Feyenoord - PSV | Zondag 2 december | Eindstand 2-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
v Persie is fit voor aanstaande zondag. Waarbij het de vraag is hoe fit heel Feyenoord an sich is. Afgelopen zondag hebben ze ca. 20 minuten tegen Fc Groningen gevlamd, aan het einde van de wedstrijd was de pijp duidelijk leeg. Wij spelen weliswaar midweeks ook nog, maar de fitheid van onze selectie lijkt op dit moment wel beter. De fithheid zou zomaar de doorslag kunnen geven zondag.
 
Pereiro komt toch uit Zuid Amerika, van wie gingen de geruchten rond dat hij naar Zuid Amerika gevlucht was....
 
Zo, knop om en gaan. Wie weet verrast Mark vriend en vijand door te beginnen met Guti ipv Hendrix...
 
Ik verwacht een overwinning voor PSV. Zeker als Robin van Persie niet kan spelen.
Zowel PSV als Ajax winnen de laatste weken de wedstrijden erg gemakkelijk. Ajax heeft geen moeite gehad met Feyenoord. PSV hoeft het zelfs in De Kuip niet erg lastig te krijgen als ze van eigen kracht uitgaan. Feyenoord zal er een fysiek zware wedstrijd van willen maken, de kans op rode kaarten voor Feyenoord is groot. Hopelijk komt PSV er blessurevrij uit als Feyenoord de botte bijl hanteert.
Over een paar weken moet PSV tegen Heracles en die zijn mooi op tijd volledig uit vorm. In de laatste 4 wedstrijden slecht 1 punt en de laatste 3 wedstrijden allemaal verloren. Als PSV van Feyenoord wint kan de reeks overwinningen nog lang voortgezet worden. Een nieuw record lonkt aan de horizon.
Grappig, ik verwacht juist een overwinning, zeker als Van Persie wél speelt...
 
Het maakt ook niets uit of van Persie speelt. PSV gaat deze wedstrijd gewoon winnen. Spelen zoals gisteren tegen Barcelona en dan wel de kansen benutten.

:PSV:
Als ze spelen zoals gisteren wel. Maar ik vraag me af of ze dat wel op kunnen brengen, ik ben niet zo positief als de meesten hier.
 
Als ze spelen zoals gisteren wel. Maar ik vraag me af of ze dat wel op kunnen brengen, ik ben niet zo positief als de meesten hier.

Natuurlijk kunnen ze dat opbrengen. Het is een van de speciale wedstrijden in de eredivisie.

5 dagen na de eerste wedstrijd tegen Barcelona speelde PSV Ajax compleet van de mat. :BALL: :BALL: :BALL: - niets nul nada
4 dagen na de 2e wedstrijd tegen Barcelona gaat PSV Feyenoord compleet van de mat spelen. niets nul nada - :BALL: :BALL: :BALL: (minimaal)
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan