Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Dat was niet eens door de ondergrens. Ajax speelde een prima pot, Utrecht was gewoon heel effectief en verdedigde uitstekend.Maar niet echt door de ondergrens - op Utrecht na misschien.
Akkoord. Ik heb de pot niet gezien, dus het was louter scorebordjournalistiek eerlijk gezegd.Dat was niet eens door de ondergrens. Ajax speelde een prima pot, Utrecht was gewoon heel effectief en verdedigde uitstekend.
We hebben vaker gezien dat PSV niet klaar was voor een tegenstander die met het mes tussen de tanden de wedstrijd ingaat. Daar moet je wat tegenover stellen.Ik heb liever dat ze slim spelen en bij het eigen spel blijven. Meegaan in het geweld van de ander is altijd vragen om een oorwassing.
Ja, kan. Maar zo zijn er natuurlijk veel meer andere wedstrijden voor Ajax te noemen waar het andersom was. Wel door de ondergrens en toch winnen. Of zoals afgelopen pot Sparta 70 minuten lang door de ondergrens. Ik ben het er dan ook niet helemaal mee eens dat jullie minder door de ondergrens zijn gezakt. Het heeft gewoon niet tegengezeten voor jullie dit seizoen, en tactisch defensief en organisatorisch stonden jullie beter.Dat was niet eens door de ondergrens. Ajax speelde een prima pot, Utrecht was gewoon heel effectief en verdedigde uitstekend.
Klopt zelfs tegen enkele mindere stevige ploegen lieten we ons al te gemakkelijk opzij zetten wat belangrijke punten (titel) kostte , niet meegaan in "strijd" is één maar zoals je aanhaalt een stevige voet zetten is soms noodzakelijk .We hebben vaker gezien dat PSV niet klaar was voor een tegenstander die met het mes tussen de tanden de wedstrijd ingaat. Daar moet je wat tegenover stellen.
Ik kan me herinneren dat PSV eigenlijk alleen in de CL echt op niveau speelde en het dit seizoen in de competitie sowieso vaak half werk was waar op kwaliteit werd gewonnen. Ironisch genoeg was dat goed te zien in de eerste pot tegen Ajax waar we helemaal niet goed waren maar wel op voorsprong kwamen om het daarna compleet weg te geven. Het niveau van vorig seizoen is in de ed een enkele keer gehaald in ieder gevalJa, kan. Maar zo zijn er natuurlijk veel meer andere wedstrijden voor Ajax te noemen waar het andersom was. Wel door de ondergrens en toch winnen. Of zoals afgelopen pot Sparta 70 minuten lang door de ondergrens. Ik ben het er dan ook niet helemaal mee eens dat jullie minder door de ondergrens zijn gezakt. Het heeft gewoon niet tegengezeten voor jullie dit seizoen, en tactisch defensief en organisatorisch stonden jullie beter.
Als je gaat tellen hoeveel potten PSV tegen de verhouding in gewonnen heeft (lees: niet afgedwongen heeft om te winnen) dan houdt het denk ik op bij 1 of 2. Misschien Sparta thuis? Waar die late gelijkmaker ons had kunnen killen. En verder kom ik al niet. Dat is bij Ajax toch minimaal een paar meer. Wij hebben standaard punten verspeeld toen het slecht ging en jullie minder.
Tenzij behalve deze Feijenoord supporters ook NEC, Groningen en Twente die arrogante club met haar vele media vriendjes niets gunnen.Hahahaha ik begrijp hem volkomen, maar helaas maakt het weinig uit al wint PSV want kampioenschap is al beslit,
![]()
Vind ik niet. In de competitie was het ook vaak goed voor de winterstop en recent. We hebben alleen geen lelijke wedstrijden gewonnen zoals Ajax. Of het was goed en we pakten de punten vaak met drie goals verschil of het was slecht en we gingen voor de bijl. We hebben überhaupt maar 3 keer met 1 doelpunt verschil gewonnen in de competitie..
Ik kan me herinneren dat PSV eigenlijk alleen in de CL echt op niveau speelde en het dit seizoen in de competitie sowieso vaak half werk was waar op kwaliteit werd gewonnen. Ironisch genoeg was dat goed te zien in de eerste pot tegen Ajax waar we helemaal niet goed waren maar wel op voorsprong kwamen om het daarna compleet weg te geven. Het niveau van vorig seizoen is in de ed een enkele keer gehaald in ieder geval
Leuk die supporters, maar zij staan niet op het veld. De spelers boeit dit niks.Tenzij behalve deze Feijenoord supporters ook NEC, Groningen en Twente die arrogante club met haar vele media vriendjes niets gunnen.
Dan krijgen we 18 mei weer hetzelfde gejuich in alle stadions in Nederland als op moederdag 2016.![]()
NEC-uit was niet eens een dip. We speelden gewoon een uitstekende wedstrijd, tot twee momenten van onachtzaamheid in blessuretijd peperdure punten kostten. Dat was ook het verschil met Ajax, dat vaak nog slechter speelde dan wij en toch de punten pakten. Leg de uitwedstrijden tegen NEC maar eens naast elkaar. Ajax werd in Nijmegen compleet weggespeeld, wij speelden daar prima. Resultaat: Ajax won daar en wij niet.Het zit hem vooral in die dip. NEC-uit was voor mij de tik. Slow and steady wins the race, en dat beschrijft Ajax precies.
We konden een wedstrijd winnen door een half uurtje even aan te zetten. Maar het was lang niet zo dominant als vorig seizoen..Vind ik niet. In de competitie was het ook vaak goed voor de winterstop en recent. We hebben alleen geen lelijke wedstrijden gewonnen zoals Ajax. Of het was goed en we pakten de punten vaak met drie goals verschil of het was slecht en we gingen voor de bijl. We hebben überhaupt maar 3 keer met 1 doelpunt verschil gewonnen in de competitie.
Als je met 4-0 op je klote krijgt speel je geen prima potDat was niet eens door de ondergrens. Ajax speelde een prima pot, Utrecht was gewoon heel effectief en verdedigde uitstekend.
Als dat zo is maak je niet bijna 100 goals. Ik heb genoeg mooie wedstrijden gezien hoor.
Ik kan me herinneren dat PSV eigenlijk alleen in de CL echt op niveau speelde en het dit seizoen in de competitie sowieso vaak half werk was waar op kwaliteit werd gewonnen. Ironisch genoeg was dat goed te zien in de eerste pot tegen Ajax waar we helemaal niet goed waren maar wel op voorsprong kwamen om het daarna compleet weg te geven. Het niveau van vorig seizoen is in de ed een enkele keer gehaald in ieder geval
Ik kan me herinneren dat we onder Advocaat ook 100 plus goals maakten. Daar zaten toen hoge uitslagen bij tegen Ado enzo.Als dat zo is maak je niet bijna 100 goals. Ik heb genoeg mooie wedstrijden gezien hoor
Klopt en toen werden we ook geen kampioen. Maar er zaten best veel leuke wedstrijden bijIk kan me herinneren dat we onder Advocaat ook 100 plus goals maakten. Daar zaten toen hoge uitslagen bij tegen Ado enzo.
Verklaart wel perfect waarom het in de donkere maanden helemaal instortteOké, ik stel mijn mening bij, ik denk dat we morgen gaan winnen. De logica is simpel: van alle clubs, dus inclusief Feyenoord, hebben wij by far de meeste mooi-weer-voetballers, en laat het nou net mooi weer worden morgen![]()