FIFA - UEFA

I seriously never seen such a lucky national coach as ours. Turkey misses the 2-2. Macedonia scores at 92'. Now Portugal will play against Macedonia.

Don't get me wrong, Macedonia can win of course. But it is unbelievable the luck this guy has.
 
Stop de discussies over zuivere speeltijd! De FIFA heeft namelijk DE oplossing voor het tijdrek probleem gevonden. Bent u er klaar voor:

100 minuten voetbal!

The geniuses have spoken :hope:
En dat willen ze als experiment invoeren op het WK zie ik :rolleyes:
 
Er komen meer en meer wedstrijden, en de voetballers op topniveau spelen maandenlang elke week 2x, hebben nauwelijks rust en rijgen blessure aan blessure. Wat gaan we doen? We maken de wedstrijden langer.

:maniac:
Ja, heel bijzonder. Zou mij niet verbazen als tv-rechten per x bedrag per uur verkocht worden :cautious:
 
Stop de discussies over zuivere speeltijd! De FIFA heeft namelijk DE oplossing voor het tijdrek probleem gevonden. Bent u er klaar voor:

100 minuten voetbal!

The geniuses have spoken :hope:
Volgens AD voetbalpodcast zeggen ze dat er meer tijd bijgetrokken gaat worden en dat wedstrijden daardoor dus aanzienlijk langer worden. Dat is wat anders dan standaard 100 minuten spelen. Of het echt gaat helpen, betwijfel ik.
 
Terug
Bovenaan Onderaan