Feyenoord - PSV | Zondag 2 december | Eindstand 2-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Niet dat het had uitgemaakt waarschijnlijk maar die 4’ blessuretijd werden ook weer tijdrekkend volgemaakt. Zeer zwak van de scheids om na al dat rekken zo weinig tijd bij te tellen.
Buiten dat een dik verdiende nederlaag door een waardeloze instelling in de eerste helft.
 
Niet dat het had uitgemaakt waarschijnlijk maar die 4’ blessuretijd werden ook weer tijdrekkend volgemaakt. Zeer zwak van de scheids om na al dat rekken zo weinig tijd bij te tellen.
Buiten dat een dik verdiende nederlaag door een waardeloze instelling in de eerste helft.
Ja, en dan nog gebaren dat hij het er wel bijtrekt... Doe dat dan niet joh.
 
Niet dat het had uitgemaakt waarschijnlijk maar die 4’ blessuretijd werden ook weer tijdrekkend volgemaakt. Zeer zwak van de scheids om na al dat rekken zo weinig tijd bij te tellen.
Buiten dat een dik verdiende nederlaag door een waardeloze instelling in de eerste helft.
Die deed er lekker aan mee. Is een beetje voor feyenoord
 
Dit gaat een zwaar jaar worden. Het zou zomaar kunnen dat we al hel snel nergens meer om spelen.

Laten we hopen dat MvB en het team er een paar lessen uit hebbben getrokken:
- Guti moet gewoon spelen, dat gelul van wennen aan het Nlse voetbal is klinklare onzin.
- Pereiro mag lekker banken. Kan mooi spelen, maar doet het veel te vaak niet, eigenlijk zelden. En hij verdedigt niet mee.
- Dit PSV kan op halve kracht van geen enkele tegenstander winnen. Alleen als iedereen 100% geeft, is er kans op success.
- De wedstrijd tegen Inter moeten we gewoon laten lopen.
 
Eerste helft zéér slecht. Tweede helft was het beter maar te geforceerd. Ook rare beslissingen van de scheids. Overal heeft PSV het aan zichzelf te danken.

Maar wat een onsympathieke club vind ik Feyenoord toch ook. Voor de wedstrijd dacht ik dat het nog meeviel maar wat ben ik me gaan irriteren tijdens de wedstrijd. Hoogtepunt was die extra bal in het veld uiteraard.
 
Zo. Hebben Utrecht, AZ, Heracles en Heerenveen een beetje opgelet? Zo pak je PSV dus aan. Tijd voor wat verandering in dit 'winning team'.
 
Dit gaat een zwaar jaar worden. Het zou zomaar kunnen dat we al hel snel nergens meer om spelen.

Laten we hopen dat MvB en het team er een paar lessen uit hebbben getrokken:
- Guti moet gewoon spelen, dat gelul van wennen aan het Nlse voetbal is klinklare onzin.
- Pereiro mag lekker banken. Kan mooi spelen, maar doet het veel te vaak niet, eigenlijk zelden. En hij verdedigt niet mee.
- Dit PSV kan op halve kracht van geen enkele tegenstander winnen. Alleen als iedereen 100% geeft, is er kans op success.
- De wedstrijd tegen Inter moeten we gewoon laten lopen.
Nou nergens om spelen lijkt mij ook wat overdreven. Het zullen de emoties zijn ;)
 
Woensdag tegen Barcelona 22 doelpogingen 10 schoten op goal.
Zondag tegen Feyenoord 12 doelpogingen 5 schoten op goal.

Ongelooflijk maar waar. :sad: :cry:
 
Wel jammer dat Feyenoord tegen PSV wel één goede helft kon opbrengen en tegen Ajax uit binnen vijf minuten op tien man kwam en Bijlow de slechtste wedstrijd van zijn leven keepte. Ach seizoen is nog lang. Dat Ajax tegen (verzwakt) ADO wint wil niet zeggen dat we meteen kansloos zijn. Laat Ajax ook maar eerst Feyenoord uit winnen.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan