Feyenoord - PSV | Zondag 15 december | Eindstand 3-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
PSV heeft de 1e seizoenshelft tegen de top zes 1 heel punt gehaald en dat ook nog tegen Ajax.

PSV - Ajax 1-1
PSV - AZ 0-4
Utrecht - PSV 3-0
Willem II - PSV 2-1
Feyenoord - PSV 3-1

1 punt ... 3 goals voor en 13 goals tegen. :eek: :oops:
En vooral heel vaak verloren van zichzelf. :sad: :cry:

Dus? Op deze manier doorgaan. Daar is iedereen binnen de club blijkbaar mee eens. Nou prima, dan worden we een leuke subtopper. Op het eind nog lekker play-offs spelen voor Europees voetbal. Toppie.
 
Weet ik niet. Een andere coach moet er toch wel iets van kunnen maken? Nogmaals, bij andere clubs lijkt er meer idee in het spel te zitten dan bij PSV. Dat zou een andere trainer wellicht wel kunnen bewerkstelligen. Een ander gezicht kan ineens een andere vibe geven.
Dit klopt wel, maar als je nu een andere coach aanstelt heeft hij dan hier tijd genoeg voor? Ik denk dat je een hele voorbereiding moet draaien om je ideeën als trainer over te brengen. Van Bommel nu ontslaan geeft verlichting, maar ik denk dat 'ze' dan kiezen voor ervaren interim trainer. Zoals Dickie bij Feyenoord. Geen tactisch meesterbrein, wel heel duidelijk naar spelers en gericht op inzet en uitvoeren van je taken.
 
Dan ben je echt wel een enorme loser als je als scheidsrechter dit soort dingen tegen spelers gaat zeggen. Alsof Viergever tegen Naaihuis zegt: leer eerst eens fluiten en kom dan deze wedstrijd eens leiden...
Deze man is een karikatuur van een scheidsrechter en is door zijn mediageile gedrag in zijn eigen sprookjes gaan geloven. Zum kotzen :braak: :sick::sick:
 
Hahah kansloos eraf getikt. Nee wederom enorm slecht.

Kansloos klopt gewoon niet. Dat het ver van goed genoeg is, das duidelijk. Zie eerste 2 punten die ik aangeef waarom er verloren wordt. Maar eraf getikt... daar sla je de plank helemaal mee mis wat mij betreft.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan