Films & TV

En weer door met Marvel...
Loki (serie) net gehad --> erg goed!
Nu bezig met Wandavision. Veelbelovend begin.

Het is alles behalve een detective. Je wordt langzaam naar binnen gezogen in het verhaal. Een van de spannendste series die ik ooit gezien heb. Ook mooi: The killing (amerikaanse versie)
VET!!!
Auch, mijn mannelijke ego bloed nu, ik heb Chicago fire, The Rookie, Blue bloods, 911, CSi Miami, Third watch, station19 allemaal afgekeken en dacht dat ik de man was pff :cry::lmao:
Vet nichterig!!! 😜 (grapje hoor. Je bent lievvvv)

Iemand nog aanraders voor een leuke serie met meerdere seizoenen? Zit thuis met een gebroken voet en inmiddels ontstoken hechtingen/ wond en verveel me te pletter.

Ik heb net Luther afgekeken en die was top. Ik zoek zoiets als Sopranos, the Wire, OZ, Bashee etc.
Bosch. Beste detective serie ooit. Southland, ook zeer goed.

Iemand nog aanraders voor een leuke serie met meerdere seizoenen? Zit thuis met een gebroken voet en inmiddels ontstoken hechtingen/ wond en verveel me te pletter.

Ik heb net Luther afgekeken en die was top. Ik zoek zoiets als Sopranos, the Wire, OZ, Bashee etc.
Sterkte met het herstel. Ik ben zelf nogal fan van Slow Horses met een heerlijk grofgebekte Gary Oldman

Logisch, want Margot Robbie :drool:
Dat helpt zeker….

Overigens een minpuntje aan de film. Het karakter van Robbie dat klaagt onder afgewezen worden, omdat ze te druk gevonden werd. Terwijl ze zelf weliswaar erg aantrekkelijk is, maar ook nogal aan de magere kant.

Terug
Bovenaan Onderaan