Feyenoord - PSV | Woensdag 31 januari 2018 | Eindstand 2-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Toen was PSV al zo'n vijf jaar geen kampioen meer, gingen ze opeens die beker vieren. Ben blij dat we hem nier gewonnen hebben.

Dat was wel een dieptepuntje inderdaad.
Ik kan me ook nog ons hoongelach herinneren toen ajaks de beker ging vieren... En toen ineens wilde PSV dat ook doen. Man wat een zwarte bladzijde...
 
PSV heeft de afgelopen 10 jaar maar 2x in de finale gestaan: in 2013 verloren en in 2012 gewonnen.
Ik vind het best wel weer tijd worden dat PSV de beker wint, zonder dat dat ten koste gaat van de landstitel natuurlijk.
De laatste die 'de dubbel' won, was PSV in 2004-2005.
 
PSV heeft de afgelopen 10 jaar maar 2x in de finale gestaan: in 2013 verloren en in 2012 gewonnen.
Ik vind het best wel weer tijd worden dat PSV de beker wint, zonder dat dat ten koste gaat van de landstitel natuurlijk.
De laatste die 'de dubbel' won, was PSV in 2004-2005.

En het moet makkelijk kunnen, want een boordevol programma hebben ze niet, na de blamerende uitschakeling in europa.
 
We spelen woensdag wel tegen 12 man in De Kuip....Feyenoord is moeilijk te verslaan in De Kuip, aangemoedigd door ruim 40.000 Feyenoorders , het legendarische Legioen....ik ben benieuwd met welk strijdplan Cocu komt aanzetten. Ik wil even in herinnering de laatste wedstrijd van vorig seizoen brengen, toen Feyenoord kampioen werd en Kuijt binnen een paar minuten een doelpunt maakte....Feyenoord was gretig, tot op het bot gemotiveerd, aanvallend vanaf de aftrap, fel, passie, strijd en lef...als die strategie weer gehanteerd wordt door Van Bronckhorst , dan geef ik PSV weinig kans, tenzij PSV dezelfde strategie gaat hanteren, dus ook direct aanvallend, passie, strijd, lef, ....maar Cocu kennende, wordt het weer angsthazen en schijtbakkerig en krijgt PSV de deksel op de neus.....ik denk dus dat Feyenoord verder bekert na woensdag, maar uiteraard hoop ik van harte dat ik het grondig mis heb....
 
Misschien is dan die nieuwe linksback {Angelino?) al medisch gekeurd en 100% wedstrijdfit.PSV moet er vol opklappen echter zie ik dat Hendrikx Schwaab en Isimat niet gauw doen.Druk naar voren houden en Isimat moet Van Persie/Jorgensen uitschakelen.Brenet kan imo gevaar Berghuis nooit uitschakelen.Ben benieuwd naar de taktiek van Cocu maar ik zet wat euro's in op Feyenoord.Als we dan verliezen heb ik nog een schrale troostprijs...4-1. vrees ik.
Laat Cocu PSV vol op de aanval spelen dan denk ik een overwinning voor ons en dus geen prijs bij Unibet.:unsure:
 
Laatst bewerkt:
Misschien is dan die nieuwe linksback {Angelino?) al medisch gekeurd en 100% wedstrijdfit.PSV moet er vol opklappen echter zie ik dat Hendrikx Schwaab en Isimat niet gauw doen.Druk naar voren houden en Isimat moet Van Persie/Jorgensen uitschakelen.Brenet kan imo gevaar Berghuis nooit uitschakelen.Ben benieuwd naar de taktiek van Cocu maar ik zet wat euro's in op Feyenoord.Als we dan verliezen heb ik nog een schrale troostprijs...4-1. vrees ik.
Laat Cocu PSV vol op de aanval spelen dan denk ik een overwinning voor ons en dus geen prijs bij Unibet.:unsure:

Met Zoet in zijn huidige vorm zie ik Feyenoord er geen 4 in prikken tegen PSV. Ik zie PSV overigens ook niet winnen en verwacht wederom een avondje achteruitlopen voor angsthazen.
 
We spelen woensdag wel tegen 12 man in De Kuip....Feyenoord is moeilijk te verslaan in De Kuip, aangemoedigd door ruim 40.000 Feyenoorders , het legendarische Legioen....ik ben benieuwd met welk strijdplan Cocu komt aanzetten. Ik wil even in herinnering de laatste wedstrijd van vorig seizoen brengen, toen Feyenoord kampioen werd en Kuijt binnen een paar minuten een doelpunt maakte....Feyenoord was gretig, tot op het bot gemotiveerd, aanvallend vanaf de aftrap, fel, passie, strijd en lef...als die strategie weer gehanteerd wordt door Van Bronckhorst , dan geef ik PSV weinig kans, tenzij PSV dezelfde strategie gaat hanteren, dus ook direct aanvallend, passie, strijd, lef, ....maar Cocu kennende, wordt het weer angsthazen en schijtbakkerig en krijgt PSV de deksel op de neus.....ik denk dus dat Feyenoord verder bekert na woensdag, maar uiteraard hoop ik van harte dat ik het grondig mis heb....

Was vorig seizoen niet de "Zoet-wedstrijd"? Toen scoorde Feyenoord toch alleen die goal? Of vergis ik me.

Ik verwacht niet veel van PSV. Maar dit seizoen is de kuip een verre van onneembare vesting. NAC won er bijvoorbeeld ook.
 
Was vorig seizoen niet de "Zoet-wedstrijd"? Toen scoorde Feyenoord toch alleen die goal? Of vergis ik me.

Ik verwacht niet veel van PSV. Maar dit seizoen is de kuip een verre van onneembare vesting. NAC won er bijvoorbeeld ook.

Nee vorig seizoen was het 2-1. 9' 1-0 Toornstra, 62' 1-1 Pereiro en in de 82e minuut de goal van Zoet die de competitie besliste. :shifty:

Feyenoord heeft dit seizoen van de 10 competitiewedstrijden in De Kuip er maar 5 gewonnen. Maar bekerwedstrijden hebben hun eigen wetten. Het kan alle kanten op.
 
Was vorig seizoen niet de "Zoet-wedstrijd"? Toen scoorde Feyenoord toch alleen die goal? Of vergis ik me.

Ik verwacht niet veel van PSV. Maar dit seizoen is de kuip een verre van onneembare vesting. NAC won er bijvoorbeeld ook.

Toen had zoet niet de vorm die hij nu heeft. En ik dénk dat hij diezelfde fout niet nog een keer zal maken. :D
 
Nee vorig seizoen was het 2-1. 9' 1-0 Toornstra, 62' 1-1 Pereiro en in de 82e minuut de goal van Zoet die de competitie besliste. :shifty:

Feyenoord heeft dit seizoen van de 10 competitiewedstrijden in De Kuip er maar 5 gewonnen. Maar bekerwedstrijden hebben hun eigen wetten. Het kan alle kanten op.

Na ja, Kuijt scoorde in ieder geval niet. ;)
 
Overigens hoop ik niet op Penalty's (sorry Penalty) omdat ik bang ben dat Zoet er weinig houdt.

Het is je vergeven. ;) Als PSV de reeks zou winnen zou het wel leuk zijn.
Maar dat zou betekenen dat er ook een verlenging gespeeld wordt en dat is niet zo handig met het oog op de wedstrijd tegen PEC Zwolle zaterdag.
 
FOX Sports zet tijdens de bekerkraker Feyenoord - PSV een speciale camera in om de wedstrijd aan de hand van één speler op het veld in beeld te brengen. Met de 'player cam' worden de acties van deze speler constant gevolgd.

https://www.foxsports.nl/nieuws/artikel/2092447/fox-sports-introduceert-player-cam

:unsure:Het zal wel een Feyenoorder worden. :re: Als de Feyenoordfans massaal op Van Persie stemmen zien we minimaal 80 minuten vanuit de dug-out. :D ;)
 
En toch heb ik een slecht gevoel over morgen, geluk zit PSV te lang mee, het zal de blinde tegen de lamme worden. Alleen speel je 13 vs 11 daar, door het publiek en de scheids die niet tegen de thuisploeg durft te fluiten.

 
En toch heb ik een slecht gevoel over morgen, geluk zit PSV te lang mee, het zal de blinde tegen de lamme worden. Alleen speel je 13 vs 11 daar, door het publiek en de scheids die niet tegen de thuisploeg durft te fluiten.

:unsure:Alsof jij ooit een goed gevoel hebt gehad. :re: ;)
 
Cocu geeft aan in interview dat PSV met " lef" gaat spelen tegen Feyenoord.....nou, ik wist niet dat dit woord in zijn vocabulaire voorkwam, want dat heb ik de afgelopen jaren toch maar sporadisch gezien.....maar goed, Cocu heeft kennelijk een woordje bijgeleerd....nu eens even kijken of hij wel weet wat de betekenis van lef is en hoe hij lef gaat vertalen naar een doeltreffende tactiek en strategie.....Lef.....nou Cocu, laat maar vanavond zien in De Kuip....
 
PSV met lef? Dus aantrekkelijk aanvallend voetbal. Zoo..benieuwd hoe. Zou wel leuk zijn voor de toeschouwer.
 
PSV met lef...

Ik zie Cocu nog staan op dat trainingsveld. "Het moet uit jezélf komen!"

We gaan het meemaken.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan