Feyenoord - PSV | Zondag 15 december | Eindstand 3-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Als Nijhuis weer een wedstrijd krijgt is de KNVB niet serieus te nemen..

Nijhuis fluit volgende week waarschijnlijk MVV - Dordrecht in de kelder van de Eerste Divisie en bij de KNVB doen ze een plas en alles blijft zoals het was. :sleep: :cool: In de 2e competitiehelft wordt hij gewoon weer als joker ingezet in de Eredivisie.
 
Hele bladzijden over Nijhuis die een podium krijgt om zijn corrupte gedrag en zijn schandalige arbitrage goed te praten.
Deze man heeft PSV vandaag genaaid, maar dat mag je hier niet schrijven blijkbaar.
En volgende keer hebben we weer de volgende droeftoeter die een wit voetje haalt bij de corrupte KNVB door PSV te benadelen.
 
Vorig seizoen had PSV na 17 wedstrijden 48 punten en nu slechts 31. :oops:
Dat is het laagste aantal sinds dramatisch seizoen 2013-2014.
 
Hele bladzijden over Nijhuis die een podium krijgt om zijn corrupte gedrag en zijn schandalige arbitrage goed te praten.
Deze man heeft PSV vandaag genaaid, maar dat mag je hier niet schrijven blijkbaar.
En volgende keer hebben we weer de volgende droeftoeter die een wit voetje haalt bij de corrupte KNVB door PSV te benadelen.

Zijn uitleg is achterlijk, maar je verliest deze wedstrijden niet door Nijhuis. Dat ligt toch echt meer bij PSV zelf.
 
Ik heb t niet kunnen zien. Ik ben blij dat ik deze afstraffing heb moeten missen. Gelukkig gaan ze in de winter terug naar Qatar. Daar hebben ze vorig jaar hun vorm laten liggen. Kunnen ze die deze winter weer meenemen.

Het zou ze sieren als ze het trainingskamp in Qatar cancelen en een aantal weken gaan ploeteren op De Herdgang. Al is het alleen maar voor de vorm. ;)
 
Ik heb t niet kunnen zien. Ik ben blij dat ik deze afstraffing heb moeten missen. Gelukkig gaan ze in de winter terug naar Qatar. Daar hebben ze vorig jaar hun vorm laten liggen. Kunnen ze die deze winter weer meenemen.
Vanmiddag hebben ze gewoon prima gespeeld. Typisch zo'n ongelukkige nederlaag die "een keer kan gebeuren" als we de vorige uitwedstrijden met dezelfde intentie en intensiteit hadden gespeeld. Dan stonden we nu namelijk gewoon minimaal 2e.
 
Een paar quotes van Dick Advocaat en Berghuis op nu.nl. Bijzonder bilde reacties. Als ik - een deel - van het forum moet geloven dan hebben we deze wedstrijd geen kans geforceerd en mogen we van geluk spreken dat Feyenoord niet met dubbele cijfers heeft gewonnen :unsure:.

Wat Berghuis over de winst te zeggen heeft: "Wij waren de gelukkigste ploeg. Het was een redelijk gelijk opgaande wedstrijd en wij scoorden op de juiste momenten. Het kan niet beter natuurlijk."

Maar felicitaties aan zij die vandaag voor Feyenoord hebben gejuicht. Dat zij morgen wakker worden en een gat in de lucht springen, wanneer zij mogen lezen dat Mark ontslagen is. Want Mark is uiteraard schuldig aan de gemiste kansen van PSV en de weggegeven penalties :FP::FP:.
 
Vanmiddag hebben ze gewoon prima gespeeld. Typisch zo'n ongelukkige nederlaag die "een keer kan gebeuren" als we de vorige uitwedstrijden met dezelfde intentie en intensiteit hadden gespeeld. Dan stonden we nu namelijk gewoon minimaal 2e.

Minimaal 2e is gedeeld koploper. ;)
 
Het zou ze sieren als ze het trainingskamp in Qatar cancelen en een aantal weken gaan ploeteren op De Herdgang. Al is het alleen maar voor de vorm. ;)
Beter in de blubber die ik in de chat las.
 
Vanmiddag hebben ze gewoon prima gespeeld. Typisch zo'n ongelukkige nederlaag die "een keer kan gebeuren" als we de vorige uitwedstrijden met dezelfde intentie en intensiteit hadden gespeeld. Dan stonden we nu namelijk gewoon minimaal 2e.
Ben het met je eens dat het iets beter was dan de wedstrijden tegen Fortuna en Rosenborg bijvoorbeeld. De uitslag is ook geflatteerd (bedankt Bas). Maar met de huidige reeks had niets anders dan een overwinning volstaan om te spreken van "prima gespeeld". Zo goed als geen kansen voor de goal en een middenveld dat wederom door het ijs zakt. Nee, dit is geen wedstrijd van "kan een keer gebeuren".
 
Wat een gelul allemaal als je bij Fnoord kan winnen is het nu wel. Slappe ploeg uit vorm en stond op plek 9. Elke uitwedstrijd is voor ons een onmogelijke opgave blijkt. Niets goed gespeeld gewoon slecht en in lijn der verwachting. Hoeveel kansen hebben we dan gecreëerd 2 heb ik er gezien.
 
Wat een gelul allemaal als je bij Fnoord kan winnen is het nu wel. Slappe ploeg uit vorm en stond op plek 9. Elke uitwedstrijd is voor ons een onmogelijke opgave blijkt. Niets goed gespeeld gewoon slecht en in lijn der verwachting. Hoeveel kansen hebben we dan gecreëerd 2 heb ik er gezien.

Halve omhaal malen.
Malen vlak na rust.
Bergwijn 1e helft, schiet over.
Bergwijn 2e helft net na de 3-0, vermeer redt.
Ihattaren net daarna, schiet recht op vermeer af.

Tel zo al 5 goede tot hele goede kansen 👍🏻 (waarvan er minstens 2 in hadden gemoeten, zeker die 2 van bergwijn.)
 
Ik heb de wedstrijd niet gezien. Mijn beste vriend - levenslange Feyenoorddan - appte me dat PSV de betere kansen had. Klopt dat?
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan