Feyenoord - PSV | Zondag 2 december | Eindstand 2-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Wal-ge-lijk. Van 'helemaal niet in Amsterdam' naar 'helemaal niets in Eindhoven', let maar op, dat gaat het worden als je de belangrijkste wedstrijd van het jaar zo benadert en logischerwijs verliest. PSV moet nu echt iedere wedstrijd winnen om nog kans te maken op het kampioenschap, want Ajax blijft de wedstrijden echt wel makkelijk winnen.

Vind ik ook. Ajax wint makkelijker. Heeft meer over. En dat is gewoon kwaliteit. Hopelijk zien ze op de Herdgang nu het licht en gaat Guti meer spelen. Met de snelste voorhoede van de eredivisie zou ik er in ieder geval iemand neerzetten met een goede pass.
 
We verliezen 1x en alles direct negatief. Je staat bovenaan met 39 punten.
Vandaag verlies je niet door de verdediging, gewoon dom balverlies en niet scher genoeg in de. 1e helft

Het gaat er mij meer om dat letterlijk iedereen (behalve de spelers van PSV kennelijk) op de hoogte was van het belang van deze wedstrijd. Ik kan er dus echt niet tegen als de spelers van PSV er dan vervolgens zo slap en laconiek ingaan. Ze hebben zich puur af laten troeven door die middelmaat en laten intimideren door het doorgesnoven publiek. Let maar op, Feyenoord gaat de volgende wedstrijden gewoon weer zeer veel moeite hebben met een willekeurig frotclubje uit de ED. :braak::sick:

Dat Feyenoord dit alleen tegen PSV kan brengen vind ik nog niet eens zo ergerlijk, maar wel dat PSV zich daar telkens door laat kennen.
 
Wal-ge-lijk. Van 'helemaal niet in Amsterdam' naar 'helemaal niets in Eindhoven', let maar op, dat gaat het worden als je de belangrijkste wedstrijd van het jaar zo benadert en logischerwijs verliest. PSV moet nu echt iedere wedstrijd winnen om nog kans te maken op het kampioenschap, want Ajax blijft de wedstrijden echt wel makkelijk winnen.

Gelijkspel tegen Ajax is dan voldoende. ;)
 
Dat is toch echt overdreven... PSV wint gewoon 13 wedstrijden op rij, met goed spel - ook tactisch. Jeugd goed ingepast (Rosario), terwijl je met Van Ginkel veel dynamiek en doelpunten inlevert. Van Bommel, waar ik zelf toch enig twijfel bij had, heeft het gewoon uitstekend gedaan.

En wat dachten we dan? Dat PSV 34 wedstrijden ging winnen?

Winnen misschien niet, maar een ongeslagen seizoen was wat mij betreft nog de enige eer die er wat mij betreft te behalen viel voor PSV dit seizoen, na de afgang in de beker en de teleurstelling in de CL.
 
Tegen excelsior wel goed moment om deze eind opstelling te testen. LDJ op 10, Guti ipv Hendrix/Rosario en Malen erbij. Heb het idee dat MvB wel richting deze variant aan het werken is. Gezien zijn wisselbeleid de laatste tijd.
 
Dat is toch echt overdreven... PSV wint gewoon 13 wedstrijden op rij, met goed spel - ook tactisch. Jeugd goed ingepast (Rosario), terwijl je met Van Ginkel veel dynamiek en doelpunten inlevert. Van Bommel, waar ik zelf toch enig twijfel bij had, heeft het gewoon uitstekend gedaan.

En wat dachten we dan? Dat PSV 34 wedstrijden ging winnen? Natuurlijk kan PSV verliezen in De Kuip. Dat hele alles geweldig en dan weer alles kut is gewoon niet realistisch. Nu gewoon rustig blijven, conclusies trekken.

Irritant. Maar zo is het. Als er naast de wedstrijd in a'dam 1 wedstrijd is die je kunt verliezen (en statistisch ook vaker verliest dan wint) is het die in Rotterdam. Er zijn nog vele wedstrijden te spelen en de weg is nog lang. Geen paniek.
 
Winnen misschien niet, maar een ongeslagen seizoen was wat mij betreft nog de enige eer die er wat mij betreft te behalen viel voor PSV dit seizoen, na de afgang in de beker en de teleurstelling in de CL.

De enige eer? Potverdikkeme zeg... Kampioenschap zegt jou niks?
 
Dat is toch echt overdreven... PSV wint gewoon 13 wedstrijden op rij, met goed spel - ook tactisch. Jeugd goed ingepast (Rosario), terwijl je met Van Ginkel veel dynamiek en doelpunten inlevert. Van Bommel, waar ik zelf toch enig twijfel bij had, heeft het gewoon uitstekend gedaan.

En wat dachten we dan? Dat PSV 34 wedstrijden ging winnen? Natuurlijk kan PSV verliezen in De Kuip. Dat hele alles geweldig en dan weer alles kut is gewoon niet realistisch. Nu gewoon rustig blijven, conclusies trekken.
Ja ik wil dat psv elke wedstrijd wint, maar ja ik ben helemaal niet objectief, ik ben een supporter. Maar ik mag toch wel hopen dat Gutti nu de voorkeur boven Hendrix krijgt. Van mij mag trouwens Bruma ook terug komen.
 
Irritant. Maar zo is het. Als er naast de wedstrijd in a'dam 1 wedstrijd is die je kunt verliezen (en statistisch ook vaker verliest dan wint) is het die in Rotterdam. Er zijn nog vele wedstrijden te spelen en de weg is nog lang. Geen paniek.

Zo is het. Ajax krijgt nog zware wedstrijden in de Champions League en gaat ook zeker nog punten verspelen.
PSV staat vooralsnog 2 punten voor op Ajax.
 
Ja ik wil dat psv elke wedstrijd wint, maar ja ik ben helemaal niet objectief, ik ben een supporter. Maar ik mag toch wel hopen dat Gutti nu de voorkeur boven Hendrix krijgt. Van mij mag trouwens Bruma ook terug komen.
Bruma terug is helemaal geen slecht plan. Heb alleen de indruk dat hij dat zelf niet echt wil.
 
Winnen misschien niet, maar een ongeslagen seizoen was wat mij betreft nog de enige eer die er wat mij betreft te behalen viel voor PSV dit seizoen, na de afgang in de beker en de teleurstelling in de CL.
Dan heb je echt te hoge verwachtingen. Tuurlijk beker was slecht maar had ook niet echt de indruk dat het een prijs is die heel belangrijk is.

Verder tuurlijk. Jammer van de CL. Maar je speelt goed tegen Inter & Barca. Haalt zelfs nog wat resultaat (en bijna resultaat) tegen Spurs. CL is qua scorebord journalistiek een teleurstelling maar qua prestatie is het gewoon realistisch en zelfs positief. Niet veel ploegen kunnen zeggen dat ze meer verdiende tegen een Barca waar Messi in vorm was.
 
2x win je achtereen van Ajakkes met geweldig spel. Bijna troef je Barcelona af thuis en dan in een match waar het er echt om gaat laten ze het collectief afweten. Sad but true...:mad::mad::mad:
 
Tegen excelsior wel goed moment om deze eind opstelling te testen. LDJ op 10, Guti ipv Hendrix/Rosario en Malen erbij. Heb het idee dat MvB wel richting deze variant aan het werken is. Gezien zijn wisselbeleid de laatste tijd.
Nee hoor Pereiro mag er van mij ook uit.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan