Feyenoord

Als je zoveel achter elkaar wint, dan zit je idd in een flow. Toen PSV in de laatste minuten scoorde, vond ik het een mentale kwaliteit. Als Feyenoord dat ook steeds doet, dan ga ik niet opeens mijn mening veranderen.

Dat vond ik toen mazzel, toen Twente het deed en kampioen werd vond ik het mazzel, en als Feyenoord het nu ook doet vind ik het ook nog steeds mazzel. Bij geen van de drie ging of gaat het gepaard met goed voetbal namelijk. Ook best consequent van me eigenlijk:unsure: :grin:
 
  • Hahaha!
Reactions: IPF
Hoe is het mogelijk dat Feijenoord blijft doorpakken op de transfermarkt zonder geld en wij eigenlijk niks doen, is dat het verschil tussen Arnesen en JdJ?
 
Hoe is het mogelijk dat Feijenoord blijft doorpakken op de transfermarkt zonder geld en wij eigenlijk niks doen, is dat het verschil tussen Arnesen en JdJ?

Feyenoord speelt ook een gevaarlijk spelletje. Ze hebben nu ook geen 4 miljoen om die Brozenik te betalen.

 
Hoe is het mogelijk dat Feijenoord blijft doorpakken op de transfermarkt zonder geld en wij eigenlijk niks doen, is dat het verschil tussen Arnesen en JdJ?
Ik heb Feyenoord nog geen 35 miljoen zien uitgeven hoor dit seizoen. Wie wat bewaard heeft wat.
 
Ik heb Feyenoord nog geen 35 miljoen zien uitgeven hoor dit seizoen. Wie wat bewaard heeft wat.
Ja, als je als een kip zonder kop ( JDJ ) ruim 30 miljoen verbrast aan Bruma, Baumgartl en Doan, dan moet je eerst je paradepaard verkopen ( Bergwijn ) om een speler als Rodriguez te kunnen halen, weliswaar huur, maar goed....JDJ deed al reuze moeilijk om 8-9 miljoen euro te bieden voor Van Aanholt....kan je nagaan ....
 
Feyenoord speelt ook een gevaarlijk spelletje. Ze hebben nu ook geen 4 miljoen om die Brozenik te betalen.


Geen zorgen: de gemeente en vrienden van Feyenoord to the rescue.
 
Bij Feyenoord hebben ze de eerste topaankoop al binnen: Mark Diemers. Sorry, maar wat moet Feyenoord hier precies mee? Had hem lekker naar Groningen laten gaan, die hadden er wel iets aan gehad.
 
Ik denk dat Arnesen het lijstje met transfervrije spelers op Transfermarkt allemaal heeft opgebeld. De eerste die ja zei was een twintigjarige speler met een waslijst aan blessures uit de Küchen Meister Liga, en dat wordt nu wereldkundig gemaakt.
 
Bryan Linssen ondertekent driejarig contract bij Feyenoord

link

Bryan Linssen is officieel van Feyenoord. De 29-jarige Limburger heeft in De Kuip een contract ondertekend voor drie seizoenen.

Dus toch naar Feyenoord. Transfervrij.
 
Zeljko Petrovic weer assistent van Dick Advocaat

link

Zeljko Petrovic keert als assistent van hoofdtrainer Dick Advocaat terug bij Feyenoord.
 
Zeljko Petrovic weer assistent van Dick Advocaat

link

Zeljko Petrovic keert als assistent van hoofdtrainer Dick Advocaat terug bij Feyenoord.

Mooie kerel vind ik dat. Net zoals Dickie overigens. Fijne staf voor zo'n k*tclub, maar gelukkig is daar nog altijd die halve gare Johnboy de Wolverine die ernaast zit voor de balans.

Overigens lijkt Feyenoord zich ook helemaal te hebben neergelegd bij hun subtop-status. Diemers, Linssen. Poh, wat een armoe.
 
Mooie kerel vind ik dat. Net zoals Dickie overigens. Fijne staf voor zo'n k*tclub, maar gelukkig is daar nog altijd die halve gare Johnboy de Wolverine die ernaast zit voor de balans.

Overigens lijkt Feyenoord zich ook helemaal te hebben neergelegd bij hun subtop-status. Diemers, Linssen. Poh, wat een armoe.

Zijn wel typisch Feyenoord aankopen. En die van Geel die het zo dramatisch deed daar, doet het nu beter bij Willem II, terwijl Feyenoord gewoon op dezelfde voet verder gaat. Lag het dan toch niet aan v.Geel? :unsure:
Overigens hoeft het niet per se te betekenen dat ze niet voor het kampioenschap kunnen gaan. Je ziet dat AZ, dat zijn spelers inkoopt volgens het moneyball principe, ook met een elftal dat voor 80% uit middelmaat bestaat, toch keer op keer bovenin meedraait en soms zelfs een titelkandidaat is. Met een beetje vechtlust kom je ook al een heel eind in de Eredivisie.
 
Zijn wel typisch Feyenoord aankopen. En die van Geel die het zo dramatisch deed daar, doet het nu beter bij Willem II, terwijl Feyenoord gewoon op dezelfde voet verder gaat. Lag het dan toch niet aan v.Geel? :unsure:
Overigens hoeft het niet per se te betekenen dat ze niet voor het kampioenschap kunnen gaan. Je ziet dat AZ, dat zijn spelers inkoopt volgens het moneyball principe, ook met een elftal dat voor 80% uit middelmaat bestaat, toch keer op keer bovenin meedraait en soms zelfs een titelkandidaat is. Met een beetje vechtlust kom je ook al een heel eind in de Eredivisie.
Toch heb je nog altijd 2-3 exceptionele spelers nodig om de plekken 1 en 2 te kunnen bezitten. Dat had Ajax, dat had AZ en dat had PSV voordat Malen en Bergwijn uit vielen en Ihattaren problemen ondervond. Laat ik het omdraaien: met 2-3 voor de Eredivisie begrippen exceptionele spelers, wordt je gewoon kampioen in NL en zonder die 2-3 sta je zomaar 4e-5e. Feyenoord heeft alleen Berghuis die je in die categorie kunt plaatsen.
 
Toch heb je nog altijd 2-3 exceptionele spelers nodig om de plekken 1 en 2 te kunnen bezitten. Dat had Ajax, dat had AZ en dat had PSV voordat Malen en Bergwijn uit vielen en Ihattaren problemen ondervond. Laat ik het omdraaien: met 2-3 voor de Eredivisie begrippen exceptionele spelers, wordt je gewoon kampioen in NL en zonder die 2-3 sta je zomaar 4e-5e. Feyenoord heeft alleen Berghuis die je in die categorie kunt plaatsen.
Ik vind die Turkse middenvelder ook wel een goede speler hoor!
 

Lullig voor 'm en ik wens hem beterschap. Maar met die smerige lucht in en rond Rotterdam kun je ook wel zoiets verwachten natuurlijk.
De meest ongezonde lucht van Nederland vind je in Culemborg.
 
Terug
Bovenaan Onderaan