Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Lijkt me een goed idee, maar nog niet zo makkelijk.....Maar weer eens een keertje winnen in de Kuip.
Klopt. Maar als het lukt, worden ze in Amsterdam echt nerveus!Lijkt me een goed idee, maar nog niet zo makkelijk.....
Hopelijk dan zo'n duel tegen NEC dat alles net niet lukt, maar ik ga er vanuit dat Ajax deze wel wint. Als PSV gelijkspeelt...lijkt de 2e plaats ook wel zeker. Winnen zou mooi zijn, maar niet verliezen is sowieso belangrijk.Klopt. Maar als het lukt, worden ze in Amsterdam echt nerveus!
En heeft Perisic alle reden om bij te tekenen.
Zei ook niet dat t makkelijk werd.Lijkt me een goed idee, maar nog niet zo makkelijk.....
Dat zal zeker niet nu ik net lees dat een zekere Makkelie al weer ons en alweer dit duel mag fluiten.Zei ook niet dat t makkelijk werd.
Geennidee, maar dat zal jij vast haarfijn kunnen opdreunenDat zal zeker niet nu ik net lees dat een zekere Makkelie al weer ons en alweer dit duel mag fluiten.
Hoe waren zijn statistieken qua strafschoppen en rode kaarten, met name in de Kuip, tegen ons ook alweer?![]()
Zelfs dan hebben we nog 2 punten voorsprong. Maar ik ga er vanuit dat we deze winnen..Hopelijk dan zo'n duel tegen NEC dat alles net niet lukt, maar ik ga er vanuit dat Ajax deze wel wint. Als PSV gelijkspeelt...lijkt de 2e plaats ook wel zeker. Winnen zou mooi zijn, maar niet verliezen is sowieso belangrijk.
Nee, ik hou me niet meer zo bezig met dat soort zaken. Ze zijn toch wel "duidelijk" voor wie er ooit naar heeft gekeken.Geennidee, maar dat zal jij vast haarfijn kunnen opdreunen
Ik nomineer deze post voor 'De grap van het jaar'!Nee, ik hou me niet meer zo bezig met dat soort zaken. Ze zijn toch wel "duidelijk" voor wie er ooit naar heeft gekeken.
Zullen we jou dan nomineren voor de Duiker van het jaar?Ik nomineer deze post voor 'De grap van het jaar'!
Ik verwacht alle 50/50 zaken in ons nadeel.De knvb doet het er gewoon om. Bosz en Makkelie zijn geen vrienden. Ze willen gewoon controverse hebben. Makkelie..komt uit Dordrecht en heeft jarenlang gewerkt bij de politie eenheid van Rotterdam. Kan je nu al vertellen dat we genaaid gaan worden en hard ook.
mompelt iets over een actie met een respectbandjeIk verwacht alle 50/50 zaken in ons nadeel.
Voor de KNVB zijn alleen Gözübüyük en Makkelie de topscheidsen. Gözü had PSV-Ajax al. Misschien daarom.
Gözübüyük zie ik trouwens het liefste. Maakt af en toe nog wel eens een foutje maar ik heb hem eigenlijk nooit op voorkeuren kunnen betrappen, of zijn ego er dermate ingooien dat de wedstrijd kapot ging.
Hou op met dit gezever en haal jezelf niet naar beneden. Bosz zit er helemaal niet mee dat Makkelie die wedstrijd fluit; als je beter bent dan win je gewoon, ongeacht wie de scheidsrechter is!De knvb doet het er gewoon om. Bosz en Makkelie zijn geen vrienden. Ze willen gewoon controverse hebben. Makkelie..komt uit Dordrecht en heeft jarenlang gewerkt bij de politie eenheid van Rotterdam. Kan je nu al vertellen dat we genaaid gaan worden en hard ook.