Feyenoord

Feyenoord neemt Dessers definitief niet over van Genk​

link

Cyriel Dessers keert niet terug bij Feyenoord. Ook een laatste poging van de Rotterdammers om de spits definitief over te nemen van KRC Genk is mislukt, heeft Feyenoord woensdag bekendgemaakt. Feyenoord zou een optie hebben tot koop voor € 4 miljoen. Volgens VI en Rijnmond wilde Feyenoord dat bedrag wel betalen, maar kon de club geen akkoord sluiten met Dessers. De salariseisen van de spits zouden het breekpunt zijn geweest in de gesprekken met technisch directeur Frank Arnesen.
 

Feyenoord neemt Dessers definitief niet over van Genk​

link

Cyriel Dessers keert niet terug bij Feyenoord. Ook een laatste poging van de Rotterdammers om de spits definitief over te nemen van KRC Genk is mislukt, heeft Feyenoord woensdag bekendgemaakt. Feyenoord zou een optie hebben tot koop voor € 4 miljoen. Volgens VI en Rijnmond wilde Feyenoord dat bedrag wel betalen, maar kon de club geen akkoord sluiten met Dessers. De salariseisen van de spits zouden het breekpunt zijn geweest in de gesprekken met technisch directeur Frank Arnesen.
Heeft Arnesen toch knap geregeld. Dat zou onze JdJ nooit gelukt zijn. :unsure:
 
Heeft Arnesen toch knap geregeld. Dat zou onze JdJ nooit gelukt zijn. :unsure:
Tja, salariseisen waren te hoog; dan houdt het op. Nu moet hij met een nieuw puzzelstukje op de proppen gaan komen. Ik denk dat hij dat wel kan. JdJ maakt stappen, maar moet nog steeds bewijzen een goed team samen te kunnen stellen. Hopelijk brengt Brands hem niet op het verkeerde pad; die had daar namelijk ook geen kaas van gegeten.
 

Feyenoord raakt ook tweede spits kwijt: Linssen naar Japan

link

Bryan Linssen heeft zijn laatste wedstrijd voor Feyenoord gespeeld. Hij zal snel naar het Japanse Urawa Red Diamonds vertrekken. De deal is rond, maar moet nog wel goed op papier worden gezet. Zodra dat het geval is, vliegt Linssen naar Japan.
 

Feyenoord raakt ook tweede spits kwijt: Linssen naar Japan

link

Bryan Linssen heeft zijn laatste wedstrijd voor Feyenoord gespeeld. Hij zal snel naar het Japanse Urawa Red Diamonds vertrekken. De deal is rond, maar moet nog wel goed op papier worden gezet. Zodra dat het geval is, vliegt Linssen naar Japan.
Leuk voor Linssen.
 
Feyenoord gaat die Gnonto dus overnemen voor, blijkbaar, 5 miljoen. Ik snap het niet. Zurich had eerst n grote bek, moest 10 miljoen kosten. En nu doen ze hem voor de helft weg. Dat is echt bizar
 
Feyenoord gaat die Gnonto dus overnemen voor, blijkbaar, 5 miljoen. Ik snap het niet. Zurich had eerst n grote bek, moest 10 miljoen kosten. En nu doen ze hem voor de helft weg. Dat is echt bizar
Volgens de Italiaanse tak van Goal.com komen Feyenoord en FC Zürich steeds dichter bij een akkoord over de transfer van Wilfried Gnonto. De Zwitsers zouden 10 miljoen euro willen ontvangen voor het Italiaanse toptalent, terwijl het laatste bod van Feyenoord een vast bedrag was van 4 miljoen euro en nog eens 3 miljoen euro aan bonussen.

 
Maakt mij echt niet uit of hij wel of niet komt of naar Feyenoord gaat. Ook kan er een doorverkoop % zijn afgesproken. Zurich kan ook gewoon snel geld willen zien zodat zei ook de markt op kunnen en Feyenoord is bereid het verst te gaan.

De evt transfer zie ik ook niet voor 1 juli gebeuren. Dus nog van alles mogelijk. Feyenoord heeft zijn centen ook nog niet binnen van evt uitgaande transfers.
Snel geld door bonussen af te spreken?

Nee ik denk echt dat feyenoord 50% van de rechten koopt ofzo, anders is Jonas die Junge echt niet capabel.
 
Terug
Bovenaan Onderaan