Feyenoord - PSV | Zondag 2 december | Eindstand 2-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Natuurlijk kunnen ze dat opbrengen. Het is een van de speciale wedstrijden in de eredivisie.

5 dagen na de eerste wedstrijd tegen Barcelona speelde PSV Ajax compleet van de mat. :BALL::BALL::BALL: - niets nul nada
4 dagen na de 2e wedstrijd tegen Barcelona gaat PSV Feyenoord compleet van de mat spelen. niets nul nada - :BALL::BALL::BALL:(minimaal)
Precies. En ik neem aan dat ze zich realiseren dat je niet alleen van Feyenoord wint, maar Ajax ook demotiveert. Als we 'zelfs' uit bij Feyenoord geen punten verliezen, waar dan wel? PSV hoeft niet in een directe confrontatie met Ajax te winnen om van Ajax te winnen...
 
After yesterdays game against Barca I am more comfortable with this game. PSV is fighting, players are motivated to win and that's great! I believe that this motivation will remain on Sundays game, and am more optimistic that some of you guys! Remember 10-0? Repeat that! :D
 
gewoon erop en erover, de enige prijs (wel de belangrijkste) dit jaar nog dus die schaal moet naar Eindhoven.
Wel jammer dat we geen EL meer hebben, ik denk dat dit Psv daar echt een rol van betekenis had kunnen spelen, helaas.
 
Als we spelen zoals tegen Barcelona win je gewoon dik. Hopelijk beginnen Romero, Guti en Malen dan in de basis zoals de laatste 18 minuten gisterenavond.
 
Hoeveel schoten krijgt PSV gemiddeld tegen, op doel, per wedstrijd?
6? Meer zal het niet zijn.

Hoeveel daarvan zijn houdbaar zelfs voor het gemiddelde forumlid?
3, schat ik zo.

Eentje stop je bij toeval en de andere twee gaan erin. Als je per wedstrijd 3x scoort, verlies je nooit en heb je geen echte keeper nodig.

Dus:
Dumfries-Schwaab-Viergever met handschoenen-Angeliño
Rosario-Guti
Bergwijn-Pereiro-LdJ-Malen-Lozano
 
Laatst bewerkt:
En welke drie zet jij er dan naast?
Hendrix,Pereiro. Bij nader inzien zou ik Romero inzetten als je 2-0 of 3-0 voorstaat.. Loopt het niet, kun je altijd wisselen. Ik zou het gewoon eens uitproberen. Rosario kan veel beter als wat hij tot nu toe laat zien en Guti kan op de plaats van hem, Hendrix, of ipv Pereiro, daar Guti vaak op 10 heeft gespeeld in Mexico. Van de andere kant, als je met de vaste basiself van Feyenoord wint vind ik het ook prima...:PSV:
Ik ben een voorstander van verrassingstaktiek, waarmee je de tegenstander overrompelt.:giggle:
 
Hendrix,Pereiro. Bij nader inzien zou ik Romero inzetten als je 2-0 of 3-0 voorstaat.. Loopt het niet, kun je altijd wisselen. Ik zou het gewoon eens uitproberen. Rosario kan veel beter als wat hij tot nu toe laat zien en Guti kan op de plaats van hem, Hendrix, of ipv Pereiro, daar Guti vaak op 10 heeft gespeeld in Mexico. Van de andere kant, als je met de vaste basiself van Feyenoord wint vind ik het ook prima...:PSV:
Ik ben een voorstander van verrassingstaktiek, waarmee je de tegenstander overrompelt.:giggle:
Guti voor Hendrix en verder geen verrassingen graag. Voor eventuele experimenten wacht Van Bommel maar tot Excelsior thuis.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Hendrix,Pereiro. Bij nader inzien zou ik Romero inzetten als je 2-0 of 3-0 voorstaat.. Loopt het niet, kun je altijd wisselen. Ik zou het gewoon eens uitproberen. Rosario kan veel beter als wat hij tot nu toe laat zien en Guti kan op de plaats van hem, Hendrix, of ipv Pereiro, daar Guti vaak op 10 heeft gespeeld in Mexico. Van de andere kant, als je met de vaste basiself van Feyenoord wint vind ik het ook prima...:PSV:
Ik ben een voorstander van verrassingstaktiek, waarmee je de tegenstander overrompelt.:giggle:
Ik zou Pereiro d'r niet uithalen (maar dat is zo ongeveer de grootste splijtzwam op dit forum...), en al helemaal niet voor Malen?? ben benieuwd in welke opstelling jij dan de 2 voorste linies het veld in wil sturen?
 
Malen haalt volgens mij een groter rendement dan Pereiro op 10. Je kunt altijd deze twee wisselen als het niet goed loopt. Vergis je niet, ik ben een groot fan van Pereiro, maar kijk naar zijn rendement. Zijn statistieken zijn tot nu toe nog goed maar het zwakt wel af. Het technisch geweldige schot tegen de paal afgelopen woensdag, verdiende natuurlijk een beter lot.
Voorste linie met De Jong, Bergwijn,Lozano en Malen achter de Jong zou niet verkeerd zijn. Malen staat dan met Guti en Hendrix/Rosario op de middenlinie. Er zijn tal van mogelijkheden voor van Bommel...o.O
Zelf zou ik het de eerste 20-25 minuten met Guti proberen op 10.
edit: Misschien kunnen de mods deze laatse posts overzetten naar Opstellingen want we zijn behoorlijk off-topic bezig.
 
Laatst bewerkt:
Niet voor Luuk, die is in de vorm van mijn leven.:grin:
Een wat aanvallender speelstijl zou ik wel durven.

En beginnen met Guti, ipv Hendrix...

Ik had eerder de opmerking verwacht: "Niet voor Luuk, die is in de vorm van mijn lever.:grin:"
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan