Feyenoord

Misschien te duur als in niet zoveel voor hem willen betalen? Met de verkoop van Sinisterra en Malacia moet er toch wat te besteden zijn, al heeft Feyenoord nog echt wat flinke gaten in de selectie te vullen, dus moeten ze het slim doen. Ik denk dat ze in Rotterdam jaloers zijn op hoe efficient PSV dat deze window gedaan heeft; veel gaten in de selectie gevuld met overwegend kwaliteitsspelers, zonder al te veel uit te geven.
 
Dat wordt continue beweert, Feyenoord heeft nog tijd zat... De competitie begint over minder dan 4 weken en de start van Feyenoord is niet mals. Ze beginnen tegen Vitesse uit en Heerenveen thuis. Lijkt me niet dat ze meteen met een achterstand de competitie in willen?

Het is echt heeeeel matig het elftal wat Feyenoord nu heeft. Niet eens top5 waardig.
 
Dat wordt continue beweert, Feyenoord heeft nog tijd zat... De competitie begint over minder dan 4 weken en de start van Feyenoord is niet mals. Ze beginnen tegen Vitesse uit en Heerenveen thuis. Lijkt me niet dat ze meteen met een achterstand de competitie in willen?

Het is echt heeeeel matig het elftal wat Feyenoord nu heeft. Niet eens top5 waardig.
Maakt ze niet uit. Zolang ze maar van PSV winnen. :braak:
 
Mja, dat is toch al decennialang zo. Sinds 65/66 is er 10x een andere club dan Ajax of PSV kampioen geworden.

Je ziet het overal: Spanje, Frankrijk, Duitsland, Schotland, Kroatië, Wit-Rusland, Oekraïne, Zwitserland, hooguit 2 clubs doen structureel mee om de titel.
Het ligt er maar net aan wat je als voorbeeld kiest: Engeland, Portugal, Rusland, België, Gibraltar. :grin:
En ik vind Frankrijk eigenlijk geen voorbeeld waar 2 clubs meedoen om de titel. Ik zou zeggen of 1 (PSG), of een stuk of 5 (Lille, Lyon, Marseille, Monaco)
 
Terug
Bovenaan Onderaan