zoek zoiets als Sopranos, the Wire, OZ, Bashee etc.
Gisteren Babylon gekeken. Het soort film wat ik van houd.
Dat helpt zeker….Logisch, want Margot Robbie![]()
Vorige MM vond ik niks vergeleken met de originele MM, deze beter?TIP : Furosia, uitleg niet nodig
Vorige MM vond ik niks vergeleken met de originele MM, deze beter?
Inderdaad; skippen die hap.TIP : Furosia, uitleg niet nodig
Scent of Woman op Netflix gezien, absolute topper.
Which leads to this:Zo, uit de oude doos. Eens overigens.
Volgens de Bloodhound Gang “like rotten tomatoes”Scent of Woman op Netflix gezien, absolute topper.
Kende ze niet, ze doen vaker aan gekke teksten zo te zien.Volgens de Bloodhound Gang “like rotten tomatoes”![]()
Alleen maarKende ze niet, ze doen vaker aan gekke teksten zo te zien.
Lift your head up high and pull your brains outAlleen maar