FIFA - UEFA

Mijn eerste gedachte was dat ze op die manier toch zelf invloed kunnen houden. Zuivere speeltijd is de enige optie die én werkt én eerlijk is. Extra tijd blijft een beetje een subjectief gebeuren.
 
Laatst bewerkt:

Ben erg benieuwd hoe dit er uit gaat zien. 40.000 live wedstrijden per jaar? Is erg veel
 

UEFA weert Russische teams ook volgend seizoen uit Europese toernooien

link

De UEFA laat ook volgend seizoen geen Russische teams toe in Europese toernooien, zo heeft de voetbalbond maandagavond bekendgemaakt. Rusland blijft daarmee gestraft voor de oorlog in Oekraïne.
Het besluit van de UEFA houdt in dat de Russische landenteams aan geen enkel (kwalificatie)toernooi mee mogen doen en dat clubteams worden uitgesloten van onder meer de Champions League, Europa League en Conference League.


Rusland kan organisatie EK 2028 of 2032 vergeten

De UEFA heeft verder besloten dat Rusland niet in aanmerking komt om het EK van 2028 of 2032 te organiseren. Het land verbaasde eind maart door zich ondanks alle commotie beschikbaar te stellen.
 

UEFA weert Russische teams ook volgend seizoen uit Europese toernooien

link

De UEFA laat ook volgend seizoen geen Russische teams toe in Europese toernooien, zo heeft de voetbalbond maandagavond bekendgemaakt. Rusland blijft daarmee gestraft voor de oorlog in Oekraïne.
Het besluit van de UEFA houdt in dat de Russische landenteams aan geen enkel (kwalificatie)toernooi mee mogen doen en dat clubteams worden uitgesloten van onder meer de Champions League, Europa League en Conference League.


Rusland kan organisatie EK 2028 of 2032 vergeten

De UEFA heeft verder besloten dat Rusland niet in aanmerking komt om het EK van 2028 of 2032 te organiseren. Het land verbaasde eind maart door zich ondanks alle commotie beschikbaar te stellen.
Nummer 1 van Rusland wel recht op directe CL plaatsing. Servië zal wel nummer hun plek overnemen. Of de UEFA geeft deze even aan ons.
 
Ooooooh, niks aan de hand. Feest in Qatar!

 
FIFA zou de FIFA niet zijn als ze de verdachte scheids van de Afrika Cup als scheids selecteren voor het aankomende WK:

En hij is niet de enige! :eek: :

 
En hij is niet de enige! :eek: :


Ik denk dat Van Boekel om hele andere dingen wordt geprezen in dat VAR-hok. Dat verklaart ook wel waarom hij tegen Feyenoord niets deed, die had net zijn mond vol.
 
Did you guys know that there will be an Italy x Argentina match this Wednesday? Like an Intercontinental Cup for countries.

Pretty silly if you ask me.


Did you know the FIFA will do everything for money? Maybe next year we can do a game between the winner of the Super Bowl and World Champion. Or just the winner of the Super Bowl and Ajax, would love to see that.
 
  • Hahaha!
Reactions: Bas
:grin:Did you know the FIFA will do everything for money? Maybe next year we can do a game between the winner of the Super Bowl and World Champion. Or just the winner of the Super Bowl and Ajax, would love to see that.
Ik pleit voor de winnaar vd MMA heavy weight belt (Glory of wat dan ook) versus de aanvoerder van Ajax..!
 
Terug
Bovenaan Onderaan