Feyenoord - PSV | Zondag 11 mei | Eindstand 2-3

Status
Je kunt niet meer reageren.

Rednas

Administrator
Administrator
tVmGt1I.png

cKcNLXx.png

Dat zal zeker niet nu ik net lees dat een zekere Makkelie al weer ons en alweer dit duel mag fluiten.
Hoe waren zijn statistieken qua strafschoppen en rode kaarten, met name in de Kuip, tegen ons ook alweer? :unsure:
Geennidee, maar dat zal jij vast haarfijn kunnen opdreunen

Hopelijk dan zo'n duel tegen NEC dat alles net niet lukt, maar ik ga er vanuit dat Ajax deze wel wint. Als PSV gelijkspeelt...lijkt de 2e plaats ook wel zeker. Winnen zou mooi zijn, maar niet verliezen is sowieso belangrijk.
Zelfs dan hebben we nog 2 punten voorsprong. Maar ik ga er vanuit dat we deze winnen..

De knvb doet het er gewoon om. Bosz en Makkelie zijn geen vrienden. Ze willen gewoon controverse hebben. Makkelie..komt uit Dordrecht en heeft jarenlang gewerkt bij de politie eenheid van Rotterdam. Kan je nu al vertellen dat we genaaid gaan worden en hard ook.

Ik nomineer deze post voor 'De grap van het jaar'!
Zullen we jou dan nomineren voor de Duiker van het jaar?
Alsmaar weigeren in te gaan op vragen en opmerkingen over o.a. Danny Makkelie versus Peter Bosz en Danny Makkelie versus PSV?
Bekijk liever de post van Okido - met slechts twee van vele voorbeelden - onder die van jou met je flauwe grap en doe er dan verder hierover maar het zwijgen toe.

De knvb doet het er gewoon om. Bosz en Makkelie zijn geen vrienden. Ze willen gewoon controverse hebben. Makkelie..komt uit Dordrecht en heeft jarenlang gewerkt bij de politie eenheid van Rotterdam. Kan je nu al vertellen dat we genaaid gaan worden en hard ook.
Ik verwacht alle 50/50 zaken in ons nadeel.

Voor de KNVB zijn alleen Gözübüyük en Makkelie de topscheidsen. Gözü had PSV-Ajax al. Misschien daarom.
Gözübüyük zie ik trouwens het liefste. Maakt af en toe nog wel eens een foutje maar ik heb hem eigenlijk nooit op voorkeuren kunnen betrappen, of zijn ego er dermate ingooien dat de wedstrijd kapot ging.

Ik verwacht alle 50/50 zaken in ons nadeel.

Voor de KNVB zijn alleen Gözübüyük en Makkelie de topscheidsen. Gözü had PSV-Ajax al. Misschien daarom.
Gözübüyük zie ik trouwens het liefste. Maakt af en toe nog wel eens een foutje maar ik heb hem eigenlijk nooit op voorkeuren kunnen betrappen, of zijn ego er dermate ingooien dat de wedstrijd kapot ging.
mompelt iets over een actie met een respectbandje

Hou op met dit gezever en haal jezelf niet naar beneden. Bosz zit er helemaal niet mee dat Makkelie die wedstrijd fluit; als je beter bent dan win je gewoon, ongeacht wie de scheidsrechter is!

Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan