Rubberen Robbie
Jeugdspeler
Haha, top. Mijn stem heeft ie

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Haha, top. Mijn stem heeft ie
Of een gelijk aantal punten, maar met een doelsaldo dat 1 doelpunt beter is. Dus er is nog een andere manier.Ik kan weinig met uitspraken als deze of die club verdiende het niet om kampioen te worden. Hoezo niet, er is maar één manier om kampioen te worden en dat is als je met meer punten eindigt dan de 17 andere teams.
Benieuwd of hij net zo heeft gevloekt als ik gisteren.Haha, top. Mijn stem heeft ie![]()
Godsamme Segeren?Benieuwd of hij net zo heeft gevloekt als ik gisteren.![]()
Maar de analisten niet. En die zeggen het. Alsof een krant platform geeft aan columnisten.Sv is toch de nos?
Je dwaalt zeker af. Als er al verval is ingezet dat is dat al begonnen onder Cocu. Waarbij ik in het midden laat of dat door de directie of aan Cocu zelf lag. Maar mijns inziens lag het eerder aan de kwaliteiten van Ten Hag, dan aan het gebrek aan oogsten van PSV.Ik dwaal misschien af maar na periode cocu zaten we in pole position om te oogsten. Het verval is lastig te accepteren
Hoi, dit is het antwoordapparaat van Vanessa en Albert Verlinde. We zijn er even niet. Spreek wat in na de piep, dan bellen we je zo snel mogelijk weer terug. Doeidoej!Die scheids he, die gozooyejoo nowat. Woont in Amsterdam. Heeft een condo in hetzelfde gebouw als Vannesa en Albert Verlinde. Dus ja, wellicht zegt het iets over zijn voorkeur.
Zul je net zien dat we in de laatste twee wedstrijden punten verliezen en sommigen zeggen dat het dan toch niet had uitgemaaktAls zelfs Segers erover tweet is er echt iets aan de hand
In een eerlijkere wereld zouden starters de woningmarkt op kunnen. Zouden mensen hun leven niet wagen door tegen betaling in een gammel rubberbootje de Middellandse zee over te steken. Zou in Zeeland niet de 1 na laatste GGZ instelling gesloten worden. Zouden zaken als wonen en gezondheid geen handvat voor winstmaximalisatie zijn.Als zelfs Segers erover tweet is er echt iets aan de hand
Dan is het gods wil volgens SegersZul je net zien dat we in de laatste twee wedstrijden punten verliezen en sommigen zeggen dat het dan toch niet had uitgemaakt
Jamaar die pingelIn een eerlijkere wereld zouden starters de woningmarkt op kunnen. Zouden mensen hun leven niet wagen door tegen betaling in een gammel rubberbootje de Middellandse zee over te steken. Zou in Zeeland niet de 1 na laatste GGZ instelling gesloten worden. Zouden zaken als wonen en gezondheid geen handvat voor winstmaximalisatie zijn.
Laten we eerst PSV kampioen worden, pakken we daarna deze randzaken aan.In een eerlijkere wereld zouden starters de woningmarkt op kunnen. Zouden mensen hun leven niet wagen door tegen betaling in een gammel rubberbootje de Middellandse zee over te steken. Zou in Zeeland niet de 1 na laatste GGZ instelling gesloten worden. Zouden zaken als wonen en gezondheid geen handvat voor winstmaximalisatie zijn.
Het probleem is dat je kunt roepen en tieren wat je wil, maar er verandert toch niets. De KNVB geeft waarschijnlijk een boete en de rest ziet je als grote Calimero club. Dan kun je beter gewoon de eer aan jezelf houden. Tenzij je Ajax bent. Dan mag je dickpicks sturen naar de dochter van Güsje, Promes zijn neef neer laten steken en Labyad langsturen met een knokploeg; dat is iedereen na 1 week toch weer vergeten.