Feyenoord - PSV | Zondag 31 januari | Eindstand 3-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Iedereen hier (afgezien van Mentos, Brainz en dergelijke) wil dat PSV kampioen wordt.
Maar ik vind dat niet realistisch, als je kijkt naar de breedte van de spelersgroep. Ajax is gewoon te goed.
Dat is nooit anders geweest. Ajax is altijd groter, rijker etc. geweest. Heeft PSV er nooit van weerhouden om 24x kampioen te worden. Maar de denkwijze van Schmidt zit er bij velen al in kennelijk. Toch een beetje Calimero-achtig: boehoe, zij zijn groot en ik is klein.
 
Waar denkt hij dat hij terecht is gekomen? Bij een of andere subtopper ofzo? :FP: Alles mag, niks moet. Winst is meegenomen, niet vereist.

Om de ergernis wat te verlichten, hier een exclusief kijkje achter de schermen bij huize Schmidt, die op zijn laptop zijn tactiek aan het uitwerken is:

Bekijk bijlage 3076
Volgens mij hebben JDJ en Gerbrands nem als opdracht meegegeven dat PSV koste wat kost aan het eind van het seizoen in ieder geval in het linkerrijtje moet eindigen...in dat geval is er niks aan de hand en mag Schmidt zijn contract uit te dienen....
 
Dat is nooit anders geweest. Ajax is altijd groter, rijker etc. geweest. Heeft PSV er nooit van weerhouden om 24x kampioen te worden. Maar de denkwijze van Schmidt zit er bij velen al in kennelijk. Toch een beetje Calimero-achtig: boehoe, zij zijn groot en ik is klein.
Dat is gewoon onzin.

De verhoudingen zijn echt wel schever geworden door de goede prestaties van Ajax in de CL en de verkoop van de Ligt en De Jong. Daar komen wij niet meer bij in de buurt.
En mede door het slechte aankoopbeleid van seizoen 19-20, lopen we nog verder achter.

Niets Calimero, maar gewoon toegeven dat Ajax meer eigen vermogen heeft om in de winterstop versterkingen te halen.
22 miljoen, kolere!

In het hier en nu is de verhouding echt anders dan in de jaren waarin we de 24 kampioenschappen behaald hebben.
 
Dat is gewoon onzin.

De verhoudingen zijn echt wel schever geworden door de goede prestaties van Ajax in de CL en de verkoop van de Ligt en De Jong. Daar komen wij niet meer bij in de buurt.
En mede door het slechte aankoopbeleid van seizoen 19-20, lopen we nog verder achter.

Niets Calimero, maar gewoon toegeven dat Ajax meer eigen vermogen heeft om in de winterstop versterkingen te halen.
22 miljoen, kolere!

In het hier en nu is de verhouding echt anders dan in de jaren waarin we de 24 kampioenschappen behaald hebben.

Kunnen wij ook doen als we elk jaar CL spelen.
 
Dan nog is het wel erg magertjes wat PSV op de mat legt. En sommige spelers komen gewoon tekort. En misschien kan iemand Schmidt ook eens duidelijk maken dat Rosario NIET één van zijn topspelers is maar vervangen moet worden door een creatieveling. Zolang Schmidt met dit middenveld blijft spelen zal hij geen prijzen pakken. Sterker nog, als hij dat aanvult met prutsers zoals Mauro en Thomas dan mag hij blij zijn als hij 5e wordt. 1 schamel punt slechts in de wedstrijden tegen Ajax, AZ, Feyenoord en Vitesse. Kan me niet heugen wanneer PSV zo’n slechte serie heeft overlegd.
Van mij mag Rosario ook door een betere speler vervangen worden. Het is op z’n best wat wisselvallig. Maar dan moet PSV daar wel een speler voor kopen. Kan dat nog? In de selectie zit die speler niet.
 
Van mij mag Rosario ook door een betere speler vervangen worden. Het is op z’n best wat wisselvallig. Maar dan moet PSV daar wel een speler voor kopen. Kan dat nog? In de selectie zit die speler niet.
Ik zou alles uitproberen buiten Rosario haha. Maar van Ginkel lijkt me prima. Ik zie in Fein ook een betere optie maar die moet wel de kans krijgen om dan ook daadwerkelijk een paar wedstrijden (stuk of 80 net als Rosario) op de positie van Rosario te spelen. Mocht dat niks zijn dan maar kopen. In ieder geval moet er iemand staan die verdediging en aanval verbindt en drang naar de goal heeft. Rosario ben ik echt klaar mee. Die heeft zijn kansen gehad en niet gepakt imo.
 
Ik zou alles uitproberen buiten Rosario haha. Maar van Ginkel lijkt me prima. Ik zie in Fein ook een betere optie maar die moet wel de kans krijgen om dan ook daadwerkelijk een paar wedstrijden (stuk of 80 net als Rosario) op de positie van Rosario te spelen. Mocht dat niks zijn dan maar kopen. In ieder geval moet er iemand staan die verdediging en aanval verbindt en drang naar de goal heeft. Rosario ben ik echt klaar mee. Die heeft zijn kansen gehad en niet gepakt imo.
Die zijn echt niet beter dan Rosario. Pffff Fein
 
Dat is gewoon onzin.

De verhoudingen zijn echt wel schever geworden door de goede prestaties van Ajax in de CL en de verkoop van de Ligt en De Jong. Daar komen wij niet meer bij in de buurt.
En mede door het slechte aankoopbeleid van seizoen 19-20, lopen we nog verder achter.

Niets Calimero, maar gewoon toegeven dat Ajax meer eigen vermogen heeft om in de winterstop versterkingen te halen.
22 miljoen, kolere!

In het hier en nu is de verhouding echt anders dan in de jaren waarin we de 24 kampioenschappen behaald hebben.
36 miljoen vorig jaar aan miskopen bij PSV die geen geld heeft, KOLERE!
 
Dat is gewoon onzin.

De verhoudingen zijn echt wel schever geworden door de goede prestaties van Ajax in de CL en de verkoop van de Ligt en De Jong. Daar komen wij niet meer bij in de buurt.
En mede door het slechte aankoopbeleid van seizoen 19-20, lopen we nog verder achter.

Niets Calimero, maar gewoon toegeven dat Ajax meer eigen vermogen heeft om in de winterstop versterkingen te halen.
22 miljoen, kolere!

In het hier en nu is de verhouding echt anders dan in de jaren waarin we de 24 kampioenschappen behaald hebben.
Wellicht zit het merendeel momenteel niet per se op mijn mening te wachten, want ik zou er ook goed ziek van zijn. Maar doe het toch:

Ben het niet eens met de argumenten die je aanhaalt. Ja, Haller was +20m. Maar afgezien van zijn fysiek in niets beter dan Malen. Antony en Neres vind ik heerlijke voetballers, maar niet meer talent hebben dan Gotze en Madueke. PSV heeft met Ihattaren een talent in huis dat intrinsiek niet onder doet voor Gravenberch. Van Blind lees ik hier elke week wat voor waardeloze slak hij is en in weinig beter zou zijn dan jullie zwakste verdediger (Boscagli) en de backs zijn superheros waarvan ik vrij zeker weet dat ze hier niet ingeruild zouden worden voor iemand zoals Nous. Misschien Tagliafico, als de rode lap achterwege blijft. Sangare is beter dan Alvarez en in een controlerende rol niet minder dan Klaassen. De enige echte nietsnut blijf ik Rosario vinden, maar die schijnt nogal wat fans te hebben dus excuses bij voorbaat.

Met andere woorden: de trainer maakt er vooralsnog te weinig chocola van. Niets meer, niets minder. Geforceerd systeem dat niet tot bloei komt, oneindig vasthouden aan Rosario terwijl je daar een goede voetballer moet neerzetten als je Sangare er ook al hebt staan, Ihattaren beter managen en al lang eerder fit krijgen. De grote talenten in de aanval - die er zijn in overvloed - nooit laten banken voor middelmaat zoals Zahavi. Dan ziet de wereld er al heel anders uit, ben ik van overtuigd. Voor het seizoen postte ik nog dat PSV echt geweldige zaken had gedaan op de transfermarkt en toen was letterlijk iedereen het daar roerend mee eens. Qua kwaliteit ligt het allemaal echt niet zo veel uit elkaar.
 
Die zijn echt niet beter dan Rosario. Pffff Fein
Dat komt omdat die nog niet 80 wedstrijden hebben mogen inspelen ;)
Maar Ginkel is echt wel 3 klassen beter dan Rosario. En Fein, zoals gezegd heeft nog niet 1 keer op de positie van Rosario gespeeld. Dat is dus niet te beoordelen en vergelijken. Beetje voorbarig om Fein dus nu al te pfffff’en. Zeker als je Rosario 2,5 seizoen laat aankutten op die positie.
 
Tja, inmiddels is wel duidelijk dat Schmidt een tactisch onbenul is. En een groep voetballers managen kan hij ook al niet. Als Trump president kan worden kan een mafkees als Schmidt wel de baas van PSV worden. Maar goed, hier gaan we nog jaren last van krijgen want het geld is op en we ziiten nog steeds met middelmaat opgescheept. Vóór 2025 doen we niet meer mee en we moeten maar zien of het daarna ooit nog wat wordt.
 
Wellicht zit het merendeel momenteel niet per se op mijn mening te wachten, want ik zou er ook goed ziek van zijn. Maar doe het toch:

Ben het niet eens met de argumenten die je aanhaalt. Ja, Haller was +20m. Maar afgezien van zijn fysiek in niets beter dan Malen. Antony en Neres vind ik heerlijke voetballers, maar niet meer talent hebben dan Gotze en Madueke. PSV heeft met Ihattaren een talent in huis dat intrinsiek niet onder doet voor Gravenberch. Van Blind lees ik hier elke week wat voor waardeloze slak hij is en in weinig beter zou zijn dan jullie zwakste verdediger (Boscagli) en de backs zijn superheros waarvan ik vrij zeker weet dat ze hier niet ingeruild zouden worden voor iemand zoals Nous. Misschien Tagliafico, als de rode lap achterwege blijft. Sangare is beter dan Alvarez en in een controlerende rol niet minder dan Klaassen. De enige echte nietsnut blijf ik Rosario vinden, maar die schijnt nogal wat fans te hebben dus excuses bij voorbaat.

Met andere woorden: de trainer maakt er vooralsnog te weinig chocola van. Niets meer, niets minder. Geforceerd systeem dat niet tot bloei komt, oneindig vasthouden aan Rosario terwijl je daar een goede voetballer moet neerzetten als je Sangare er ook al hebt staan, Ihattaren beter managen en al lang eerder fit krijgen. De grote talenten in de aanval - die er zijn in overvloed - nooit laten banken voor middelmaat zoals Zahavi. Dan ziet de wereld er al heel anders uit, ben ik van overtuigd. Voor het seizoen postte ik nog dat PSV echt geweldige zaken had gedaan op de transfermarkt en toen was letterlijk iedereen het daar roerend mee eens. Qua kwaliteit ligt het allemaal echt niet zo veel uit elkaar.
Ik vind het qua kwaliteit een redelijk groot verschil, maar ik moet eraan toevoegen dat het dit niet komt doordat Ajax 20m geeft voor Haller. Nee, wij worden met de seizoenen gewoon slechter. Ajax, ondanks de aankopen, speelt nog steeds gelijk tegen Willem II, verliest van Twente en Groningen, wint ternauwernood van Fortuna. Ze spelen niet de hele competitie aan gort, ookal zou je dat denken door wat ze uitgeven.

Nee, het probleem ligt echt bij ons. Als eerst gooien we geld weg. Dan nog, met spelers als Bruma of Doan, of Zahavi, moeten we beter zijn dan de eredivisie minus Ajax. Ik geloof niet dat de aangekochte spelers een negatieve waarde hebben, dus we moeten sowieso een kwalitatief betere team hebben dan de rest.

Sinds Cocu weg is, hebben de trainers er maar geen team van kunnen maken. En het spel is er ook niet beter op geworden. Niet dat we met Cocu sprankelend voetbal speelden, maar we wisten wel winnend voetbal spelen. En hoewel dat veel bestond uit counters, wist Cocu de juiste spelers op de juiste plaatsen te zetten, met de juiste opdrachten. En slecht spelende spelers/spelers die niet goed genoeg waren, werden vaak zonder te veel problemen er uitgegooid. Denk aan Maher, Pereiro, hiljemark. Maar toen ging Cocu weg, en kregen we 2 coaches er voor terug die denken het voetbal te hebben uitgevonden, die zo koppig zijn dat ze dezelfde 'tactiek' blijven gebruiken met dezelfde spelers, en die niet willen inzien dat het verkeerd is. Sterker nog, ze zijn meerdere keren met identieke opmerkingen gekomen waarin ze het spel beter willen laten lijken dan dat het daadwerkelijk is..
 
Zolang als Rosario meespeelt zullen wij geen enkele prijs pakken. Het ontbreekt aan gif en aan verdedigend en aanvallend vermogen. Alleen tussen de linies blijven schuiven, dat is het en niets meer.

Psv zit op zo'n bijzondere kantelpunt dat je met hem en zonder hem gaan kampioen kan worden, speelt die niet mis je hem en speelt die wel heb je niks aan hem. Nutteloze speler en toch heeft die een legendarische rol gek genoeg :FP:
 
Psv zit op zo'n bijzondere kantelpunt dat je met hem en zonder hem gaan kampioen kan worden, speelt die niet mis je hem en speelt die wel heb je niks aan hem. Nutteloze speler en toch heeft die een legendarische rol gek genoeg :FP:

Te bizar voor woorden dat zo prutser nog altijd basisspeler is van PSV. Kunnen we wel naar Ajax kijken, maar kijk alsjeblieft eerst naar jezelf. Rosario, Mauro JR, Thomas. Allemaal middelmatige poep spelers die bij de PEC Zwolle's en Heracles Almelo's van deze wereld horen.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan