FIFA - UEFA

Gohhh, daar heeft Saudi-Arabië even geluk zeg. Je zou toch bijna zeggen.....? Nee, onmogelijk. Dat zou de FIFA nooit doen.


Misschien kunnen ze de stadions van Qatar afbreken en daar weer opbouwen, daar wordt nu toch niets mee gedaan. En nee, niets te maken met een moslim land of wat dan ook. Ik snap niet waarom ze stadions bouwen voor een toernooi, en vervolgens er geen klote mee doen. In Zuid-Afrika staan er ook een paar stadions compleet te verstoffen.
 
Gohhh, daar heeft Saudi-Arabië even geluk zeg. Je zou toch bijna zeggen.....? Nee, onmogelijk. Dat zou de FIFA nooit doen.


Misschien kunnen ze de stadions van Qatar afbreken en daar weer opbouwen, daar wordt nu toch niets mee gedaan. En nee, niets te maken met een moslim land of wat dan ook. Ik snap niet waarom ze stadions bouwen voor een toernooi, en vervolgens er geen klote mee doen. In Zuid-Afrika staan er ook een paar stadions compleet te verstoffen.
Het argument bij Qatar was nog dat ze het leuk vonden om in verschillende werelddelen/regio's te willen zitten, en dat het nog nooit in het M-O was geweest.

Ben benieuwd wat het argument nu wordt.
 
Dat betekent dat Marokko, Portugal, Spanje, Argentinië, Paraguay en Uruguay al zeker zijn van deelname. o.O
Er worden 3 duels gespeeld in Zuid Amerika. :maniac:
Kan er ook 1 duel in Nederland gespeeld worden dan is Nederland ook zeker van deelname. :ROFL: :lmao:
Het WK wordt steeds absurder. :maniac:
Dat is niet zo, volgens mij kwalificeren de organiserende landen zich niet automatisch als er meerdere zijn.
 
Weet je dat zeker? Volgens mij doen die als gastlanden automatisch mee
Ik weet wel zeker dat Schotland als gastland van het EK niet automatisch gekwalificeerd is. I ga ervan ut dat het bij de FIFA hetzelfde is als bij de UEFA. Daarnaast, automatische kwalificatie kost de FIFA geld (minder wedstrijden), en elke FIFA/UEFA beslissing wordt gedreven door geld.
 
Ik weet wel zeker dat Schotland als gastland van het EK niet automatisch gekwalificeerd is. I ga ervan ut dat het bij de FIFA hetzelfde is als bij de UEFA. Daarnaast, automatische kwalificatie kost de FIFA geld (minder wedstrijden), en elke FIFA/UEFA beslissing wordt gedreven door geld.
Het was toch altijd zo dat het gastland gekwalificeerd was? Plus spelen ook de openingswedstrijd toch?
 
Het was toch altijd zo dat het gastland gekwalificeerd was? Plus spelen ook de openingswedstrijd toch?
Hier de regels voor het EK. De gastlanden spelen allemaal kwalificatie, en er zijn maximaal 2 plaatsen gereserveerd voor het geval de organiserende landen zich niet kwalificeren. Ik neem aan dat er voor het WK eenzelfde soort regeling gaat gelden?
 

WK voetbal 2034 gaat vrijwel zeker naar Saoedi-Arabië nu Australië is afgehaakt


Gaan ze weer naar de zandbak. :maniac:
Wat een corrupte kermis is het ook. In die competitie zit er geen hond op de tribune ook.. pff
 
Wat een corrupte kermis is het ook. In die competitie zit er geen hond op de tribune ook.. pff
Maakt de FIFA allemaal geen reet uit. It's all about the money. :money::money::money:
Daarbij komt wel dat er geen andere kandidaten zijn. Er zijn geen landen meer die het WK willen organiseren.
 
Maakt de FIFA allemaal geen reet uit. It's all about the money. :money::money::money:
Daarbij komt wel dat er geen andere kandidaten zijn. Er zijn geen landen meer die het WK willen organiseren.
Nee. Na Qatar kan ik me voorstellen dat men denkt, doe maar lekker in dat soort landen..
 
S-A heeft dus al de nodige omkopingen gedaan. Je verwacht het niet!

Bij Qatar vonden veel tegenstanders van een boycot dat men te laat in actie kwam tegen een WK in Qatar en men dus niet meer moest piepen.

Dus laat ik als eerste, nu wel zeker is waar WK2034 gaat zijn, hier zeggen:

BOYCOTTEN DAT WK!
 
S-A heeft dus al de nodige omkopingen gedaan. Je verwacht het niet!

Bij Qatar vonden veel tegenstanders van een boycot dat men te laat in actie kwam tegen een WK in Qatar en men dus niet meer moest piepen.

Dus laat ik als eerste, nu wel zeker is waar WK2034 gaat zijn, hier zeggen:

BOYCOTTEN DAT WK!
De bonden? Die boycotten dat niet. En uiteindelijk kijkt iedereen ook hier als Oranje zich plaatst
 
De bonden? Die boycotten dat niet. En uiteindelijk kijkt iedereen ook hier als Oranje zich plaatst

Ik heb nog nooit zo weinig van een wk gezien als van het wk in Qatar.
Dus 'iedereen hier kijkt weer' klopt iig niet. Zal ongetwijfeld ook niet de enige zijn geweest.

Maar idd, de bonden zien ook geld.
Geld geld geld geld geld geld.
Kan bij elke post in dit topic. Geld geld geld geld geld.
 
S-A heeft dus al de nodige omkopingen gedaan. Je verwacht het niet!

Bij Qatar vonden veel tegenstanders van een boycot dat men te laat in actie kwam tegen een WK in Qatar en men dus niet meer moest piepen.

Dus laat ik als eerste, nu wel zeker is waar WK2034 gaat zijn, hier zeggen:

BOYCOTTEN DAT WK!

Zolang honderden, zo niet duizenden dode arbeiders de diverse voetbalbonden niet kunnen boeien, gaan ze hier ook geen slaap door verliezen en smeren nog een extra pakje roomboter op hun kutterige voorhoofd.
 


Hadden jullie dit al mee gekregen?

Ceferientje én Infantientje die een buitenreglementaire 4e periode aan de macht willen blijven, terwijl ze in hun oorspronkelijke campagnes er destijds op hebben gehamerd dat 3 termijnen de max moet zijn, om schijn van corruptie tegen gaan o.O

Je verwacht het toch niet??!
 


Hadden jullie dit al mee gekregen?

Ceferientje én Infantientje die een buitenreglementaire 4e periode aan de macht willen blijven, terwijl ze in hun oorspronkelijke campagnes er destijds op hebben gehamerd dat 3 termijnen de max moet zijn, om schijn van corruptie tegen gaan o.O

Je verwacht het toch niet??!
Ja had ik vorige week al gelezen. De Russische methode. :sneaky: UEFA en regels. :maniac:
 
Terug
Bovenaan Onderaan