Feyenoord

0-7 in de 60ste minuut.

Feyenoord, Feyenoord, jojo jojo!

Zat eens naar dat team te kijken, maar dat is wel schrikbarend slecht hoor. Zijn wat namen uit de jeugd die je hier en daar een keer hoort vallen. En voor de rest heb je Hendrix, Danilo, Walemark, Toornstra, Bijlow en Diemers. De kern is leuk, maar de breedte is dramatisch.
 
Ben benieuwd hoe het afscheidsfeestje van Til wordt. Volle Kuip en iedereen klappen voor hem!! 😱
 
Feyenoord begint ook aardig leeg te lopen tov vorig jaar: Til, Malacia,Sinisterra,Linssen, Dessers, Nelson.
Kokcu, Bijlow en Senesi zullen dan wel blijven.
 
Feyenoord begint ook aardig leeg te lopen tov vorig jaar: Til, Malacia,Sinisterra,Linssen, Dessers. Kokcu, Bijlow en Senesi zullen dan wel blijven.
Ik zie op de socials ajacieden klagen dat ze daar niet doorpakken, zal met de aanschaf van Bergwijn wel iets verstommen. Maar het risico is aanwezig dat we op de Spaanse competitie van een aantal jaar geleden gaan lijken, met slechts 2 serieuze kandidaten voor de titel. Met het gegeven dat de 2e plek straks zeker CL is acht ik een dergelijk niet leuk scenario best aanwezig, zeker nu het aanhaken van Feyenoord met het hele gebeuren rondom Feyenoord-city van de baan is.
 
Ik zie op de socials ajacieden klagen dat ze daar niet doorpakken, zal met de aanschaf van Bergwijn wel iets verstommen. Maar het risico is aanwezig dat we op de Spaanse competitie van een aantal jaar geleden gaan lijken, met slechts 2 serieuze kandidaten voor de titel. Met het gegeven dat de 2e plek straks zeker CL is acht ik een dergelijk niet leuk scenario best aanwezig, zeker nu het aanhaken van Feyenoord met het hele gebeuren rondom Feyenoord-city van de baan is.
Daar zat ik ook aan te denken. Feyenoord wordt dan de Atletico Madrid van Nederland.
 
Het is wel tekenend hoe er op de transfer van Sinisterra wordt gereageerd. 'Echt heel knap gedaan' zijn dingen die je leest. Sorry hoor maar een van je beste spelers voor 20m laten gaan... Feyenoord ligt nog mijlenver achter op PSV
 
Ik snap leeds opzich ook wel. Sinisterra heeft niet heel veel onder gedaan voor Cody, is minder geblesseerd geweest, en kost minder dat de helft.
 
Op zich wel ironisch. Vorig seizoen hoorde je aan t eind en masse dat Ajax en PSV leeg zouden lopen en dat Feyenoord door kon gaan op het pad dat ze waren ingeslagen met Arne Slot. Tot dusver is het tegenovergestelde waar.
 
Ik zie op de socials ajacieden klagen dat ze daar niet doorpakken, zal met de aanschaf van Bergwijn wel iets verstommen. Maar het risico is aanwezig dat we op de Spaanse competitie van een aantal jaar geleden gaan lijken, met slechts 2 serieuze kandidaten voor de titel. Met het gegeven dat de 2e plek straks zeker CL is acht ik een dergelijk niet leuk scenario best aanwezig, zeker nu het aanhaken van Feyenoord met het hele gebeuren rondom Feyenoord-city van de baan is.
Mja, dat is toch al decennialang zo. Sinds 65/66 is er 10x een andere club dan Ajax of PSV kampioen geworden.

Je ziet het overal: Spanje, Frankrijk, Duitsland, Schotland, Kroatië, Wit-Rusland, Oekraïne, Zwitserland, hooguit 2 clubs doen structureel mee om de titel.
 
Mja, dat is toch al decennialang zo. Sinds 65/66 is er 10x een andere club dan Ajax of PSV kampioen geworden.

Je ziet het overal: Spanje, Frankrijk, Duitsland, Schotland, Kroatië, Wit-Rusland, Oekraïne, Zwitserland, hooguit 2 clubs doen structureel mee om de titel.
“Vroeger” waren er dus best veel teams die hier landskampioen zijn geworden. Het is (goh, hoe zou dat nu komen CL) sinds 1995/2000 niet meer zo. Opvallend is natuurlijk wel het instorten van Basel na zoveel jaren CL-geld.

 
\
Mja, dat is toch al decennialang zo. Sinds 65/66 is er 10x een andere club dan Ajax of PSV kampioen geworden.

Je ziet het overal: Spanje, Frankrijk, Duitsland, Schotland, Kroatië, Wit-Rusland, Oekraïne, Zwitserland, hooguit 2 clubs doen structureel mee om de titel.
Doel er meer op dat je in december al weet dat het tussen weer dezelfde 2 clubs gaat.
 
40% mocht geherinvesteerd worden dacht ik. 18 meloenen dus

Zolang die 18 miljoen wordt geïnvesteerd in de afdankertjes van Ajax, Dilrosun en nu ook de linksback van Heracles ben ik niet zo bang voor Feyenoord om eerlijk te zijn. Zelfs Brenet tekent nog liever bij Twente.
 
Terug
Bovenaan Onderaan