Feyenoord

Gaat niet zo lekker met de Rotterdammers.. zullen overigens tegen PSV wel weer se sterren van het dak spelen.

Feyenoord speelt altijd alleen maar goed tegen de betere ploegen: Ajax, PSV en AZ. Tegen de rest laten ze gewoon om de havenklap punten liggen.

Helaas ook weer zo des Feyenoords dat ze dan alsnog scoren ver in blessuretijd. Het was Emmen gegund.
 
Pereiro, Guti, Baumgartl, Bruma, Doan. Dat is 5. Ik zal vast iemand vergeten, maar 7?
Ja oke ik was niet duidelijk. Mijn fout.
Ik doelde ook op types als Maher, Luckassen, en Romero.
 
Goed plan, om hem destijds niet te verkopen voor € 20 miljoen. Maar goed, achteraf is het gemakkelijk....
Achteraf schijnt vooral mooi wonen te zijn...
Maar goed dat ze m niet verkocht hebben, hadden ze eigen geld in het stadion moeten stoppen, nu betaalt de gemeente gedwee
 
Ik snap werkelijk helemaal niks van Feyenoord. Die zijn in staat om doordeweeks van Barcelona te winnen om dan in het weekend kansloos onderuit te gaan thuis tegen RKC.

Nu ook weer tegen Porto, waar kwam dat vandaan?
 
Ik snap werkelijk helemaal niks van Feyenoord. Die zijn in staat om doordeweeks van Barcelona te winnen om dan in het weekend kansloos onderuit te gaan thuis tegen RKC.

Nu ook weer tegen Porto, waar kwam dat vandaan?

Kon gisteravond eigenlijk alle kanten op, maar inderdaad, je zou denken dat Feyenoord geen moeite heeft met clubs als RKC en Emmen.
 
Ik snap werkelijk helemaal niks van Feyenoord. Die zijn in staat om doordeweeks van Barcelona te winnen om dan in het weekend kansloos onderuit te gaan thuis tegen RKC.

Nu ook weer tegen Porto, waar kwam dat vandaan?

De Kuip en Europese avonden, het kan krachten naar boven roepen. Dat geldt ook voor PSV in de Kuip, hoe slecht Feyenoord het ook doet. Die wedstrijd spelen ze altijd goed (of wij slecht, dat kan natuurlijk ook :rolleyes:)
 
Ik snap werkelijk helemaal niks van Feyenoord. Die zijn in staat om doordeweeks van Barcelona te winnen om dan in het weekend kansloos onderuit te gaan thuis tegen RKC.

Nu ook weer tegen Porto, waar kwam dat vandaan?

:unsure: Uit Portugal. Niet te verwarren met Poortugaal. ;)
 
Ik snap werkelijk helemaal niks van Feyenoord. Die zijn in staat om doordeweeks van Barcelona te winnen om dan in het weekend kansloos onderuit te gaan thuis tegen RKC.

Nu ook weer tegen Porto, waar kwam dat vandaan?
Ik had al zo'n voorgevoel. :lmao:
 
Terug
Bovenaan Onderaan