FIFA - UEFA

Het is vooral het geneuzel om enkele millimeters en dat er 3 minuten naar gekeken wordt. Dat verander je inderdaad niet met deze regel. Daarentegen als er nu buitenspel wordt gegeven, weet je zeker dat hij (volgens de huidige regels) buitenspel stond. De vraag is alleen of het strafbaar buitenspel was, maar ik zou daar wat meer mee kunnen leven.
Die buitenspelregel is zo'n slappe halve maatregel. Alles of niks bij buitenspel. Geen moeilijk gedoe, maar ik vind toch dat de buitenspel erin moet blijven. Zuivere speeltijd vind ik een geweldige regel.
 
Het probleem is volgens mij meer dat mensen moeite hebben met dat niet alles rocket science is. Dat verander je hier niet mee. Het blijft interpretatie.
Gewoon hup beeld stilzetten en van een afstandje kijken. Zie je duidelijk buitenspel, dan is het zo. Niet gaan inzoomen, 6 minuten denken enz. enz.

Laat ik mij stokpaardje “weg met de VAR” even achterwege.
 
Gewoon hup beeld stilzetten en van een afstandje kijken. Zie je duidelijk buitenspel, dan is het zo. Niet gaan inzoomen, 6 minuten denken enz. enz.

Laat ik mij stokpaardje “weg met de VAR” even achterwege.
Ja wat is duidelijk? Een meter een halve meter?
En met je stokpaardje ben ik het eens. Liever de willekeur van de fluit.
 
Gewoon kijken en zien of ie er voor staat of niet. Als je een vergrootglas nodig hebt, is het niet duidelijk genoeg.
En dan krijg je de discussie of iets wel/niet zichtbaar was met het gewone oog...

Het blijft altijd interpretatie en voer voor gezeik, of erger, complotdenken.
 
En dan krijg je de discussie of iets wel/niet zichtbaar was met het gewone oog...

Het blijft altijd interpretatie en voer voor gezeik, of erger, complotdenken.
Dat is het probleem van de VAR. Men kan zich niet meer verschuilen achter een split second beoordeling en gemierenneuk.

Het zal pas opgelost worden met cameratechnologie zoals op het WK.
 
Dat is het probleem van de VAR. Men kan zich niet meer verschuilen achter een split second beoordeling en gemierenneuk.

Het zal pas opgelost worden met cameratechnologie zoals op het WK.
Voordeel van de VAR is dat de grote fouten er uit zijn. Ik neem de discutabele momenten voor lief. Liever 3x een twijfelgoal tegen of afgekeurd dan dat een situatie zoals toen met Willems tegen NAC jaren terug niet teruggedraaid kan worden.
 
Voordeel van de VAR is dat de grote fouten er uit zijn. Ik neem de discutabele momenten voor lief. Liever 3x een twijfelgoal tegen of afgekeurd dan dat een situatie zoals toen met Willems tegen NAC jaren terug niet teruggedraaid kan worden.
Het is wellicht wat eerlijker geworden maar ik vind het er niet leuker op geworden. Die uitgestelde vreugde na een goal en gezeik over de arbitrage.. Ik vond het leuker toen we nog te maken hadden met menselijke fouten
 
Het is wellicht wat eerlijker geworden maar ik vind het er niet leuker op geworden. Die uitgestelde vreugde na een goal en gezeik over de arbitrage.. Ik vond het leuker toen we nog te maken hadden met menselijke fouten
Bij twijfels over mm is het nog steeds een mens die een beslissing maakt, als die fout is is dat gewoon nog een menselijke fout. Het twijfelen om te juichen is wel een hele vervelende ja.
 
Het is wellicht wat eerlijker geworden maar ik vind het er niet leuker op geworden. Die uitgestelde vreugde na een goal en gezeik over de arbitrage.. Ik vond het leuker toen we nog te maken hadden met menselijke fouten
We hebben nog steeds te maken met menselijke fouten. Zowel bij de scheidsrechter als de VAR.
 
Bij twijfels over mm is het nog steeds een mens die een beslissing maakt, als die fout is is dat gewoon nog een menselijke fout. Het twijfelen om te juichen is wel een hele vervelende ja.
We hebben nog steeds te maken met menselijke fouten. Zowel bij de scheidsrechter als de VAR.
Menselijke fouten in een split second* dat is wat anders dan dat je de beelden stil kunt zetten op de milliseconde na en zo vaak terug kunt spoelen als je wil
 
Voordeel van de VAR is dat de grote fouten er uit zijn. Ik neem de discutabele momenten voor lief. Liever 3x een twijfelgoal tegen of afgekeurd dan dat een situatie zoals toen met Willems tegen NAC jaren terug niet teruggedraaid kan worden.
Ik vind het nu net precies andersom.
Menselijke fouten in een split second* dat is wat anders dan dat je de beelden stil kunt zetten op de milliseconde na en zo vaak terug kunt spoelen als je wil
Precies.
 
Gelukkig gaat de KNVB de herverkiezing van Infantino steunen, want er is niks beters :rolleyes:

KNVB blijft FIFA-baas Gianni Infantino steunen: ‘Je kunt wel hard nee roepen, maar wat dan?’
https://www.ad.nl/nederlands-voetba...nt-wel-hard-nee-roepen-maar-wat-dan~a948de38/
En zo wordt de corrupte bende in stand gehouden. :braak:

nee_zeggen_professionele_communicatie_sbiformaat-700x466.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan