Feyenoord-PSV | Zondag 8 mei | Eindstand: 2-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Ik kan weinig met uitspraken als deze of die club verdiende het niet om kampioen te worden. Hoezo niet, er is maar één manier om kampioen te worden en dat is als je met meer punten eindigt dan de 17 andere teams.
Of een gelijk aantal punten, maar met een doelsaldo dat 1 doelpunt beter is. Dus er is nog een andere manier. ;) Remember 29 april 2007. :D
 
Beetje moe aan het worden van forummers die de bal steeds maar bij het falen van PSV/Schmidt leggen, desnoods credits geven aan de terechte kampioen Ajax en liever de drie mega arbitrale blunders rondom de titelstrijd nauwelijks/niet of zijdelings aanstippen.

De 3 blunders in 3 wedstrijden kunnen zomaar 7 tot 9 punten verschil opleveren. Het zijn er nu 4.

Zoals zij het misschien van mij makkelijk vinden, vind ik JdJ/Schmidt alsmaar weer kapittelen ook te simpel.
 
Ik dwaal misschien af maar na periode cocu zaten we in pole position om te oogsten. Het verval is lastig te accepteren
Je dwaalt zeker af. Als er al verval is ingezet dat is dat al begonnen onder Cocu. Waarbij ik in het midden laat of dat door de directie of aan Cocu zelf lag. Maar mijns inziens lag het eerder aan de kwaliteiten van Ten Hag, dan aan het gebrek aan oogsten van PSV.

In ieder geval veel meer plezier beleefd aan de afgelopen twee seizoenen aan Gakpo, Madueke, Mauro, Veerman en Guti. Dan aan Hendrix, Schwaab, Mauro, Rosario en dezelfde Guti in de periode hiervoor.

Zoals ik hier al eerder opsomde:
een matige spits, te lang een waardeloze keeper op doel en de prutarbitrage: seizoen 2021/22 in een notendop.
 
Laatst bewerkt:
Die scheids he, die gozooyejoo nowat. Woont in Amsterdam. Heeft een condo in hetzelfde gebouw als Vannesa en Albert Verlinde. Dus ja, wellicht zegt het iets over zijn voorkeur.
 
Die scheids he, die gozooyejoo nowat. Woont in Amsterdam. Heeft een condo in hetzelfde gebouw als Vannesa en Albert Verlinde. Dus ja, wellicht zegt het iets over zijn voorkeur.
Hoi, dit is het antwoordapparaat van Vanessa en Albert Verlinde. We zijn er even niet. Spreek wat in na de piep, dan bellen we je zo snel mogelijk weer terug. Doeidoej!
 
Als zelfs Segers erover tweet is er echt iets aan de hand
In een eerlijkere wereld zouden starters de woningmarkt op kunnen. Zouden mensen hun leven niet wagen door tegen betaling in een gammel rubberbootje de Middellandse zee over te steken. Zou in Zeeland niet de 1 na laatste GGZ instelling gesloten worden. Zouden zaken als wonen en gezondheid geen handvat voor winstmaximalisatie zijn.
 
In een eerlijkere wereld zouden starters de woningmarkt op kunnen. Zouden mensen hun leven niet wagen door tegen betaling in een gammel rubberbootje de Middellandse zee over te steken. Zou in Zeeland niet de 1 na laatste GGZ instelling gesloten worden. Zouden zaken als wonen en gezondheid geen handvat voor winstmaximalisatie zijn.
Jamaar die pingel 🤔
 
Van mij mag deze scheids gewoon lekker iets anders gaan doen. Interesseert me vrij weinig wat als het maar niks met voetbal en mensen te maken heeft. Als jij zo arrogant bent om 16 seconden voor het einde van de wedstrijd een penalty te geven waar zoveel van afhangt en niet eens de moeite gaat nemen om te kijken of het terecht is ja of nee... ook al zegt die van Boekel niks, dan had ik uit mezelf naar dat beeldscherm gelopen om te kijken van "Heb ik eigenlijk wel gelijk?". Meest trieste is nog dat hij geel geeft aan Gotze. Wat verwacht hij dan dat Gotze op zo moment, terwijl jij als arrogante kwal fout zit, zou gaan zeggen? "Uhm meneer de scheidsrechter, misschien zit u verkeerd..." Nee natuurlijk niet. Paardenlul en vuile klootzak zijn dan nog nette woorden.
 
In een eerlijkere wereld zouden starters de woningmarkt op kunnen. Zouden mensen hun leven niet wagen door tegen betaling in een gammel rubberbootje de Middellandse zee over te steken. Zou in Zeeland niet de 1 na laatste GGZ instelling gesloten worden. Zouden zaken als wonen en gezondheid geen handvat voor winstmaximalisatie zijn.
Laten we eerst PSV kampioen worden, pakken we daarna deze randzaken aan.
 
"Goed dat de KNVB beide fouten toegeeft", reageert directeur voetbalzaken John de Jong van PSV. "Hierdoor is een spannende titelstrijd in de kiem gesmoord. We betreuren nog steeds dat de scheidsrechter ons na afloop van de wedstrijd geen uitleg wilde geven over dit cruciale moment." - bron nu.nl

Ik vind dat de club zie ook wel iets minder lief mag uitlaten hierin hoor.
Van mij had ie mogen zeggen dat na die zogenaamde in bal tegen Ajax en nu dit dat PSV is bestolen van de titel en dat ie het niet betreurd maar dat het ronduit schandalig is.
Tuurlijk, ik snap dat het allemaal politiek correct moet, maar kom op.
 
Het probleem is dat je kunt roepen en tieren wat je wil, maar er verandert toch niets. De KNVB geeft waarschijnlijk een boete en de rest ziet je als grote Calimero club. Dan kun je beter gewoon de eer aan jezelf houden. Tenzij je Ajax bent. Dan mag je dickpicks sturen naar de dochter van Güsje, Promes zijn neef neer laten steken en Labyad langsturen met een knokploeg; dat is iedereen na 1 week toch weer vergeten.
 
Het probleem is dat je kunt roepen en tieren wat je wil, maar er verandert toch niets. De KNVB geeft waarschijnlijk een boete en de rest ziet je als grote Calimero club. Dan kun je beter gewoon de eer aan jezelf houden. Tenzij je Ajax bent. Dan mag je dickpicks sturen naar de dochter van Güsje, Promes zijn neef neer laten steken en Labyad langsturen met een knokploeg; dat is iedereen na 1 week toch weer vergeten.

Idd het gaat pas veranderen als de Media en andere clubs er ook op springen anders roepen ze allemaal calimero PSV zoals ze ons vroeger noemde toen we ook tijdje zonder titel zaten(jaren met mertens, manolev enz...)

Natuurlijk kunnen wij als supporters wel een leuke tiffo maken.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan