Feyenoord

We kunnen wel lachen om Feyenoord, maar we kunnen niet ontkennen, dat PSV momenteel net zo slecht speelt.
 
Wat een onzin. PSV speelt niet altijd goed, maar is toch 3 klassen beter dan feyenoord
De 1e helft van ons was gewoon erg matig. Dus zo onzinnig is het niet wat ik zeg. Wij hebben veel meer kwaliteit dan de Rotterdammers en dan vind ik dat je daarnaar ook moet spelen. Dat rondbreien bij ons mag wel wat minder wat mij betreft. Maargoed, jij mag daar anders over denken.
 
De 1e helft van ons was gewoon erg matig. Dus zo onzinnig is het niet wat ik zeg. Wij hebben veel meer kwaliteit dan de Rotterdammers en dan vind ik dat je daarnaar ook moet spelen. Dat rondbreien bij ons mag wel wat minder wat mij betreft. Maargoed, jij mag daar anders over denken.
Ik denk niet dat iemand daar anders over denkt.
 
De 1e helft van ons was gewoon erg matig. Dus zo onzinnig is het niet wat ik zeg. Wij hebben veel meer kwaliteit dan de Rotterdammers en dan vind ik dat je daarnaar ook moet spelen. Dat rondbreien bij ons mag wel wat minder wat mij betreft. Maargoed, jij mag daar anders over denken.
dat ben wel met je eens. Alleen heeft PSV nog geen enkele keer een wanprestatie geleverd zoals fey regelmatig doet. Daarnaast staat PSV gdeeld 1e en Fey 9e.
 
We kunnen wel lachen om Feyenoord, maar we kunnen niet ontkennen, dat PSV momenteel net zo slecht speelt.

Welnee joh. PSV speelt nog niet geweldig, maar heeft zoveel kwaliteit, dat het geen probleem is. Feyenoord speelt echt slecht en heeft ook amper kwaliteit.
 
We kunnen wel lachen om Feyenoord, maar we kunnen niet ontkennen, dat PSV momenteel net zo slecht speelt.

Niet mee eens. Het verschil van PSV en 16 andere clubs in de eredivisie komt omdat PSV zijn wedstrijden gewoon wint. PSV kan uit het niets scoren, hoe slecht het ook gaat. En dat is ook een kwaliteit. PSV geeft ook weinig weg. Ze hebben na AZ de minste tegengoals in eredivisie. Feyenoord speelt wel degelijk veel slechter, zeker achterin met Botteghin. En voorin is er bij Feyenoord m.u.v. Berghuis ook weinig kwaliteit.

Als je kijkt naar doelsaldo zit er ook een groot verschil tussen PSV en Feyenoord. 26-6 voor PSV en 18-17 voor Feyenoord. Dit is natuurlijk scorebord journalistiek, maar tel daarbij op dat PSV 10 punten meer heeft dan Feyenoord, vind ik op basis van cijfers, en op basis wat ik zie van Feyenoord en PSV dat PSV een stuk beter speelt.
 
dat ben wel met je eens. Alleen heeft PSV nog geen enkele keer een wanprestatie geleverd zoals fey regelmatig doet. Daarnaast staat PSV gdeeld 1e en Fey 9e.
Als PSV beide wedstrijden tegen Feyenoord winnend afsluit, is de kans op de landstitel levensgroot geworden...:geek:
 
Frank Arnesen kandidaat voor topfunctie bij Feyenoord

link

Feyenoord wil Frank Arnesen vastleggen als de nieuwe technisch directeur. De 63-jarige Deen, recent ontslagen bij Anderlecht, moet interim-technisch directeur Sjaak Troost opvolgen in de Kuip.
 
Frank Arnesen kandidaat voor topfunctie bij Feyenoord

link

Feyenoord wil Frank Arnesen vastleggen als de nieuwe technisch directeur. De 63-jarige Deen, recent ontslagen bij Anderlecht, moet interim-technisch directeur Sjaak Troost opvolgen in de Kuip.
Hoe laat je een mooie carriere als een nachtkaars uitgaan...
 
Echt een persoonlijkheid van niets die Arnesen.. Hoe kun je zolang bij PSV hebben gezeten als speler en in alle mogelijke functies na je voetbalcarrière en dan toch weer in NL naar Feyenoord gaan? Laat ik het zo zeggen dat ik het andersom niet snel zie gebeuren.
 
Echt een persoonlijkheid van niets die Arnesen.. Hoe kun je zolang bij PSV hebben gezeten als speler en in alle mogelijke functies na je voetbalcarrière en dan toch weer in NL naar Feyenoord gaan? Laat ik het zo zeggen dat ik het andersom niet snel zie gebeuren.
En ook nog eerst bij ajax gezeten
 
Echt een persoonlijkheid van niets die Arnesen.. Hoe kun je zolang bij PSV hebben gezeten als speler en in alle mogelijke functies na je voetbalcarrière en dan toch weer in NL naar Feyenoord gaan? Laat ik het zo zeggen dat ik het andersom niet snel zie gebeuren.
Omdat hij het gewoon als werk ziet. Op zich kan ik daar niet zoveel op tegen hebben.
 
Omdat hij het gewoon als werk ziet. Op zich kan ik daar niet zoveel op tegen hebben.
Ik ook niet. Kan me ook helemaal niet schelen. Ik weet alleen dat een vd Sar bijv nooit bij PSV of Feyenoord gaat werken of veel andere namen die omdat ze jaren bij de een hebben gezeten, zij bij de andere clubs zich er niet voor geroepen voelen om daar iets te gaan doen. Voetbal is niet alleen rationeel je werk of inkomen of gewoon een werkgever en zeker niet voor de generatie Arnesen, Stevens, Gerets enz.
 
Kan me ook helemaal niet schelen.

Are you sure? ;P

Ik heb er Arnesen overigens nog niet over gehoord, of ik heb een toezegging ergens gemist.

Als ie het doet, helemaal prima. Zou mij persoonlijk ook niks uitmaken als Van Nistelrooy, of eender welke PSV'er, morgen aan de slag gaat bij Ajax of Feyenoord. Die felle sentimenten tegen andere clubs zitten vooral bij supporters, meestal niet bij de spelers (uitzonderingen daargelaten). Of dat met de generatie van Arnesen anders was, geen idee. Ik ben nog een jong bloempje. :cool:
 
Are you sure? ;P

Ik heb er Arnesen overigens nog niet over gehoord, of ik heb een toezegging ergens gemist.

Als ie het doet, helemaal prima. Zou mij persoonlijk ook niks uitmaken als Van Nistelrooy, of eender welke PSV'er, morgen aan de slag gaat bij Ajax of Feyenoord. Die felle sentimenten tegen andere clubs zitten vooral bij supporters, meestal niet bij de spelers (uitzonderingen daargelaten). Of dat met de generatie van Arnesen anders was, geen idee. Ik ben nog een jong bloempje. :cool:
Ja sure, zoveel sentimenten ken ik namelijk niet als het om Arnesen gaat;)
En ik zou het wel raar vinden als van Nistelrooij bij Ajax aan de slag gaat. Ik zie namelijk een vd Vaart of Sneijder ook niet zo snel bij PSV aan de slag gaan laat staan bij Feyenoord tenzij ze dat juist a la Cruijff zouden doen uit rancune.
 
Terug
Bovenaan Onderaan